Skocz do zawartości




- - - - -

Zamiar kupna W210


68 odpowiedzi w tym temacie

#21 Offline   davmix


  • Postów: 2 456
  • Na forum od: 24 cze 2008
  • Miejscowość: Kalisz
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:E320 CDI

Napisano 22 marca 2011 - 21:25

Do kompressora musisz mieć specjalną (droższą) instalację z innymi wtryskami.
Unikaj aut za niską cenę z założonym już LPG bo rzadko który gazownik potrafi takie coś ogarnąć.



#22 Offline   kuba_kubi


  • Postów: 101
  • Na forum od: 25 kwi 2008
  • Miejscowość: Kraków
  • Inne auto:E36 318TDS Compact

Napisano 13 sierpnia 2011 - 17:37

Witam, chciałbym odgrzać trochę temat, pomysł jest co raz bliżej realizacji czyli kupna powiedzcie mi co sądzicie o silniku 2.2 CDI 125KM bo wszystko co oglądam i jest w miarę jakimś stanie blacharskim i wogóle posiada właśnie w 90% ten silnik.

#23 Offline   michal55yh


  • Postów: 1 333
  • Na forum od: 10 sty 2009
  • Miejscowość: Bolesławiec (jeleniog.)
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:EX Mercedes-Benz W210 E270 CDI
  • Inne auto:Kia Sportage III

Napisano 13 sierpnia 2011 - 18:32

Złych opinii nie słyszałem, jedyne, że czasem brak troszkę mocy. Trzeba bardzo uważać, bo dużo jest po taxi. Czasem są tak zamaskowane, że ciężko poznać, ale vin prawdę mówi. O blasze to wiadomo, lubi je ruda. Więcej o problemach dowiesz się na w210.pl

#24 Offline   consol85


  • Postów: 1 040
  • Na forum od: 12 cze 2007
  • Miejscowość: Przyjazń PL, Tingerup DK

Napisano 13 sierpnia 2011 - 18:45

kuba_kubi, bierz mojego kmbiaka 3,2cdi :ok:

#25 Offline   kuba_kubi


  • Postów: 101
  • Na forum od: 25 kwi 2008
  • Miejscowość: Kraków
  • Inne auto:E36 318TDS Compact

Napisano 13 sierpnia 2011 - 19:04

gdyby to tylko nie było kombii to chętnie bym rozważył - w życiu żadnego kombii 8)

#26 Offline   davmix


  • Postów: 2 456
  • Na forum od: 24 cze 2008
  • Miejscowość: Kalisz
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:E320 CDI

Napisano 13 sierpnia 2011 - 21:37

Wersje 125 były chyba tylko przed liftem, jak masz gotówkę celuj w polifta- blacha sporo lepsza ale i tak ...(wstaw sobie sam :D )
W przedliftach z Chin a później z Belgii.

#27 Offline   Majo


  • Postów: 438
  • Na forum od: 09 lip 2009
  • Miejscowość: Szczecin
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:S210 220CDI 99r
  • Trzeci Mercedes:W211 200CDI 02r
  • Inne auto:VW T4 Multivan

Napisano 14 sierpnia 2011 - 00:06

Kolego kompresory to zguba. Pala jak cholera ale nie jada. Jezeli juz, to V6 wolnossaka, w gazowni pali 12 litrow, wiec to wychpdzi jak bys mial ropniaka. 3.2 tez nie jest zle, pali o litr dwa wiecej niz 2.4 ale osoiagi nieporownywalne. KamilW124 moze cos Ci powiedziec o 3.2 - mial taki w CLK.

#28 Offline   Sinus007


  • Postów: 184
  • Na forum od: 13 sie 2011
  • Miejscowość: Warszawa Wilanow
  • Mercedes:W201 2.5D turbo - OM602
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W124 5.0 M113 94r
  • Trzeci Mercedes:G300 TD W460
  • Inne auto:Fiat 126p 1242cm3

Napisano 21 sierpnia 2011 - 18:35

Jesli chodzi o W210 to wedlug mnie najlepszym ekonomicznym i bezawaryjnym rozwiazaniem jest E290 TD
Moja mama jezdzila takim przez 3 lata i lecialy tylko laczniki stabilizatora no i eksploatacja co wiadome.
Potem sprzedany zostal znajomemu ktory przez dwa lata uzytkowania musial uszczelnic pompe wtryskowa i dwie swiece zarowe.
Sprzedany nastepnemu tez znajomemu ktory przez kolejne ostatnie dwa lata wymienil modul swiec zarowych!!!
Teraz poszedl do kasacji po wjechaniu w stojaca na poboczu przyczepe od tira a osoby siedzace w srodku wyszly z lekkimi siniakami i stwierdzeniem ze nastepny musi byc taki sam.

Podsumowanie:
Pali 5.5 litra na trasie
Jest dosyc zwinny
ma wszystko co trzeba (klima elektryka i inne)
Super komfort
I najwazniejsze "GWIAZDA"

Blacha zeczywicie kiepska
I zawieszenie delikatne ( przednie gorne wahacze i laczniki stabilizatora przod)

Poza tym nic dodac nic ujac :hmm:

#29 Offline   michal93


  • Postów: 938
  • Na forum od: 04 mar 2011
  • Miejscowość: Białystok
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1987
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Inne auto:Audi A4 1.9 TDI

Napisano 21 sierpnia 2011 - 21:01

Sąsiad miał E420T w210. Ogólnie fura kozak. V8 dawało radę ale i paliło trochę (miał ją w gazie) Jeździł ją dość krótko bo stwierdził że mu się nie opłaca. (przesiadł się z opla combo 1.7 DTI 75km :hmm: . nadal go ma przebieg 330tyś km. Od nowego u niego. ale to tak na marginesie) No i nic w nim nie robił ale rdza rdza rdza. Gnił nawet pod światłami przednimi. Sprzedał go i jeszcze na nim zarobił więc n nie załuje.

#30 Offline   davmix


  • Postów: 2 456
  • Na forum od: 24 cze 2008
  • Miejscowość: Kalisz
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:E320 CDI

Napisano 21 sierpnia 2011 - 22:18

Sinus007 napisał:

Pali 5.5 litra na trasie

Jeszcze trochę i Mercedesy zaczną oddawać paliwo w podzięce, że się nimi jeździ...

michal93 napisał:

Gnił nawet pod światłami przednimi.


Czyli podejrzewam, że model przed liftem. One miał gorszą blachę chociaż poliftowe niewiele lepszą.








Podobne tematy Zwiń