Panowie, rozkminiam jak rozebrać główną wtyczkę do ECU oraz wtyczki do wtrysków w wiązce z M111, resztę ogarniam (rozbieralne albo rozcięcie dremelem). Pomożecie?
0
73 odpowiedzi w tym temacie
#51
Napisano 12 stycznia 2013 - 17:53
#52
Napisano 12 stycznia 2013 - 18:25
Główna wtyczka to trochę problem - wejście do niej jest zalepione "gumą do żucia". Raczej nie sposób jej wydłubać, ja biorę duże wiertło, wkrętarkę i rozwalam stare przewody. Potem chyba jedna śrubka we wtyczce i rozebrana.
Co do wtyczek wtrysków - albo szpilka albo odpowiednio przypiłowana penseta - tam są takie zatrzaski kierunkowe, trzeba je odgiąć i wtedy wychodzi.
Co do wtyczek wtrysków - albo szpilka albo odpowiednio przypiłowana penseta - tam są takie zatrzaski kierunkowe, trzeba je odgiąć i wtedy wychodzi.
#53
Napisano 12 stycznia 2013 - 19:51
Ad1. Czyli pod odkręceniu śrubki ta cała część wewnętrzna zostaje uwolniona?
Ad2. Rozumiem że ta część z uszczelką wyjdzie frontem.
Dzięki za pomoc Muszę dokupić jeszcze odpowiednie koszulki termokurczlowe bo te co mialem w zapasie są za duze niestety.
ps. a w sumie jeszcze jedno ptanie będę miał. Czy mogę wykorzystać kabel o przekroju 1mm^2, czy muszę koniecznie 0.75?
Ad2. Rozumiem że ta część z uszczelką wyjdzie frontem.
Dzięki za pomoc Muszę dokupić jeszcze odpowiednie koszulki termokurczlowe bo te co mialem w zapasie są za duze niestety.
ps. a w sumie jeszcze jedno ptanie będę miał. Czy mogę wykorzystać kabel o przekroju 1mm^2, czy muszę koniecznie 0.75?
#54
Napisano 12 stycznia 2013 - 21:09
możesz wykorzystac kabel 1mm2 tylko wiązka ci nieco spuchnie . ja mam wszystkei przewody 0.75 na 1mm2 ale w korytko juz ciężej upchać
#55
Napisano 12 stycznia 2013 - 21:54
Nie zostanie uwolniona, bo trzyma ją ta guma izolująca wejście do wtyczki.
Użytkownik m104user edytował ten post 12 stycznia 2013 - 21:54
#56
Napisano 12 stycznia 2013 - 22:08
, z tą gumą sobie poradzę tam juz było dłubane bo wiązka była "naprawiana" (pożal się Boże).
#57
Napisano 29 listopada 2013 - 11:27
Ma ktos jakis namiar na fachmana ktory reanimuje wiazki 'schludnie' i w NORMALNYCH pieniadzach?
#58
Napisano 29 listopada 2013 - 13:12
Masz w dziale warsztaty, Kolega z forum robi.
Mipel z forum 124coupe robił bardzo porządnie, ale cenił się.
Mipel z forum 124coupe robił bardzo porządnie, ale cenił się.
#59
Napisano 29 listopada 2013 - 20:38
Dzieki m104.
Widzialem wiazke Mipel'a. Jak dla mnie kiszka.
Pisalem juz pw do naszego kolegi. Cena rozsadna a i wykonanie na poziomie.
Widzialem wiazke Mipel'a. Jak dla mnie kiszka.
Pisalem juz pw do naszego kolegi. Cena rozsadna a i wykonanie na poziomie.
#60
Napisano 29 listopada 2013 - 21:10
Zakładałem parę wiązek od Mipela i nigdy nie miałem zastrzeżeń. Może skończyła mu się cierpliwość/czas do tak dokładnej roboty, jaką widziałem.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W124]M104 turbo |
Modyfikacje,Tuning | BenzLove |
|
||
[w124] Schemat sterownika silnika m103 2.6 oraz m104 3.0 24v |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Salwi |
|
|
|
SL R129 2.8 M104 Komputer ECU |
Mercedes SL, SLK | Kebsik |
|
||
Cykanie/stukanie - M104 3.2 |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | szymon00 |
|
||
W201 swap z 1.8 na m104 asr i tempomat problem z obrotami max |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Zeejay83 |
|