Skocz do zawartości




- - - - -

[w124] m104 Zniszczona wiązka przewodów elektrycznych.



73 odpowiedzi w tym temacie

#71 Offline   Sztang


  • Postów: 4
  • Na forum od: 11 sie 2014
  • Miejscowość: Katovitz
  • Mercedes:W124 2.8E - M104
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 22 marca 2015 - 15:20

W takim razie zrobie jak radzisz. Jednak martwi mnie te przebicie na cekach zapłonowych które zauważyłem i choć jestem laikiem czytając reszte artykułów boje się żeby przez to coś innego jeszcze nie padło...



#72 Offline   dawido12340


  • Postów: 134
  • Na forum od: 29 wrz 2015
  • Miejscowość: zagórz
  • Mercedes:W201 2.6 - M103
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 28 lutego 2017 - 18:37

Posiada ktoś może schemat instalacji do m104 ale z kj ?

#73 Offline   BiG BoSs


  • Postów: 371
  • Na forum od: 28 lut 2010
  • Miejscowość: Żyrardów
  • Mercedes:W124 3.2E - M104
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 21 lipca 2017 - 17:16

Witam chyba po prostu potrzebuje z kimś pogadać bo zaczynam mieć już tego trochę dosyć :| , ostatnie czasy ja i ślicznota przeżywamy ciężkie chwile...awaria wiązki silnika spowodowała spore szkody i większość elektryki wewnątrz samochodu nadawała się na złom.
Dziś już prawie wszytko jest ok, wiązki zostały zregenerowane, a samochód jeździ... ale nie do końca tak jak przed całym tym zajściem .

Jest jakiś problem z obrotami i w dolnym zakresie po dodaniu gazu jest jakaś chwilowa przerwa, o dziwo na LPG jest ok, czasem tylko na gazie co jakiś czas ma takie chwilowe zawahanie nie wiem jak to określi,ogólnie mocy mu nie brakuje spalanie raczej w normie.