Witam. Przedstawiam mojego nowego dupowoza. Ze względu że moja potrzebuje dużego remontu (przez 2 lata troszkę się nazbierało), postanowiłem kupić drugie auto, a w międzyczasie dopieszczać. Auto ma spełniać kilka kryteriów:
- tanie w zakupie,
- tanie w eksploatacji,
- dość duże i pojemne,
- napęd na właściwą oś,
więc wybór padł na OMEGĘ z jedynym rozsądnym silnikiem 3.0 V6.
Kilka zdjęć z ogłoszenia
http://imageshack.us/scaled/thumb/716/28522644162.jpg
0
Opel Omega B MV6 X30XE
Rozpoczęty przez MARIOMOSCOVE420, gru 31 2012 20:27
34 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 31 grudnia 2012 - 20:27
#2
Napisano 31 grudnia 2012 - 20:38
akurat Omega B tania w eksploatacji jakoś szczególnie to nie jest ;D ale całkiem fajny egzemplarz
#4
Napisano 31 grudnia 2012 - 21:12
Witaj
No najeździłem się nówkami ,akurat pracowałem w serwisie OPLA na serwisie jak sprzedawały się nówki Omegi wchodziła wtedy wg mnie brzydsza wersja po-lift tzw.
MV6 to jest to , poza drobnostkami el. sam silnik skrzynia dawały radę. Niestety chyba największy wróg korozja .
Do dziś nie rozumiem jak można było taki woź zastąpić Signum czy Vectrą - C w ogóle bez porównania.
Widać po fotkach że jest w ładnym stanie coraz mniej takich .
Pozdrawiam i szerokości.
No najeździłem się nówkami ,akurat pracowałem w serwisie OPLA na serwisie jak sprzedawały się nówki Omegi wchodziła wtedy wg mnie brzydsza wersja po-lift tzw.
MV6 to jest to , poza drobnostkami el. sam silnik skrzynia dawały radę. Niestety chyba największy wróg korozja .
Do dziś nie rozumiem jak można było taki woź zastąpić Signum czy Vectrą - C w ogóle bez porównania.
Widać po fotkach że jest w ładnym stanie coraz mniej takich .
Pozdrawiam i szerokości.
#5
Napisano 31 grudnia 2012 - 21:31
W 1996 roku Opel część blach wymienił na ocynk. Moja to właśnie 96 rok. Z wypasu najbardziej podoba mi się 4 dupy grzane. Ma chyba wszystko oprócz skóry. Ma nawet szpere .
Plany? Wywalić katy, zmienić dolot. Następnie może cały wydech, ale na pewno będą nowe mapy paliwowe. Takie zabiegi koledze dały 50 KM.
Plany? Wywalić katy, zmienić dolot. Następnie może cały wydech, ale na pewno będą nowe mapy paliwowe. Takie zabiegi koledze dały 50 KM.
#6 Gość_darul_
#7
Napisano 31 grudnia 2012 - 22:47
nie no nie porównujemy do Mercedesa z M119 ja do wożenia dupy mam Golf III bo tam za 100pln kupisz reklamówkę części (pożadnych) i spala mi 10L podtlenku powiedzmy szczerze prawie wszystkie auta w połowy lat 90tych to katastrofa jeżeli chodzi o korozje.. wszystkie to fordy (escort, fiesta,) opel (astra, vectra, omega) Mercedes (o oku to można by napisać powieść) jako tako Audi dawało rade, japończyki też katastrofa, przykładów można by mnożyć..
#10
Napisano 01 stycznia 2013 - 13:15
Omega fajne auto. Sam myślałem nie dawno o takiej. Miałem nawet okazję kupić 2.0 DTI ale nie kupiłem. Powody były dwa. Pierwszy to nie jechało. 100km to za mało do takiej budy a drugi to korozja...
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Czarownica Opel Corsa 2011 1.3 CDTI |
Prezentacje - Galeria innych aut użytkowników forum | Czarownica |
|
||
Opel Signum CDTI - Carl00s |
Prezentacje - Galeria innych aut użytkowników forum | carl00s |
|
||
Vauxhall Omega Elite 3.2 v6 |
Prezentacje - Galeria innych aut użytkowników forum | Jarek1981 |
|
||
Opel Astra 1.4 2010r. |
Prezentacje - Galeria innych aut użytkowników forum | 22hubert |
|
||
Opel Omega B 2,5v6 by Piotrek_124D |
Prezentacje - Galeria innych aut użytkowników forum | piotrek_124D |
|