[w201] Ciężko pali jak jest ciepły
#41
Napisano 10 kwietnia 2007 - 17:46
niezle bumm musialo byc :-| :sad:
#42
Napisano 10 kwietnia 2007 - 18:02
Michał już rozumiem sens Twojej wypowiedzi "nigdy więcej lpg". Tylko winą za stan obecny nie możesz obarczać jedynie samego gazu.
#43
Napisano 10 kwietnia 2007 - 18:05
Koleś od LPG powiedział ze ten mikser jest do wymiany, i pokazał mi taki jaki montuje w MB i różnił sie troche wyglądem. Po za tym powiedził ze ten co mam teraz daje za ubogą mieszankę i dlatego te wybuchy. Zrobie fotke to sami zobaczycie
W innym temacie prosiłem o zdjęcie miksera i wyporwadzenie go na zewnątrz, bo sam podejrzewałem ze coś jest tam nie teges. Gaz miałem juz zamontowany jak kupiłem MB...
Co do bumm, znajomemu w Omedze wywaliło masjkę :-|
Paweł, wiem ze to nie tylko gaz, ale gdyby go nie było, to takie problemy by nie wytąpiły. Wiem ze być może trafiłem na "taki" egzemplarz i nie można uogólniać, ale takie przypadki zrażają człowieka do tego paliwa (ojec ma forda na LPG i jest zadowolony) Dobrze ze jeszcze nie zraziłem sie do marki , chociaż....
Mam nadzieję ze dojdę z nim do ładu.
#44
Napisano 10 kwietnia 2007 - 21:10
Moze miales kilka malych ekplozji i tak sie uzbieralo, Dostala sie iskra do mieszanki i stalo sie co sie stalo :?
Jakby ktos chcial nr. do goscia ktory mieszka w ok. Łodzi, pracowal w serwisie MB i moge go szczerze polecic to prosze pisac na PW
#45
Napisano 12 stycznia 2009 - 21:22
#46
Napisano 08 maja 2009 - 18:27
Mam taki problem: na poczatku wczasie jazdy czasami podczas jazdy swiecila mi sie kontrolka od swiec zarowych. sprawdzilem okazalo sie ze jedna swieca byla rozjebunda, wymienilem ja i bylo ok. teraz mam tak ze bardzo dlugo grzeje okolo 1 minuty, odpale auto po 20 sekundach i tak grzeje? znowu swieca czy przekaznik?
Użytkownik vorlog edytował ten post 21 stycznia 2015 - 00:27
#47
Napisano 21 października 2009 - 08:09
Od pewnego czasu moja Świnka "ciężko pali jak jest ciepła", a w zasadzie w ogóle nie pali.
Na zimnym silniku pali na dotyk, ładnie pracuje w pełnym zakresie obrotów. Im cieplejsza, tym gorzej. Na wolnych obrotach jakoś chodzi, ale przy gwałtownym depnięciu w pedał dławi się. Przy łagodnym zwiększaniu obrotów nie ma problemu. Powyżej 2k też wszystko cacy.
Gdy się porządnie zagrzeje nie jest wstanie chodzić nawet na wolnych obrotach. Że nie ma mocy to nie wspomnę.
Wybebeszyłem wszystkie gumy, łącznie z tą pod rozdzielaczem paliwa. Rozebrałem, obejrzałem, miejsca podejrzane, np. drobne pęknięcia poprawiłem silikonem wysokotemperaturowym, wymieniłem zacisk na rurce gumowej wchodzącej w blok pod kolektorem ssącym poniżej 3 i 4 gara, itd... Wszystko złożyłem w nadziei, że szczelność dolotu jest zachowana. Bez zmian :cry:.
Wyczytałem gdzieś o sondzie lambda - wypiąłem 1 pin, dwa grzejne zostawiłem, bo nie było wtyczki, pomyślałem że ten jeden sygnałowy wystarczy - nie pomogło :cry:. Może dla wiedzy komputerka należy wypiąć wszystkie?
Zacząłem się dobierać do zaworu powietrza, ale nie wiem jak to ma działać poprawnie.
Przelot ma ok. 2 mm, a po podaniu napięcia na styki zamyka się. Nie wiem czy powinien się otwierać całkowicie - mój się nie otwiera. Bez tego zaworu przy połączonych rurkach silnik osiąga na zimnym 1,2-1,5k i rośnie samoistnie do 2k a potem do 2,5k.
Dla skomplikowania/uproszczenia tego rebusu dodam, że mam LPG z blosem.
Rodzaj paliwa nie wpływu na dolegliwości, choć przy ciepłym na gazie jakby nieco gorzej.
Chcę jeździć a nie grzebać
No ręce opadają, pomocy!
[ Dodano: Sro Paź 21, 2009 09:09 ]
Z ostatniej chwili: komputer się zorientował o braku sondy L dopiero gdy odłączyłem 2 piny grzejne. W ten sposób pozbyłem się wolnych obrotów, a w/w dolegliwość nadal występuje.
Zabawiałem się zaworem powietrza dodatkowego: w gniazdku bez przerwy występuje ok. 12V bez względu na t°C silnika. Zapalić na ciepłym i tak nie mogę bez względu na to czy jest w tym zaworze szparka, czy nie ma, a nawet bez zaworu z bypass'em. Wciśnięty lub puszczony pedał gazu też nie pomaga.
Może założę nowy wątek, skoro nikt tu nie zagląda? :roll:
#48
Napisano 21 października 2009 - 16:19
Użytkownik vorlog edytował ten post 21 stycznia 2015 - 00:27
#49
Napisano 21 stycznia 2015 - 00:18
Mam ten sam problem, zimny pali ok ale jak trochę się zagrzeje to trzeba go chwilę kręcić.
Z tego co widzę jest tu parę sugestii ale nie znalazłem co ostatecznie pomogło [i czy w ogóle], na dodatek zdjęcia i linki są nie aktywne.
Proszę o jakąś pomoc.
Użytkownik vorlog edytował ten post 21 stycznia 2015 - 00:28
Regulamin pkt II.I
#50
Napisano 21 stycznia 2015 - 09:21
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[w124] wielki problem z odpowietrzeniem układu paliwoego |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
||
[w124/w201] Benzyna, nie chce odpalić. |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Miras G |
|
||
[W124] brak wskazań obrotomierza, sygnał jest |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
|
|
Przekaźnik pompy paliwa - zamienność |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | neo2k |
|
||
Przekaźnik pompy paliwa - zamienność |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | neo2k |
|