Skocz do zawartości




[W124] JGNZM 2.0E 1994


3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Offline   JGNZM


  • Postów: 3
  • Na forum od: 03 paź 2021
  • Miejscowość: Dolsk
  • Mercedes:W124 2.0E >92r - M111
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W202 2.0 M111.952

Napisano 03 października 2021 - 21:29

Cześć wszystkim,
To mój pierwszy wątek na tym forum, jednak to mój drugi MB. Poprzednio jeździłem W202 z 'prawie' tym samym silnikiem M111, tylko 952.
Dołączona grafika
Udało mi się w dość okazyjnej cenie kupić W124 w skromnym ale nie najbiedniejszym wyposażeniu. Niestety lewy bok jest uszkodzony ale na szczęście wszystko przyjęło poszycie drzwi. Najgorzej będzie z tylnym błotnikiem ale tez coś się ogarnie.
Zasadniczo trochę chciałbym się tu pochwalić, przy okazji szukając wiedzy, na szczęście te forum jest pełne pomocnych informacji.
Aktualnie samochód jest w pełni sprawny, udało mi się na szybko naprawić klamki drzwi, bo z zewnątrz nie dało się ich otworzyć. Zostało jeszcze ogarnąć: szyberdach (zacina się i nie zamyka), pedał gazu (ciężko chodzi), obniżyć delikatnie zawieszenie (podejrzewam grzebane było, bo jest bardzo sztywny i wysoko stoi), zmienić felgi na jakieś monobloki.
Generalnie na dzień dzisiejszy doskwiera mu delikatne falowanie obrotów na jałowych. Mam w planach (na szybko myśląc) dołożyć schowek pod podłokietnikiem a także dołożyć szyby el przynajmniej na przód.
Proszę też o informacje nt. tego egzemplarza, co rzuca się w oczy (nie jest oryginalne), co jest wyposażeniem dodatkowym?
Rocznik 1994, silnik M111.940, skrzynia 5b. Tyle wiem na szybko.
Vin: WDB1240191J039150
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika



#2 Offline   w0jta5


  • Postów: 5 025
  • Na forum od: 14 lis 2008
  • Miejscowość: Karkonosze
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 05 października 2021 - 12:45

Jak by nie patrzeć, Twoje auto ma dwa oblicza ;)
Ładna sztuka. Nie dawaj byle paprokowi robić blacharki.
Co do falowania to przede wszystkim sprawdź szczelność dolotu. O M111 jest bardzo dużo informacji na forum, na pewno znajdziesz jakiś trop na rozwiązanie swojego problemu.

Miłego użytkowania w124 :ok:

#3 Offline   Vinnie


  • Postów: 134
  • Na forum od: 06 maj 2017
  • Miejscowość: Poznań
  • Mercedes:W124 2.2E - M111
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 07 października 2021 - 10:49

O, wreszcie coś przybyło w okolice Poznania, bo ostatnio to raczej emigracja była :star:

Co do falowania: miejsc może być od groma. Pierwsze to lewe powietrze - czyli tak jak mój przedmówca napisał - szczelność dolotu. Miejsc pełno - od przycinającego się zaworu EVAP, po uszczelki na świecach i bagnecie poziomu oleju.
Druga to elektryka i utlenione styki. U mnie delikatne falowanie ustało po wymianie kostki stacyjki. Także do przecenia trochę jest: bezpieczniki, srebrny przekaźnik, styki na sterowniku silnika, kostka stacyjki...

#4 Offline   JGNZM


  • Postów: 3
  • Na forum od: 03 paź 2021
  • Miejscowość: Dolsk
  • Mercedes:W124 2.0E >92r - M111
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W202 2.0 M111.952

Napisano 14 października 2021 - 06:40

Aktualnie oprócz falowania pojawił się dodatkowy problem, silnik od dodatkowego sterowania przepustnica się zacina (nie wiem jak to się fachowo nazywa).
https://youtube.com/...U?feature=share
Sam w sobie chodzi luźno, przepustnica także. Wygląda na to, że dostaje źle sygnał albo sam w sobie jest uszkodzony i jakimś cudem trzyma napięcie.
Co może być powodem takich awarii?








Podobne tematy Zwiń