Skocz do zawartości




- - - - -

[w 124] Zawieszenie nivo


30 odpowiedzi w tym temacie

#21 Offline   piotrek.m5


  • Postów: 5 595
  • Na forum od: 27 paź 2008
  • Mercedes:W124 3.0D turbo - OM603
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 08 stycznia 2010 - 10:45

emcer, to nie wina NIVO. Ten system działa tak powoli że nawet tego nie zauważamy. Musiałby unosić nadwozie tak szybko jak air ride w jakiejś murzyńskiej furze żeby zarzucac tyłem.
A poduszki tylnego wózka masz całe? Mocowania nie wygnite?



#22 Offline   molar


  • Postów: 79
  • Na forum od: 25 kwi 2008
  • Miejscowość: Warszawa
  • Drugi Mercedes:124 2.0 m 102
  • Inne auto:subaru impreza sti

Napisano 08 stycznia 2010 - 10:53

sprawdz cale tylne zawieszenie, sprezyny, gumy i mocowanie wozka.(padniete gruszki to skakanie do gory a nie na boki) Wymienilem z tylu praktycznie wszystko i teraz prowadzi sie jak po sznurku :hooray:

#23 Gość__


  • Na forum od: --

Napisano 08 stycznia 2010 - 11:11

molar, mnie taka operacja czeka za tydzień, bo coś wali w lewym kole, obawiam sie że to może być siłownik, chyba ze jakiś element metalowo gumowy ...jeden z 18 czy jakos tak :hooray:

#24 Offline   zeroq


  • Postów: 66
  • Na forum od: 02 lip 2009
  • Miejscowość: Słubice / Szczecin
  • Mercedes:W124 3.0D-24V >93r. - OM606
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:VW T5, Nissan X-Trail, Pich-up

Napisano 08 stycznia 2010 - 12:39

Jak na moje to masz gruchy do wymiany, ja dopiero co wymieniałem i efekt był podobny. Nie działały gruchy i auto podskakiwało na najmniejszej dziurze jak piłka pingpongowa a że napęd na tył to i rzucało co chwila. Sprawdź gruszki ...

#25 Offline   molar


  • Postów: 79
  • Na forum od: 25 kwi 2008
  • Miejscowość: Warszawa
  • Drugi Mercedes:124 2.0 m 102
  • Inne auto:subaru impreza sti

Napisano 09 stycznia 2010 - 12:22

devilsplaything napisał:

molar, mnie taka operacja czeka za tydzień, bo coś wali w lewym kole, obawiam sie że to może być siłownik
To smakowity kasek, temat rzeka i pole sporow-uzywka czy regenerowac...
Tak sie ucieszylem ze mam wszystko ok , ze zapomnialem o drugim "zapasowym " MB a tu katastrofa, caly przod do roboty , tuleje, koncowki, etc.. co ciekawe zadnych objawow, nawet gamon diagnosta powiedzial na przegladzie ze nic do roboty...jak wlazlem to sie troche przestraszylem. W poniedzialek do lekarza.

#26 Offline   schwarz


  • Postów: 94
  • Na forum od: 10 cze 2007
  • Miejscowość: Zgierz
  • Mercedes:W124 2.3E - M102
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 30 lipca 2017 - 12:29

A czy pompa nivo powinna cały czas cykać? Bo u mnie słychać co kilka sekund cyknięcie z tyłu pojazdu i podejrzewam o to pompę nivo.

#27 Offline   inutile


  • Postów: 1 458
  • Na forum od: 18 kwi 2015
  • Miejscowość: lorem ipsum
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 30 lipca 2017 - 15:43

Pompę nivo masz z przodu, pod maską, łopatkową albo zwykłą. Więc to z tyłu to raczej jest coś innego.
Łopatkowa to taka:
Dołączona grafika
Były też zwykłe pompy ale one występowały chyba tylko w nowszych, np. M111.

Użytkownik inutile edytował ten post 30 lipca 2017 - 15:45


#28 Offline   schwarz


  • Postów: 94
  • Na forum od: 10 cze 2007
  • Miejscowość: Zgierz
  • Mercedes:W124 2.3E - M102
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 31 lipca 2017 - 06:17

A regulator ? Tam podobno jest zawór upustowy

#29 Offline   OSTRY2500


  • Postów: 814
  • Na forum od: 29 lip 2016
  • Miejscowość: ZAMOSC
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 31 lipca 2017 - 07:06

Regulator jest zintegrowany z ztabilizatorem tylnego zawieszenia idą do niego 4 przewody hydrauliczne i jest spiety śruba Rzymską na klucz10 i to jest regulacja wzniosu tylnego zawieszenia.

Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka



#30 Offline   Mike69


  • Postów: 139
  • Na forum od: 24 paź 2012
  • Miejscowość: Wieluń
  • Mercedes:W124 2.0D - OM601
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:S124 250 T D - OM602 1988 manual 5
  • Trzeci Mercedes:S124 300TD 1990r

Napisano 08 sierpnia 2018 - 10:07

Witam, czy istnieje możliwość zdemontowania pompy od nivo z wałka rozrządu i założyć uszczelkę pod deklem z zaślepką?








Podobne tematy Zwiń