Skocz do zawartości




- - - - -

[w124] m104 Zniszczona wiązka przewodów elektrycznych.



73 odpowiedzi w tym temacie

#71 Offline   Sztang


  • Postów: 4
  • Na forum od: 11 sie 2014
  • Miejscowość: Katovitz
  • Mercedes:W124 2.8E - M104
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 22 marca 2015 - 15:20

W takim razie zrobie jak radzisz. Jednak martwi mnie te przebicie na cekach zapłonowych które zauważyłem i choć jestem laikiem czytając reszte artykułów boje się żeby przez to coś innego jeszcze nie padło...



#72 Offline   dawido12340


  • Postów: 134
  • Na forum od: 29 wrz 2015
  • Miejscowość: zagórz
  • Mercedes:W201 2.6 - M103
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 28 lutego 2017 - 18:37

Posiada ktoś może schemat instalacji do m104 ale z kj ?

#73 Offline   BiG BoSs


  • Postów: 371
  • Na forum od: 28 lut 2010
  • Miejscowość: Żyrardów
  • Mercedes:W124 3.2E - M104
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 21 lipca 2017 - 17:16

Witam chyba po prostu potrzebuje z kimś pogadać bo zaczynam mieć już tego trochę dosyć :| , ostatnie czasy ja i ślicznota przeżywamy ciężkie chwile...awaria wiązki silnika spowodowała spore szkody i większość elektryki wewnątrz samochodu nadawała się na złom.
Dziś już prawie wszytko jest ok, wiązki zostały zregenerowane, a samochód jeździ... ale nie do końca tak jak przed całym tym zajściem .

Jest jakiś problem z obrotami i w dolnym zakresie po dodaniu gazu jest jakaś chwilowa przerwa, o dziwo na LPG jest ok, czasem tylko na gazie co jakiś czas ma takie chwilowe zawahanie nie wiem jak to określi,ogólnie mocy mu nie brakuje spalanie raczej w normie.

Po diagnozie błyskowej pokazywały się błędy 9 i 11, wskazywało to na sonda lambda która faktycznie była uszkodzona na mierniku pokazywało stałe napięcie. Po wymianie sondy błędy 9,11 zniknęły i miałem nadzieje że to już koniec napraw, ale ukazał się kolejny błąd tym razem nr.4 (przepływomierz) . Kolega również ma 3.2, wiec zamieniliśmy się przepływomierzami u mnie niestety bez zmian on natomiast stwierdził że jego samochód lepiej przyspieszał z moim przepływomierzem...czyli to chyba nie wina przepławki :P

Po po weekendzie postaram się podłączyć samochód pod SD może będzie wiadomo coś więcej, ale może też Wy macie jakieś pomysły będę wdzięczny za każda poradę?

Pozdrawiam

#74 Offline   wurcel


  • Postów: 4
  • Na forum od: 20 kwi 2017
  • Miejscowość: Gdańsk
  • Mercedes:W124 2.2E - M111
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 23 lipca 2017 - 20:21

Wyświetl postUżytkownik BiG BoSs dnia 21 lipca 2017 - 17:16 napisał

Witam chyba po prostu potrzebuje z kimś pogadać bo zaczynam mieć już tego trochę dosyć :| , ostatnie czasy ja i ślicznota przeżywamy ciężkie chwile...awaria wiązki silnika spowodowała spore szkody i większość elektryki wewnątrz samochodu nadawała się na złom.
Dziś już prawie wszytko jest ok, wiązki zostały zregenerowane, a samochód jeździ... ale nie do końca tak jak przed całym tym zajściem .
(...)
Witaj!
Ja też przeżyłem ciężkie chwile związane z wiązką silnika (tylko, że w M111). Naprawa wiązki nie zlikwidowała wszystkich problemów z pracą silnika. Okazało się, że winny był sterownik silnika. Podejrzewam, że zwarcia w instalacji spowodowały jego uszkodzenie. Po wymianie sterownika (na używany) problemy się skończyły.
Może u Ciebie jest podobnie?








Podobne tematy Zwiń