w pierwszej kolejności przeczyścić styki przełącznika..
1
[w124/w201] Nawiew nie chodzi na 1,2 i 4 biegu.
Started by Wajcha_220, Jul 07 2010 23:22
46 replies to this topic
#31
Posted 16 March 2011 - 15:06
#32
Posted 26 August 2011 - 18:41
Panowie podepnę się pod temat bo u mnie w W201 wyzionął ducha 4 bieg dmuchawy. To znaczy 1,2,3 jest normalnie a jak przełączę na 4 to wieje przez 1-2 sekundy i potem przestaje i zaczyna coś czuć lekko spalonym. Jak przełączę na niższy bieg np 3 to za 1-2 sekundy dmuchawa zaczyna działać. Co może być tego przyczyną i gdzie szukać problemu?
#33
Posted 26 August 2011 - 21:13
4 bieg nie przechodzi przez opornik tylko prosto z plusa, przyczyną może być przełącznik, zaśniedziałe kable
jak również zbyt duży pobór prądu przez dmuchawę czyli np zacierające się tulejki.
jak również zbyt duży pobór prądu przez dmuchawę czyli np zacierające się tulejki.
#34
Posted 27 August 2011 - 14:02
Przełącznik rozebrałem, wyczyściłem i przesmarowałem. Jest on czysty więc to nie on. I jest tak, że 1,2,3 bieg działają bez zarzutu a gdy włączę 4 bieg to dmucha 2-3 sekundy i przestaje. Kilka sekund jest ciszy i znowu dmucha parę sekund i znowu na chwilę przestaje i tak cały czas. Czego to może być wina? :roll:
#35
Posted 27 August 2011 - 14:58
Panowie dodam jeszcze co właśnie zaobserwowałem. Gdy auto nie jest zapalone tylko przekręcony kluczyk na zapłon to dmuchawa na 4 biegu działa prawidłowo. Ajeśli silik pracuje to 4 bieg działa tak jak opisałem wyżej. Kilka sekund dmucha kilka sekund nie działa i znowu kilka sekund dmucha i znowu przerwa. Tak jakby szedł na przekaźniku czasowym :shock: :roll: . Ktoś ma jakieś pomysły co mu dolega?
#36
Posted 27 August 2011 - 19:01
a sproboj zrobic tak ze jak odpalisz auto to przekrec delikatnie kluczyk w lewo tak jak sie gasi auto ale zrobtak zeby przekrecic ale go nie zgasic i zobacz czy bedzie 4 bieg dzialal jak bedzie dzialal to bedzie padniety ten styczek ktory wylacza dmuchawe podczas startu silnika
#37
Posted 27 August 2011 - 22:36
Balbin, a czy wtedy radio by się też nie wyłączało?
Wszystkie kable prowadzą do opornika dmuchawy a z niego już tylko dwa do silniczka, może tam jest styk
przypalony.
Wszystkie kable prowadzą do opornika dmuchawy a z niego już tylko dwa do silniczka, może tam jest styk
przypalony.
#38
Posted 28 August 2011 - 08:59
Styki i przy przełączniku i przy oporniku dmuchawy posprawdzałem i poczyściłem. Są . A podczas rozruchu silnika wentylator wyłącza się na tą chwilę aż zapali więc stacyjka jest raczej . Nie wiem co to może być . Może ktoś coś jeszcze podpowie :roll: .
#39
Posted 08 September 2011 - 13:47
Panowie przyszła mi inna dmuchawa i gość zapewniał, że jest 100% sprawna. Jak ją podepnę do mojej to dmuchawa chodzi, na 4 biegu bezpiecznika już nie wywala ale na 3 biegu jak pochodzi trochę to spiralka w tym rezystorze za akumulatorem dalej nagrzewa się do czerwoności . Czy to normalne czy znowu trafiłem na uszkodzoną dmuchawę?
#40
Posted 08 September 2011 - 17:58
Sly108, normalne u mnie też tak jest w sprawdzałem masz do zobaczenia
Podobne tematy
Topic | Forum | Started By | Stats | Last Post Info | |
---|---|---|---|---|---|
[W201] zwiększone obroty na biegu jałowym - silnik M102 - 2,3 litra |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | masap |
|
||
[W201] Problem z nawiewem-klimatyzacja automatyczna. |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | tomuss1980 |
|
||
[w201] Brak biegów nawiewu i nadmuchu przedniej szyby |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | wrobelek |
|
||
[W201] Naprawa suwaka nawiewu |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Charriere |
|
||
[W201] Brak ciepłego nawiewu. |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Charriere |
|