Skocz do zawartości

Forum Mercedes 201-124 Lepsze niż klub!!! używa plików cookies. Przeczytaj Politykę Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby wiadomość ta więcej się nie wyświetlała proszę klikąć przycisk:    Wyłącz

[w124] hfm, pytanie teoretyczne


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Offline   hadrianus


  • Postów: 183
  • Na forum od: 06 lip 2016
  • Miejscowość: Krajna
  • Mercedes:W124 2.2E - M111
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 04 kwiecień 2019 - 08:49

Witam, jak silnik czyta obciążenie na biegu jałowym. Mamy zapięty pierwszy bieg, chcemy ruszyć, auto jest ciężkie, puszczamy sprzęgło bez dotykanka gazu, obroty spadają auto zaczyna ruszać i samo dodaje gazu.
Wiadomo jest regulator wolnych obrotów w przepustnicy, skąd auto-sterownik wie że auto ma ciężko. Jaki czujnik decyduje o tym że auto nie zgaśnke albo nie zacznie kuleć i mieć obroty poniżej np 500. Może to nie regulator wolnych obrotów ma winę w przypadku spadania obrotów biegu jałowego, a poprostu dostaje złe info..Pytanie możliwe że banalne, choć może nie do końca.Silnik wtrysk elektroniczny m111.960

Użytkownik hadrianus edytował ten post 04 kwiecień 2019 - 08:51