Cześć wszystkim,
To mój pierwszy wątek na tym forum, jednak to mój drugi MB. Poprzednio jeździłem W202 z 'prawie' tym samym silnikiem M111, tylko 952.
Udało mi się w dość okazyjnej cenie kupić W124 w skromnym ale nie najbiedniejszym wyposażeniu. Niestety lewy bok jest uszkodzony ale na szczęście wszystko przyjęło poszycie drzwi. Najgorzej będzie z tylnym błotnikiem ale tez coś się ogarnie.
Zasadniczo trochę chciałbym się tu pochwalić, przy okazji szukając wiedzy, na szczęście te forum jest pełne pomocnych informacji.
Aktualnie samochód jest w pełni sprawny, udało mi się na szybko naprawić klamki drzwi, bo z zewnątrz nie dało się ich otworzyć. Zostało jeszcze ogarnąć: szyberdach (zacina się i nie zamyka), pedał gazu (ciężko chodzi), obniżyć delikatnie zawieszenie (podejrzewam grzebane było, bo jest bardzo sztywny i wysoko stoi), zmienić felgi na jakieś monobloki.
Generalnie na dzień dzisiejszy doskwiera mu delikatne falowanie obrotów na jałowych. Mam w planach (na szybko myśląc) dołożyć schowek pod podłokietnikiem a także dołożyć szyby el przynajmniej na przód.
Proszę też o informacje nt. tego egzemplarza, co rzuca się w oczy (nie jest oryginalne), co jest wyposażeniem dodatkowym?
Rocznik 1994, silnik M111.940, skrzynia 5b. Tyle wiem na szybko.
Vin: WDB1240191J039150
0
[W124] JGNZM 2.0E 1994
Rozpoczęty przez JGNZM, paź 03 2021 21:29
3 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 03 października 2021 - 21:29
#2
Napisano 05 października 2021 - 12:45
Jak by nie patrzeć, Twoje auto ma dwa oblicza
Ładna sztuka. Nie dawaj byle paprokowi robić blacharki.
Co do falowania to przede wszystkim sprawdź szczelność dolotu. O M111 jest bardzo dużo informacji na forum, na pewno znajdziesz jakiś trop na rozwiązanie swojego problemu.
Miłego użytkowania w124
Ładna sztuka. Nie dawaj byle paprokowi robić blacharki.
Co do falowania to przede wszystkim sprawdź szczelność dolotu. O M111 jest bardzo dużo informacji na forum, na pewno znajdziesz jakiś trop na rozwiązanie swojego problemu.
Miłego użytkowania w124
#3
Napisano 07 października 2021 - 10:49
O, wreszcie coś przybyło w okolice Poznania, bo ostatnio to raczej emigracja była
Co do falowania: miejsc może być od groma. Pierwsze to lewe powietrze - czyli tak jak mój przedmówca napisał - szczelność dolotu. Miejsc pełno - od przycinającego się zaworu EVAP, po uszczelki na świecach i bagnecie poziomu oleju.
Druga to elektryka i utlenione styki. U mnie delikatne falowanie ustało po wymianie kostki stacyjki. Także do przecenia trochę jest: bezpieczniki, srebrny przekaźnik, styki na sterowniku silnika, kostka stacyjki...
Co do falowania: miejsc może być od groma. Pierwsze to lewe powietrze - czyli tak jak mój przedmówca napisał - szczelność dolotu. Miejsc pełno - od przycinającego się zaworu EVAP, po uszczelki na świecach i bagnecie poziomu oleju.
Druga to elektryka i utlenione styki. U mnie delikatne falowanie ustało po wymianie kostki stacyjki. Także do przecenia trochę jest: bezpieczniki, srebrny przekaźnik, styki na sterowniku silnika, kostka stacyjki...
#4
Napisano 14 października 2021 - 06:40
Aktualnie oprócz falowania pojawił się dodatkowy problem, silnik od dodatkowego sterowania przepustnica się zacina (nie wiem jak to się fachowo nazywa).
https://youtube.com/...U?feature=share
Sam w sobie chodzi luźno, przepustnica także. Wygląda na to, że dostaje źle sygnał albo sam w sobie jest uszkodzony i jakimś cudem trzyma napięcie.
Co może być powodem takich awarii?
https://youtube.com/...U?feature=share
Sam w sobie chodzi luźno, przepustnica także. Wygląda na to, że dostaje źle sygnał albo sam w sobie jest uszkodzony i jakimś cudem trzyma napięcie.
Co może być powodem takich awarii?
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Mercedes 410,2.9 diesel 1994.Problem ze sprzeglem. |
Pozostałe modele | Nik1975 |
|
||
E 250TD 1994 sedan modyfikacje |
Modyfikacje,Tuning | TripleX |
|
|
|
[S124] Vinnie E220 1994 "Misio" |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | Vinnie |
|
||
[W124]MarcinDB 220E 1993 |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | MarcinDB |
|
||
W124 kombi 1994 300td mokro pod nogami kierowcy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Evolution328 |
|