Skocz do zawartości




- - - - -

124 CE z dieslem


68 odpowiedzi w tym temacie

#61 Offline   Rob


  • Postów: 5 137
  • Na forum od: 24 sty 2007
  • Miejscowość: Busko Zdrój i okolice
  • Mercedes:W124 2.6E - M103
  • Rocznik:1988
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:E124 300D 24V
  • Trzeci Mercedes:E211 2.7 CDI
  • Inne auto:Partner 1.6 HDI

Napisano 18 marca 2007 - 16:58

KAMILW124 napisał:

RobE124, i tak juz nie ma tragedii ok 70000 l

Wiem, wiem... Ale u mnie trochę inaczej jest - rodzina itd na pewne rzeczy nie mogę sobie pozwolic idąc na żywioł. Trzeba myślec o jakiejś działce, domek, garaż a później MB :ok:

Ostatnio z kolegą staw26 (z naszego forum) byliśmy u mojego mechanika. Mechanior ma kupca na Boćka za 25kPLN. Wiem że cena dobra, ale czy warto dołożyć 10kPLN i zamienić na 210 300D Turbo :roll: :ok:



#62 Offline   magik


  • Postów: 853
  • Na forum od: 21 sty 2007
  • Miejscowość: Szczecin
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 18 marca 2007 - 17:01

Jak juz pisalem wczesniej wszystkie podzespoly pasuja. Most w CE jest podobno nawet mocniejszy niz w sedanach. Jezeli zrobisz wszystko jak nalezy bedzie jedzic i nie bedzie problemow. Jak zalozysz tam diesla 2.5l to raczej jego zawrotna moc (90-94 km) nie rozwali ci ukladu napedowego. Skrzynia z benzyny tez bedzie pasowac do diesla.

Przelozenie na skrzyni jest takie same jak w dieslu most od benzyny ma tylko troche inne przelozenie ale nie jest to kosmiczna roznica.

#63 Offline   mbsly


  • Postów: 528
  • Na forum od: 23 sty 2007
  • Miejscowość: Gdańsk
  • Drugi Mercedes:MB W201 2.6 M103
  • Trzeci Mercedes:MB W202 C 36 AMG
  • Inne auto:MB W201 3.0 M103

Napisano 18 marca 2007 - 17:03

magik 3 tygodnie to rzeczywiscie drobnostka :ok:

moze i koszt jazdy na gazie z odpalaniem na benzynie jest ten sam,ale zapomniales o koszcie swapu diesel'a :ok:

jezeli nie wymieni sie wszystkich elementow zwiazanych ze swap'em to bedzie to Rzezba(poczynajac od poduszek silnika po most ;) :pad:

KamilW124 tylko nie mow,ze mb190 200D chodzi ladnie,moze jak stoi to tak :/

Charlie9 tez mi sie wydaje,ze swap robi sie po to aby podniesc moc,a nie obnizyc koszta przejechania 100km :!: :?:

p.s.jakie strzaly i zwiazane z nimi koszty :!: :?: zrobilem 200 000 i zadnych kosztow po za obsluga nie ponioslem :!: ;-) :roll: :star: :jem: [/u]

#64 Offline   Charlie9


  • Postów: 7 791
  • Na forum od: 15 sty 2007
  • Miejscowość: Kraków
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 18 marca 2007 - 17:07

bially33 napisał:

twoja wypowiedz brzmi jak asertywne powiedzenie "nie" (nie i ch...)

Prosilem, zebyc troszke zmienil styl. Prosze ponownie, zebys skrotow jak na koncu ostatniego zdania nie stosowal. Moze lepiej wstaw jakies znaczki typu "!@#%^$#".

Pytasz sie o zdanie, to Ci je przedstawilem. Co zrobisz Twoja sprawa.

#65 Offline   magik


  • Postów: 853
  • Na forum od: 21 sty 2007
  • Miejscowość: Szczecin
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 18 marca 2007 - 17:09

Odchodzicie od tematu. Wszystko co mialo byc powiedziane juz zostalo podane. A co do wymiany mostu to ciekawa teoria z ta rzezba. A jak ktos zaklada wieksze felgi i zmiania srednice kola to przelozenie napedu na kola sie nie zmiania ??? (moze most wtedy tez powinien zmienic). Bez urazy ale to sa tak male roznice ze jezeli ktos ma za duzo kasy to moze zmianiac i most ale wedlug mnie wszystko bedzie dobrze jezdzilo jak zostanie z benzyny.

Moze ktorys a moderatorw zamknie post bo odbiega on juz od tematu. Kolega zrobi jak bedzie chcial z wymiana.

