Witam. Szukałem w szukajce i nic nie znalazłem. A mianowicie. Od jakiegoś czasu zauważyłem że auto nie ma mocy. Wcześnie po przekroczeniu 3tys/3.5tysobrotów było czuć że wałek ssący się przestawia i ma moc. W tym momencie nie ma czegoś takiego. Zauważyłem też że po zgaszeniu auta i krótkim postoju tak jak by go zalewa. Trzeba dłużej pokręcić żeby odpalił. Sprawdziłem czy dochodzi prąd do elektrozaworu i po odpaleniu jest stały prąd ok 13/14 v. Powinno tak być? Sprawdzałem też przejście elektrozaworu i jest ok. Co mogę sprawdzić? Jak zdiagnozować co mu boli? Co jest odpowiedzialne za włączenie elektrozaworu?
1
M104 2.8 197km ciągłe napięcie na elektrozawór faz rozrządu
Rozpoczęty przez piotrus6282, maj 13 2021 16:43
Brak odpowiedzi do tego tematu
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W124]M104 turbo |
Modyfikacje,Tuning | BenzLove |
|
||
Moment dokręcania śrub na , klawiaturze wałka rozrządu M103 |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Blackdive |
|
|
|
[w124] Schemat sterownika silnika m103 2.6 oraz m104 3.0 24v |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Salwi |
|
|
|
[w124 E200 1993] kolizja rozrządu ? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | krakerss |
|
||
SL R129 2.8 M104 Komputer ECU |
Mercedes SL, SLK | Kebsik |
|