Ok dzieki super ci dziekuje .
3
[w201/w124] M102 2.0E wymiana uszczelki pod głowica
Started by Silverserfer, Mar 19 2015 17:19
54 replies to this topic
#21
Posted 18 April 2015 - 11:26
#22
Posted 18 April 2015 - 20:08
To pyrzpuszczam malo pomoze w tym temacie, to tylko zmiania uszczelki, ja zmienialem caly silnik, z tym ze wiadomo jak to jest. Na allegro niekompletny i ale malo tego, nawet swiece chcialo im sie wykrecac, ale do rzeczy. Silnik normalnie krecil. Niekiedy wydawalo sie, ze zalapie, ale nie.. Nie chcial skubany odpalic. Finalnie okazalo sie, ze pewien jegomosc krecil sie podczas przekladki i 'pomagajac' przekrecil kopolke. Jednak przykrecil ja odwrocana o 180 stopni i przez to silnik nie chcial palic. Z robota na dwa dni, meczylismy sie prze 3 miesiace. Moze u CIebie podobny problem, nie ma szans powstac, jednak obrazuje jak blache i nieoczekiwane powody moga sie zdarzyc, ze silnik nie pali.
#23
Posted 19 April 2015 - 07:31
Dzieki tylko ze ja robie sobie to na prywatnej mojej posesji ale , wszystko mam poskładane tak jak ma byc a nie chce zapalic iskra jest jak psikam plakiem to cos tam chce załapac ale nic sie wiecej nie dzieje bo ja aparatu zapłonowego nie ruszałem wszystko było na znakach potem załozłyłęm głowiece na znak i wsio zaden zawór nie koliduje wszystko kreci tak jak w ksiązce ale nie wiem czemu nie pali nie wiem czy paliwo dochodzi musze sprawdzic ale w baku mam tak ze powinno nie ruszałem nic z układu paliwowego po przekreceniu kluczyka słychac jak pąpka bzyczy i nie czaje o co chodzi
#24
Posted 19 April 2015 - 12:15
Koło pasowe na OT, pierwszy tłok w górze, znaczek na wałku rozrządu w linii głowicy w stronę kolektora ssącego,
palec rozdzielacza na pierwszy tłok innej opcji niema, sprawdzałeś znaczki na rozrządzie po kręceniu rozrusznikiem?
palec rozdzielacza na pierwszy tłok innej opcji niema, sprawdzałeś znaczki na rozrządzie po kręceniu rozrusznikiem?
#25
Posted 19 April 2015 - 14:09
tak i wszystko ok
#26
Posted 20 April 2015 - 14:41
Ale nie chce zapalic paliwo nie dochodzi i nie wiem czemu ?
#27
Posted 20 April 2015 - 21:06
Przeanalizuj co odkręcałeś, w jakiej kolejności i szukaj
do którego miejsca dochodzi.
do którego miejsca dochodzi.
#28
Posted 21 April 2015 - 17:21
Lewe powietrze?
#29
Posted 22 April 2015 - 16:22
No własnie nie, bo w_ogóle wtrysk nie psika do cylindra, sucho jak pieprz.
Edited by w0jta5, 22 April 2015 - 17:12.
#30
Posted 27 April 2015 - 17:08
Panowie jeszcze jedno pytanie bo auto nie chce odpalic ale, czy to naciecie na wałku głowicy ma byc od strony wydechu czy ssącego bo jak wydechu to wtedy mam krzywki do góry a jak ssącego to na dół i dwa palce od rozdzielacza zapłonu jak ma być ustawiony bo na palcu jedna strona ma blaszczke a druga nie czyli od strony blaszki na palcu ma byc nakierowany na nacieciu na aparacie w kierunku prawego reflekora nigdzie nie jest to na necie opisane i juz nie wiem jak to ma byc ustawione
Podobne tematy
Topic | Forum | Started By | Stats | Last Post Info | |
---|---|---|---|---|---|
[W201] Podsufitka szyberdachu |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | pavlus |
|
||
W124 M111 problem z podciśnieniem |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | pawelza |
|
||
[W201] Wymiana simmerringu przekładni głównej |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | SQ5NAZ |
|
||
[W201] Problem z podświetleniem zegarów |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | ksiumaxx |
|
||
[w124] wskazówka temperatury cieczy się nie podnosi |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|