#66 Offline   Rob


  • Postów: 5 137
  • Na forum od: 24 sty 2007
  • Miejscowość: Busko Zdrój i okolice
  • Mercedes:W124 2.6E - M103
  • Rocznik:1988
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:E124 300D 24V
  • Trzeci Mercedes:E211 2.7 CDI
  • Inne auto:Partner 1.6 HDI

Napisano 18 marca 2007 - 17:11

mbsly napisał:

(poczynajac od poduszek silnika po most :!: :star:

Nie popadajmy w skrajności. Akurat poduszka o numerze 124 240 03 17 pasuje do:

MERCEDES-BENZ 190 (W201)


E 1.8 (201.018) (1990.04 - 1993.08)
1797 ccm - 109 KM/80 kW
Silnik: M 102.910


E 2.0 (1985.02 - 1986.12)
1996 ccm - 113 KM/83 kW
Silnik: M 102.961; M 102.962


E 2.0 (1985.02 - 1986.12)
1996 ccm - 116 KM/85 kW
Silnik: M 102.962


E 2.0 (1985.01 - 1993.08)
1996 ccm - 118 KM/87 kW
Silnik: M 102.962


E 2.0 (201.024) (1982.10 - 1993.06)
1996 ccm - 122 KM/90 kW
Silnik: M 102.962; M 102.961


E 2.3-16 (1985.09 - 1987.12)
2298 ccm - 170 KM/125 kW
Silnik: M 102.983


E 2.3-16 (1985.09 - 1988.08)
2298 ccm - 177 KM/130 kW
Silnik: M 102.983


E 2.3-16 (201.034) (1984.04 - 1987.01)
2298 ccm - 185 KM/136 kW
Silnik: M 102.983


E 2.3 (1986.09 - 1991.08)
2298 ccm - 132 KM/97 kW
Silnik: M 102.985


E 2.3 (201.028) (1986.10 - 1993.08)
2298 ccm - 136 KM/100 kW
Silnik: M 102.985


E 2.5-16 (1989.03 - 1993.08)
2498 ccm - 194 KM/143 kW
Silnik: M 102.991


E 2.5-16 (1988.09 - 1993.08)
2498 ccm - 204 KM/150 kW
Silnik: M 102.990


E 2.6 (1986.09 - 1989.12)
2597 ccm - 166 KM/122 kW
Silnik: M 103.942


D 2.0 (201.122) (1983.08 - 1989.08)
1997 ccm - 72 KM/53 kW
Silnik: OM 601.911


D 2.0 (201.122) (1989.08 - 1993.08)
1997 ccm - 75 KM/55 kW
Silnik: OM 601.911


D 2.5 (201.126) (1985.04 - 1993.08)
2497 ccm - 90 KM/66 kW
Silnik: OM 602.911


D 2.5 (201.126) (1989.08 - 1993.08)
2497 ccm - 94 KM/69 kW
Silnik: OM 602.911


Turbo-D 2.5 (201.128) (1988.02 - 1993.08)
2497 ccm - 122 KM/90 kW
Silnik: OM 602.961


Turbo-D 2.5 (201.128) (1988.02 - 1993.08)
2497 ccm - 126 KM/93 kW
Silnik: OM 602.961


E 2.6 (201.029) (1986.09 - 1993.08)
2597 ccm - 160 KM/118 kW
Silnik: M 103.942

MERCEDES-BENZ KLASA E (W124)


E 250 D (124.126, 124.129) (1993.07 - 1995.06)
2497 ccm - 113 KM/83 kW
Silnik: OM 605.911


E 200 (124.019) (1993.06 - 1995.06)
1998 ccm - 136 KM/100 kW
Silnik: M 111.940


E 220 (124.022) (1993.06 - 1995.06)
2199 ccm - 150 KM/110 kW
Silnik: M 111.960


E 200 D (124.120) (1993.06 - 1995.06)
1997 ccm - 75 KM/55 kW
Silnik: OM 601.912


E 250 Turbo-D (124.128) (1993.06 - 1995.06)
2497 ccm - 126 KM/93 kW
Silnik: OM 602.962


MERCEDES-BENZ KLASA E coupe (C124)


E 200 (124.040) (1993.06 - 1997.06)
1998 ccm - 136 KM/100 kW
Silnik: M 111.940


E 220 (124.042) (1993.06 - 1997.06)
2199 ccm - 150 KM/110 kW
Silnik: M 111.960


MERCEDES-BENZ sedan (W124)


