[m102/m103] Objaw uszkodzonej uszczelki pod głowicą? /UPG
#21
Napisano 17 czerwca 2013 - 21:22
Poważnie pytam. Nie miałem nigdy potrzeby tam gmyrać. Pasek napędza "śmigiełko", które pcha/ssie wodę i tyle? W jaki sposób pompa może się zużyć? Załóżmy, że całkiem staje łożysko, ale czy wtedy by pasek nie piszczał? Czy może po prostu pompa zarasta i staje się mniej efektywna?
#22
Napisano 18 czerwca 2013 - 09:25
Użytkownik XM dnia 17 czerwca 2013 - 21:22 napisał
Użytkownik XM dnia 17 czerwca 2013 - 21:22 napisał
z biegiem lat ta szczelina się zwiększa przez kamień, rdzę i papry przepychane przez pompę i kawitację,
dlatego pompa traci wydajność.
czujnik jeśli torpan to jego średnia długość życia wynosi ok tygodnia więc jeśli wytrzymał dwa to już rekordzista
przerabiałem temat, u mnie wentylator się włączał i chodził prawie cały czas temperatura 100+
miałem dawcę więc portfel nie zszedł na zawał,
wymieniłem czujnik-nie pomogło
wymieniłem korek-nie pomogło,
zmieniłem zbiorniczek, węże, chłodnicę, termostat i jeden chu..
W końcu ciepełko wykończyło uszczelniacz wałka pompy i lał się płyn na zgaszonym silniku,
po wymianie pompy na inną demon opuścił ciało i do dziś nie powrócił
#23
Napisano 18 czerwca 2013 - 12:51
#24
Napisano 04 listopada 2017 - 09:05
Jak to uszczelka to jakich kosztów się spodziewać ?
#25
Napisano 04 listopada 2017 - 09:20
Użytkownik Bolo1327 dnia 04 listopada 2017 - 09:05 napisał
Jak to uszczelka to jakich kosztów się spodziewać ?
#26
Napisano 04 listopada 2017 - 10:31
#27
Napisano 04 listopada 2017 - 12:10
Użytkownik Bolo1327 dnia 04 listopada 2017 - 09:05 napisał
Są testery na CO2, koszt chyba ze 20-30 zł. Możesz też sam sprawdzić, czy nie dmucha Ci w układ chłodzenia (bąbelki, twarde węże). I szukaj przyczyny przegrzewania się auta, bo bez sensu wymieniać UPG. Termostat sprawny?
Użytkownik jaszek7777 edytował ten post 04 listopada 2017 - 12:12
#28
Napisano 04 listopada 2017 - 14:31
Duże spalanie oraz mało mocy może być również wynikiem zużycia lub rozregulowanego ukł. wtryskowego.
Dużo pali + mało mocy + przedmuch = jedź sprawdzić ciśnienie sprężania.
#29
Napisano 04 listopada 2017 - 16:46
#30
Napisano 04 listopada 2017 - 17:23
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W201] Podsufitka szyberdachu |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | pavlus |
|
||
W124 M111 problem z podciśnieniem |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | pawelza |
|
||
[W201] Problem z podświetleniem zegarów |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | ksiumaxx |
|
|
|
[w124] wskazówka temperatury cieczy się nie podnosi |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
|
|
[W124] wymiana uszczelki kolektora wydechowego |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|