Skocz do zawartości




- - - - -

Zawieszenie - obcięcie zwojów sprężyny


39 odpowiedzi w tym temacie

#1 Offline   luki79


  • Postów: 566
  • Na forum od: 17 sty 2007
  • Miejscowość: Wieliczka
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1983
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 24 marca 2007 - 12:55

KAMILW124 napisał:

nie stac Cie na danone pij maslanke... Ucinanie sprezyn to szczyt glupoty i ludzie nei zdaja sobie sprawy z niebezpieczenstwa

RobE124 napisał:

chyba nadeszła era tępienia wiejskich wynalazków jak np obniżanie zawiasu poprzez cięcie sprężyn

KAMILW124, rzeczywiście nie zdaję sobie sprawy z niebezpieczeństwa! Oświeć mnie i powiedz co mi grozi, bo ja zrobiłem już 40tys km na tych sprężynach i... nic.... :drive:
A jeśli chodzi o maślankę.. Pomyśl: nie chciałem zakładać sprężyn sportowych, bo autem nie jeżdżę tylko dla sportu ale również dla komfortu. I stać mnie na czerwone oryginały. Obcięcie jednego zwoju i tak spowodowało utwardzenie pojazdu, ale pozostał jeszcze komfort, zważywszy że mam 17-calowe obręcze. Tanim i skutecznym sposobem obniżyłem auto, przez co wygląda efektowniej a zarazem da się nim jeździć po polskich dziurach. Chciałbym byś mi wytłumaczył na czym polega mój "szczyt głupoty"!!
RobE124, ciebie również proszę o wytłumaczenie co ma wspólnego wiejskość z tym że nie założyłem np H&R tylko ściąłem zwój!?

Jeśli Wasze odpowiedzi mnie przekonają, to zwrócę honor, choć chyba JA najlepiej wiem jak mi sie jeździ tym autem.
Ale jeśli nie, to przestańcie obrażać, a zacznijcie się doszkalać, zamiast pisać brednie!



#2 Offline   luki79


  • Postów: 566
  • Na forum od: 17 sty 2007
  • Miejscowość: Wieliczka
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1983
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 24 marca 2007 - 14:12

KAMILW124, zapodajesz jakieś linki z innych for, na których wszyscy mówią o tym samym i bez sensu!
W jaki sposób mi sprężyna wyleci z kolumny?? Co oni piszą??!!
I co ty chłopie wypisujesz - ten maluch się przewrócił dlatego że miał ucięte sprężyny, pewnie jeszcze tą poprzeczną z przodu!??!! Na pewno by nie fiknął jakby miał seryjne - może pomyśl, czy nie wszedł za szybko w zakręt. A po drugie nie porównuj MB do 126!

Nie wiem w końcu czy dojedziesz na zlot, może się przejedziesz moim MB, no chyba że aż tak się będziesz bał, to cię nie będę przecież zmuszał i porównasz czy naprawdę jest tak niebezpiecznie..

#3 Offline   ZaBsI


  • Postów: 1 071
  • Na forum od: 17 sty 2007
  • Miejscowość: Kraków
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1983
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 24 marca 2007 - 14:28

ja tez tego nie kumam za bardzo ,widzialem tjunowcow u mnie na osiedlu jak w kaszlaku obcinali po 3 zwoje nie patrzac nawet jak to obcinaja :drive: ale nie rozumiem w czym jest problem w ucieciu jednego zwoju w tym samym miejscu co oryginal :drive: przeciez sprezyna i tak siada identycznie w swoim gniezdzie na wahaczu :roll:

#4 Offline   ZaBsI


  • Postów: 1 071
  • Na forum od: 17 sty 2007
  • Miejscowość: Kraków
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1983
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 24 marca 2007 - 14:42

przy jamexach czy H&R i tak trzeba zastosowac inne amory lub je skrocic :drive:

#5 Offline   ZaBsI


  • Postów: 1 071
  • Na forum od: 17 sty 2007
  • Miejscowość: Kraków
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1983
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 24 marca 2007 - 14:50

KAMILW124, nie musze sie pytac Kudłatego bo to logiczne ze jak zalozysz niskie sprezyny do standardowych amorow,to te amory wogole nie pracuja,dlatego ja mam w kraku tez goscia ktory od 10 lat zajmuje sie amorami i bierze ok.50zł od sztuki za skrocenie i utwardzenie i daje na to gwarancje

#6 Offline   ZaBsI


  • Postów: 1 071
  • Na forum od: 17 sty 2007
  • Miejscowość: Kraków
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1983
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 24 marca 2007 - 14:57

KAMILW124, wiadomo ze co oryginal to oryginal i tu nie ma 2 zdan :drive: ale trzeba se w zyciu jakos radzic ,a ze gosc jest fachman w tym zawodzie i robil juz nie jeden zawias z tego co slyszalem i daje gwarancje to cos w tym tez musi byc ,nie wiem jak on to robi nie wnikam...

#7 Offline   _arson


  • Postów: 440
  • Na forum od: 22 sty 2007
  • Miejscowość: Gliwice

Napisano 24 marca 2007 - 15:08

ZaBsI, kiedys slyszalem ze aby przerobic amorka musi on byc z wyzszej polki. znaczy sie wyzsze modele np. bilsteina bo musi byc w pelni rozbieralny.

co do sprezyn to ja przy kupnie mojej :drive: mialem obciete springi i to dosyc duzo i nic mi nie wyskoczylo, przebilo, urwalo sie (moze poza tlumikiem :-P ) ani nie zauwazylem zadnych efektow ubocznych wrecz przeciwnie jezdzilo mi sie na nich bardzo dobrze o wiele lepiej niz na h&r ;-)

#8 Offline   ZaBsI


  • Postów: 1 071
  • Na forum od: 17 sty 2007
  • Miejscowość: Kraków
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1983
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 24 marca 2007 - 15:21

_arson, mam Sachsy wiec mysle ze cos moze z tego bedzie ,z reszta rozgryzam temat caly czas :drive:

#9 Offline   ZaBsI


  • Postów: 1 071
  • Na forum od: 17 sty 2007
  • Miejscowość: Kraków
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1983
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 24 marca 2007 - 15:27

kotwica w plecy i krzyzyk na droge :drive: nie przesadzajmy kazdy niech robi jak uwaza i tyle

#10 Offline   _arson


  • Postów: 440
  • Na forum od: 22 sty 2007
  • Miejscowość: Gliwice

Napisano 24 marca 2007 - 15:35

skrocone sa bardziej komfortowe niz h&r o to mi chodzilo.








Podobne tematy Zwiń