Jump to content




- - - - -

[w124] Naprawa wiskozy


52 replies to this topic

#41 Offline   Misiek95


  • posts 22
  • Joined 19 Jan 2016
  • Miejscowość: Wleń
  • Mercedes:W124 3.0E - M103
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Inne auto:Audi A4 B5

Posted 07 November 2016 - 20:40

Czyli jednak złożone było dobrze. Moje wątpliwości wzięły się stąd, że przy temperaturze pokojowej moge bimetal razem z zaworkiem wcisnąć jeszcze 1mm do środka. Domyślam się, że nie powinno tak być więc spróbuje jakimś dystansem to zniwelować, aby był w pełni "wciśnięty". Dzięki za szybką odpowiedź



#42 Offline   Misiek95


  • posts 22
  • Joined 19 Jan 2016
  • Miejscowość: Wleń
  • Mercedes:W124 3.0E - M103
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Inne auto:Audi A4 B5

Posted 13 November 2016 - 15:56

Dogiąłem bimetal bliżej zaworka, żeby całkowicie go zamknąć kiedy jest zimny. Wisko działa jak powinno. Po odpaleniu sie kręci, przy 2k obrotów się zrywa i później zaczyna dmuchać konkretnie w okolicach 90 stopni. :) Co ciekawe oleju brakowało dosłownie kilka kropel do stanu o którym pisał kolega Ukaniu, a przy 90 stopniach wiatrak nie dmuchał tak jak powinien, mimo otwartego zaworka

#43 Gość_Rafał 1972_


  • Joined --

Posted 13 November 2016 - 18:31

Misiek95 Jakiego oleju dolałeś?

#44 Offline   Bolo93


  • posts 46
  • Joined 01 Dec 2016
  • Miejscowość: Poznań
  • Mercedes:W124 3.2E - M104
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Bmw X3 2.0d

Posted 06 January 2017 - 12:18

Podepne sie pod temat silnik m.104 coupe 3.2 problem taki ze visko nigdy nie zwalnia temp. Nie wazne jaka czy zimny czy 90 gdy wciskam gaz wentylator rowno przyspiesza z obrotami moim zdaniem ma identyczne denerwuje to bo z dolnych biegow wydaje sje jakbym startowal odrzytowcem co jest przyczyną jakis magik skleil to na stale i wisko obraca sie rowno z obrotami czy cos innego

Czy juz visko do wyniany ?
Jesli tak to podajcie numer orginalu do m.104

#45 Offline   Bogdan 190


  • posts 1,091
  • Joined 12 Oct 2013
  • Miejscowość: Wodzisław Śląski
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Honda CB 750 Nighthawk

Posted 06 January 2017 - 12:44

Do wymiany....nr 104 200 00 22 lub 104 200 01 22 silnik 104.992

#46 Offline   Bolo93


  • posts 46
  • Joined 01 Dec 2016
  • Miejscowość: Poznań
  • Mercedes:W124 3.2E - M104
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Bmw X3 2.0d

Posted 06 January 2017 - 12:59

Znalazlem czesci po numerze rozne firmy behr hella sachs ale wszedzie po wpisaniu tego numeru pisze ze pasuje do silnika m104.941 model c klasa bedzie to pasowac do mojego za jaka kwotę brac kupic behr za 260zl czy lepiej dołożyć i cos lepszego wybrac

#47 Offline   Bogdan 190


  • posts 1,091
  • Joined 12 Oct 2013
  • Miejscowość: Wodzisław Śląski
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Honda CB 750 Nighthawk

Posted 06 January 2017 - 13:43

Masz takie
http://allegro.pl/wi...5884811677.html

http://allegro.pl/wi...6655444447.html

decyzja Twoja....masz tańsze może akurat? Niechaj się wypowiedzą Ci co użytkują...

Edited by Bogdan 190, 06 January 2017 - 13:44.


#48 Offline   Bolo93


  • posts 46
  • Joined 01 Dec 2016
  • Miejscowość: Poznań
  • Mercedes:W124 3.2E - M104
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Bmw X3 2.0d

Posted 09 January 2017 - 22:03

Moze ktos powiedzieć czy warto brac tanie zamienniki czy lepiej dołożyć troche niz potem żałować i wydawac kase ponownie
Znalazlem jakie thermoform, meyle, AVA czy dolozyc i brac cos od BEHR, BERU, Hella, sachs

#49 Offline   Misiek95


  • posts 22
  • Joined 19 Jan 2016
  • Miejscowość: Wleń
  • Mercedes:W124 3.0E - M103
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Inne auto:Audi A4 B5

Posted 12 January 2017 - 10:34

 Użytkownik Rafał 1972 dnia 13 November 2016 - 18:31 napisał

Misiek95 Jakiego oleju dolałeś?
Tornado silikon Oil 5000 cSt

#50 Offline   Misiek95


  • posts 22
  • Joined 19 Jan 2016
  • Miejscowość: Wleń
  • Mercedes:W124 3.0E - M103
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Inne auto:Audi A4 B5

Posted 12 January 2017 - 11:18

 Użytkownik Bolo93 dnia 06 January 2017 - 12:18 napisał

Podepne sie pod temat silnik m.104 coupe 3.2 problem taki ze visko nigdy nie zwalnia temp. Nie wazne jaka czy zimny czy 90 gdy wciskam gaz wentylator rowno przyspiesza z obrotami moim zdaniem ma identyczne denerwuje to bo z dolnych biegow wydaje sje jakbym startowal odrzytowcem co jest przyczyną jakis magik skleil to na stale i wisko obraca sie rowno z obrotami czy cos innego

Czy juz visko do wyniany ?
Jesli tak to podajcie numer orginalu do m.104
Rozbierz i zobacz czy bimetal trzyma zaworek zamknięty. Minęło kupę lat, cykli zmian temperatury i przybyło trochę korozji. U mnie pomogło delikatne dogiecie go w kierunku zaworka

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka










Podobne tematy Zwiń