Skocz do zawartości




- - - - -

M104 2.8 197km ciągłe napięcie na elektrozawór faz rozrządu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Offline   piotrus6282


  • Postów: 21
  • Na forum od: 12 lis 2015
  • Miejscowość: Mońki
  • Mercedes:W124 2.8E - M104
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 13 maja 2021 - 16:43

Witam. Szukałem w szukajce i nic nie znalazłem. A mianowicie. Od jakiegoś czasu zauważyłem że auto nie ma mocy. Wcześnie po przekroczeniu 3tys/3.5tysobrotów było czuć że wałek ssący się przestawia i ma moc. W tym momencie nie ma czegoś takiego. Zauważyłem też że po zgaszeniu auta i krótkim postoju tak jak by go zalewa. Trzeba dłużej pokręcić żeby odpalił. Sprawdziłem czy dochodzi prąd do elektrozaworu i po odpaleniu jest stały prąd ok 13/14 v. Powinno tak być? Sprawdzałem też przejście elektrozaworu i jest ok. Co mogę sprawdzić? Jak zdiagnozować co mu boli? Co jest odpowiedzialne za włączenie elektrozaworu?










Podobne tematy Zwiń