Przecież tam jest jedna nagrzewnica, wspólna na obie strony. Temperaturę reguluje się poprzez mieszanie powietrza ciepłego i zimnego - zobacz czy trzpień regulacyjny pod pokrętłem nie wypadł.
2
[w201] Zawór nagrzewnicy.
Rozpoczęty przez tygrys, lis 07 2009 17:56
24 odpowiedzi w tym temacie
#21
Napisano 17 listopada 2017 - 17:31
#22
Napisano 17 listopada 2017 - 18:00
Spróbuję jutro wyjąć schowek - może coś będzie widać. Jak nie, to cały kokpit trzeba demontować.
#24
Napisano 21 listopada 2017 - 09:35
Z tego co pamietam to po wyjęciu radia można je namacac (te bolce)
#25
Napisano 21 listopada 2017 - 10:14
W podobnym wątku: http://mb201-124.eu/...je/page__st__20 opisałem, co sprawdziłem. Sterowanie jest ok. i obieg także; nagrzewnica nie oddaje tyle ciepła, ile powinna - i to jest problem do rozwiązania.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
W124 uszczelka nagrzewnicy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | manfred2 |
|
||
W124 2.0 m111.Plukanie nagrzewnicy. |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Przemek84 |
|
||
[W140] - NIVO zawór regulacji |
Mercedes S, CL i SEC | Walgoz |
|
||
M104 2.8 197km ciągłe napięcie na elektrozawór faz rozrządu |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | piotrus6282 |
|
||
W124 - wentylator nagrzewnicy. |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | mixx |
|