Skocz do zawartości




- - - - -

[w124] wielki problem z odpowietrzeniem układu paliwoego


1 odpowiedź w tym temacie

#1 Offline   kuwi


  • Postów: 41
  • Na forum od: 18 mar 2023
  • Miejscowość: Ząbkowice Śl
  • Mercedes:W124 2.5D turbo - OM602
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 16 marca 2024 - 19:13

Witam, od zawsze mam wielki problem z odpowietrzeniem 2.5 turbo, muszę od początku odkręcać przewody do wtrysków na pompie, później na wtryskach i po 3 minutach kręcenia dopiero załapuje, miałem pompkę ręczną jednak nie pomagała wcale, była ona między przewodem do pompy wtryskowej a filterkiem wstępnym, czy była to na pewno dobra lokalizacja aby sama pompka odpowietrzyła układ czy może gdzie indziej powinna zostać zamontowana?



#2 Offline   januszek1971


  • Postów: 111
  • Na forum od: 30 lip 2013
  • Miejscowość: Zabrze
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1987
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W124 2.0 D ,1991r. sedan OM601.912

Napisano 17 marca 2024 - 08:43

Rozumiem że opis dotyczy sytuacji po jakiejś ingerencji w układ paliwowy .
Nie potrzebnie odkręcasz przewody wtryskowe na pompie ,wystarczy odkręcić tylko na wtryskiwaczach ,upewnić się że filtr paliwa jest zalany ,pedał gazu w podłogę aby pompa była na max. dawkowaniu i kręcisz . Jak pojawi się paliwo na przewodach ,przykręcasz je do wtryskiwaczy i powinien odpalić , jak kuleje to na uruchomionym silniku luzuję po kolei przewody na wtryskiwaczach ,jak przestaje lecieć piana dokręcam i na tym kończy się cała operacja.








Podobne tematy Zwiń