W takim razie zrobie jak radzisz. Jednak martwi mnie te przebicie na cekach zapłonowych które zauważyłem i choć jestem laikiem czytając reszte artykułów boje się żeby przez to coś innego jeszcze nie padło...
0
73 odpowiedzi w tym temacie
#71
Napisano 22 marca 2015 - 15:20
#72
Napisano 28 lutego 2017 - 18:37
Posiada ktoś może schemat instalacji do m104 ale z kj ?
#73
Napisano 21 lipca 2017 - 17:16
Witam chyba po prostu potrzebuje z kimś pogadać bo zaczynam mieć już tego trochę dosyć , ostatnie czasy ja i ślicznota przeżywamy ciężkie chwile...awaria wiązki silnika spowodowała spore szkody i większość elektryki wewnątrz samochodu nadawała się na złom.
Dziś już prawie wszytko jest ok, wiązki zostały zregenerowane, a samochód jeździ... ale nie do końca tak jak przed całym tym zajściem .
Jest jakiś problem z obrotami i w dolnym zakresie po dodaniu gazu jest jakaś chwilowa przerwa, o dziwo na LPG jest ok, czasem tylko na gazie co jakiś czas ma takie chwilowe zawahanie nie wiem jak to określi,ogólnie mocy mu nie brakuje spalanie raczej w normie.
Po diagnozie błyskowej pokazywały się błędy 9 i 11, wskazywało to na sonda lambda która faktycznie była uszkodzona na mierniku pokazywało stałe napięcie. Po wymianie sondy błędy 9,11 zniknęły i miałem nadzieje że to już koniec napraw, ale ukazał się kolejny błąd tym razem nr.4 (przepływomierz) . Kolega również ma 3.2, wiec zamieniliśmy się przepływomierzami u mnie niestety bez zmian on natomiast stwierdził że jego samochód lepiej przyspieszał z moim przepływomierzem...czyli to chyba nie wina przepławki
Po po weekendzie postaram się podłączyć samochód pod SD może będzie wiadomo coś więcej, ale może też Wy macie jakieś pomysły będę wdzięczny za każda poradę?
Pozdrawiam
Dziś już prawie wszytko jest ok, wiązki zostały zregenerowane, a samochód jeździ... ale nie do końca tak jak przed całym tym zajściem .
Jest jakiś problem z obrotami i w dolnym zakresie po dodaniu gazu jest jakaś chwilowa przerwa, o dziwo na LPG jest ok, czasem tylko na gazie co jakiś czas ma takie chwilowe zawahanie nie wiem jak to określi,ogólnie mocy mu nie brakuje spalanie raczej w normie.
Po diagnozie błyskowej pokazywały się błędy 9 i 11, wskazywało to na sonda lambda która faktycznie była uszkodzona na mierniku pokazywało stałe napięcie. Po wymianie sondy błędy 9,11 zniknęły i miałem nadzieje że to już koniec napraw, ale ukazał się kolejny błąd tym razem nr.4 (przepływomierz) . Kolega również ma 3.2, wiec zamieniliśmy się przepływomierzami u mnie niestety bez zmian on natomiast stwierdził że jego samochód lepiej przyspieszał z moim przepływomierzem...czyli to chyba nie wina przepławki
Po po weekendzie postaram się podłączyć samochód pod SD może będzie wiadomo coś więcej, ale może też Wy macie jakieś pomysły będę wdzięczny za każda poradę?
Pozdrawiam
#74
Napisano 23 lipca 2017 - 20:21
Użytkownik BiG BoSs dnia 21 lipca 2017 - 17:16 napisał
Witam chyba po prostu potrzebuje z kimś pogadać bo zaczynam mieć już tego trochę dosyć , ostatnie czasy ja i ślicznota przeżywamy ciężkie chwile...awaria wiązki silnika spowodowała spore szkody i większość elektryki wewnątrz samochodu nadawała się na złom.
Dziś już prawie wszytko jest ok, wiązki zostały zregenerowane, a samochód jeździ... ale nie do końca tak jak przed całym tym zajściem .
(...)
Dziś już prawie wszytko jest ok, wiązki zostały zregenerowane, a samochód jeździ... ale nie do końca tak jak przed całym tym zajściem .
(...)
Ja też przeżyłem ciężkie chwile związane z wiązką silnika (tylko, że w M111). Naprawa wiązki nie zlikwidowała wszystkich problemów z pracą silnika. Okazało się, że winny był sterownik silnika. Podejrzewam, że zwarcia w instalacji spowodowały jego uszkodzenie. Po wymianie sterownika (na używany) problemy się skończyły.
Może u Ciebie jest podobnie?
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W124]M104 turbo |
Modyfikacje,Tuning | BenzLove |
|
||
[w124] Schemat sterownika silnika m103 2.6 oraz m104 3.0 24v |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Salwi |
|
|
|
SL R129 2.8 M104 Komputer ECU |
Mercedes SL, SLK | Kebsik |
|
||
Cykanie/stukanie - M104 3.2 |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | szymon00 |
|
||
W201 swap z 1.8 na m104 asr i tempomat problem z obrotami max |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Zeejay83 |
|