Ja już takie kilometry starym mercedesem mam za sobą i nigdy nie myślałem żeby nagłaśniać wyprawy na urlop.
Zwiedziłem Portugalię, Hiszpanię i Francję od Nicea do Perpignan. Z doświadczenia mogę napisać że warto w bagażnik wrzucić przewód wysokiego ciśnienia paliwa i dorobiony kluczyk 14 ( kuźnia producent , oczkowy z nacięciem na środku żeby przewód przeszedł i odpowiednio przycięty na długości) Dwa razy mi wystrzelił raz w w201, a drugi w w124.
Powodzenia będę śledził temat.
2
Friends in Benz - wyprawa wokół morza Czarnego
Started by kazbeg, Apr 11 2013 18:38
18 replies to this topic
#11
Posted 14 April 2013 - 19:34
#12
Posted 14 April 2013 - 20:43
Jak by nie patrzeć, oni jadą w nieco "dziksze" rejony. Choć pewnie w niektórych rejonach w których będą, jest teraz więcej takich Mercedesów jak dziś we wszystkich krajach jakie wymieniłeś .
#14
Posted 26 April 2013 - 18:16
No to chłopaki wystartowali.
#16
Posted 28 April 2013 - 20:41
A co się stało ?
Już wiem Więcej zdjęć by się przydało .
Już wiem Więcej zdjęć by się przydało .
Edited by Jazz, 28 April 2013 - 20:47.
#17
Posted 28 April 2013 - 20:58
Nic się nie stało, pół silnika się urwało http://mb201-124.eu/...post__p__263825
Jak im magicy nie zostawili jakiegoś "skalpela" we wnętrznościach i dobrze uszczelnili, to powinno być oki.
Jak im magicy nie zostawili jakiegoś "skalpela" we wnętrznościach i dobrze uszczelnili, to powinno być oki.
#18
Posted 18 June 2013 - 20:13
Użytkownik XM dnia 28 April 2013 - 20:58 napisał
Nic się nie stało, pół silnika się urwało http://mb201-124.eu/...post__p__263825
Jak im magicy nie zostawili jakiegoś "skalpela" we wnętrznościach i dobrze uszczelnili, to powinno być oki.
Jak im magicy nie zostawili jakiegoś "skalpela" we wnętrznościach i dobrze uszczelnili, to powinno być oki.
Hej,
aby doprecyzować, auto odebraliśmy o 1730 w piątek, ostatni paszport z wizą rosyjską o 1450 w piątek, dekiel silnika szukałem przez 2 dni i zakupiłem 1 z 3 dostępnych w całej polsce na allegro około 10km od domu.
W zasadzie po tej wyprawie możemy stwierdzić, iż wybór w124 był strzałem w 10. Auto pakowne, wygodne, bardzo ciche w środku, w miarę ekonomiczne, choć na większych górkach wymagało 3 lub 2 biegu, w skrajnych sytuacjach 1. Ani razu nie było unieruchomione, 3 razy wjechało na przełęcze powyżej 2200mnpm, w tym najwyższa na ponad 2500mnpm. Złapaliśmy 1 kapcia, zepsuł się przełącznik świateł awaryjnych i jedna z pompek drzwi tylnich z mechanizmu centralnego zamka, zapchał się przewód paliwowy, podczas całej 10.500km trasy dolaliśmy niecały litr oleju do silnika.
Ponadto w aucie brakowało nam najbardziej tylnich zagłówków oraz podłokietnika, na szczęście brak klimy nie był zbyt odczuwalny.
na FB pojawiła się galeria MB, niestety nie wiem, jak ją tutaj przekleić
https://www.facebook...30553151&type=3
Szokiem był dla nas natomiast wjazd do Armenii gdzie W124 stanowiły 15-25% wszystkich aut na drogach
#19
Posted 10 October 2013 - 20:49
super wyprawa!!!!!!!!!!!!!!!!
Podobne tematy
Topic | Forum | Started By | Stats | Last Post Info | |
---|---|---|---|---|---|
Ogólnopolski Zlot Mercedes-Benz w Toruniu 2024 (19 maja) |
Zloty i spoty innych for i klubów | Tomq |
|
||
[w201/w124] Olej do silnika benzynowego - jaki? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kataklysm |
|
||
Pinned [w201/w124] Mercedes-Benz Service Library Index |
FAQ, HOW-TO, Tutorials, Manuals | szafa |
|
||
[w124/w201] Benzyna, nie chce odpalić. |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Miras G |
|
||
Benzyna e10 na stacjach od nowego roku |
LPG i Paliwa Alternatywne | Lukasz1990Orange |
|