200 E (124.021) (1988.09 - 1992.08)
1996 ccm - 118 KM/87 kW
Silnik: M 102.963


200 E (124.021) (1988.09 - 1989.12)
1996 ccm - 122 KM/90 kW
Silnik: M 102.963


230 E (124.023) (1984.12 - 1992.03)
2298 ccm - 132 KM/97 kW
Silnik: M 102.982


230 E (124.023) (1985.01 - 1993.06)
2298 ccm - 136 KM/100 kW
Silnik: M 102.982


260 E (124.026) (1985.09 - 1992.08)
2597 ccm - 160 KM/118 kW
Silnik: M 103.940


260 E (124.026) (1985.09 - 1989.12)
2597 ccm - 166 KM/122 kW
Silnik: M 103.940


300 E (1985.01 - 1985.12)
2960 ccm - 188 KM/138 kW
Silnik: M 103.980


300 E (124.030) (1985.08 - 1992.08)
2960 ccm - 180 KM/132 kW
Silnik: M 103.983


300 E (1985.06 - 1992.08)
2960 ccm - 188 KM/138 kW
Silnik: M 103.983


200 D (124.120) (1984.12 - 1989.08)
1997 ccm - 72 KM/53 kW
Silnik: OM 601.912


200 D (124.120) (1989.08 - 1993.06)
1997 ccm - 75 KM/55 kW
Silnik: OM 601.912


250 D (124.125) (1985.04 - 1993.06)
2497 ccm - 90 KM/66 kW
Silnik: OM 602.912


250 D (124.125) (1989.01 - 1993.06)
2497 ccm - 94 KM/69 kW
Silnik: OM 602.912


250 Turbo-D (124.128) (1988.09 - 1993.06)
2497 ccm - 126 KM/93 kW
Silnik: OM 602.962


200 E (124.019) (1992.10 - 1993.06)
1998 ccm - 136 KM/100 kW
Silnik: M 111.940


220 E (124.022) (1992.10 - 1993.06)
2199 ccm - 150 KM/110 kW
Silnik: M 111.960


230 E (124.023) CAT (1989.06 - 1993.06)
2298 ccm - 132 KM/97 kW
Silnik: M 102.982[/b]

#67 Offline   Biały


  • Postów: 4 966
  • Na forum od: 09 mar 2007
  • Miejscowość: Chełm
  • Mercedes:W124 2.0E >92r - M111
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:Sprinter 515 CDI
  • Trzeci Mercedes:200D...

Napisano 18 marca 2007 - 17:11

uwazam ze mozna zakonczyc temat bo za duzo offtopu się tutaj robi.... jak ktos czytal od początku do konca uwaznie to wie ze to jest tylko teoria i cały temat mial na celu przyblizenie kosztów i techniczych aspektów takiego zabiegu. dziekuje za obiektywne przedstawienie sytuacji jak i opinii ze "klekot niepasuje do CE" - w odpowiedzi na ta opinię moge powiedziec tyle: LUBIE BOCIANY :!:

#68 Offline   szafa


  • Postów: 6 382
  • Na forum od: 04 sty 2007
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W124 4.2E - M119
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Volvo 855 2.3 T-5

Napisano 18 marca 2007 - 17:29

temat zostaje zamkniety z uwagi na odbieganie wypowiadajacych sie od glownego tematu... moze zostac odblokowany na prosbe, gdyby ktos chcial dodac cos rzeczowego

#69 Gość__


  • Na forum od: --

Napisano 18 marca 2007 - 18:12

Panowie ja jeżdżę tymi autami w dwóch wersjach silnikowych;
(zainteresowani wiedzą) pierwsza to M102 (135KM) i drugą M103(188KM) .
Na wstępie chciałbym podziękować autorowi bo zawiązał się fajny wątek :jem: i nic więcej poza tym.
Utkwiłem się w przekonaniu że warto poświęcić kilka chwil aby posiedzieć na tym forum.
Kilka mądrych wypowiedzi kolegów którzy tu są od początku chyba daje do myślenia młodym rzeźbiarzom (to tacy młodzi gniewni :!: ) że to bezsens.
Radzę najpierw kupić, pojeździć (nie tylko po mieście) i potem :jem: :?: :pad: :star: przez jakiś czas. To są bardzo sportowe autka.
I nie myśleć o dieslu w tym modelu W124. To już jest klasyk i dobrze zachowane autko trzyma niesamowicie wartość (pod warunkiem że jest to w 100% oryginał).
Kocham klekot diesla dlatego sobie kiedyś (w zasadzie do pracy) kupiłem 200D i na paliwo wydawałem drobniaki z portfela. Ale model W124CE niech zostanie takim jakim go stworzono.








Podobne tematy Zwiń