zabamix, mi blacharz (nie ten u ktorego robilem 200D) powiedział że to nie jest dobra metoda gdyż znacznie zmniejsza grubość blachy oraz w większości przypadków prowadzi do uszkodzenia lakieru. Jeśli chodzi o wyprostowanie wgniecenia albo podwinięcie rantów to się sprawdza ale na wypchnięcie błotnika o 3cm to bym nie liczył.
6
[W124] Poszerzanie przednich błotników
Rozpoczęty przez MaxMatt, lip 16 2009 18:28
129 odpowiedzi w tym temacie
#41
Napisano 13 stycznia 2010 - 18:52
#42
Napisano 13 stycznia 2010 - 20:06
mi wystaje rant ok 1cm to duzo nie jest ale policja moze tego nie zrozumiec
#43
Napisano 13 stycznia 2010 - 20:33
Bialy napisał:
nie jest dobra metoda gdyż znacznie zmniejsza grubość blachy oraz w większości przypadków prowadzi do uszkodzenia lakieru
zabamix napisał:
policja moze tego nie zrozumiec
#44
Napisano 13 stycznia 2010 - 20:43
Charlie9 napisał:
kolo NIE MOZE wystawac poza obrys
#45
Napisano 13 stycznia 2010 - 20:45
10mm to nie jest minimalnie. Obawiam sie, ze bezinwazyjnie nie da sie tego zrobic . Chyba najprosciej Ci bedzie dobrac odpowienie felgi.
#46
Napisano 13 stycznia 2010 - 20:53
Charlie9 napisał:
dobrac odpowienie felgi
#47
Napisano 13 stycznia 2010 - 20:55
hmmm, czyli jak kupisz za ciasne buty to zeby pasowaly palca se odrabiesz bo szkoda bedzie "trzewikow" - ciekawa polityka
#48
Napisano 13 stycznia 2010 - 20:58
Charlie9, wypychając nadkole na zewnątrz powodujemy rozciąganie metalu, a więc zmniejszenie jego grubości. o to mi chodzi
#49
Napisano 13 stycznia 2010 - 21:02
Charlie9 napisał:
palca se odrabiesz
#50
Napisano 13 stycznia 2010 - 23:02
Dałoby się poszerzyć błotniki o 1cm, przynajmniej przednie tylko trzebaby pogłówkować i pomłotkować. A przede wszystkim opona musiałaby być wąska odpowiednio.
U Ciebie chodzi chyba raczej o tył - bo z tego co zauważyłem do tyłu chcesz włożyć 9". Przy oponie 235 będzie wystawać 15mm poza błotnik (razem z oponą). Przy 225 niewiele mniej bo sama felga ma szerokość 229mm. Tylny błotnik ciężko się poszerza. Można zagiąć rant żeby opona nie ocierała jeśli jest szeroka, ale jeśli koło wystaje poza obrys to trzeba ciąć i spawać, a przynajmniej szpachlować.
Jeżeli chciałoby się to zrobić porządnie to koszt będzie racjonalny tylko w wypadku zatrzymania auta na długi czas.
Do tego felgi 9-calowe mogą być dość ciężkie. Jeśli tak, to przy silniczku M103 2.6 osiągi trochę się pogorszą. Rozumiem, że chodzi o wygląd i polerowany rancik Co kto lubi.
U Ciebie chodzi chyba raczej o tył - bo z tego co zauważyłem do tyłu chcesz włożyć 9". Przy oponie 235 będzie wystawać 15mm poza błotnik (razem z oponą). Przy 225 niewiele mniej bo sama felga ma szerokość 229mm. Tylny błotnik ciężko się poszerza. Można zagiąć rant żeby opona nie ocierała jeśli jest szeroka, ale jeśli koło wystaje poza obrys to trzeba ciąć i spawać, a przynajmniej szpachlować.
Jeżeli chciałoby się to zrobić porządnie to koszt będzie racjonalny tylko w wypadku zatrzymania auta na długi czas.
Do tego felgi 9-calowe mogą być dość ciężkie. Jeśli tak, to przy silniczku M103 2.6 osiągi trochę się pogorszą. Rozumiem, że chodzi o wygląd i polerowany rancik Co kto lubi.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W201] Jak prawidłowo ustawić luz łożysk przednich? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | SQ5NAZ |
|
||
Dobór sprężyn przednich do 230E |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Kristoff |
|
||
[124] Tuleje wahaczy przednich |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | OSTRY2500 |
|
||
W201 - Od jakiego innego modelu elektryczny podnośnik szyb przednich |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | masap |
|
||
{W201} Średnice głośników przednich i tylnych |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | masap |
|