Żeby wytargać sworznie z głowicy musisz mieć albo ściągacz bezwładnościowy, albo zrobić sobie ściągacz na śrubę - potrzebujesz 20 cm kawałek szpilki gwintowanej M6, kawałek 8 - 10 cm rurki około 2 cm średnicy wewn.., do tego duża podkładka i nakrętka M6. Wkręcasz szpilkę w sworzeń, nakładasz rurkę tak, żeby sworzeń wszedł jej wnętrze podczas wyciągania, nakładasz podkładkę, tak, żeby oprzeć ją o rurkę a na niej nakrętkę, nakręcasz nakrętkę i kręcisz tak długo aż sworzeń wyjdzie.
3
[w201/w124] M102 2.0E wymiana uszczelki pod głowica
Rozpoczęty przez Silverserfer, mar 19 2015 17:19
54 odpowiedzi w tym temacie
#11
Napisano 23 marca 2015 - 17:08
#12
Napisano 23 marca 2015 - 17:43
Tak włąsnie zrobiłem bo znam ten patent tylko ze on nie daje rezultatu bo jak kreciłem już nakretką to szpilka wyskoczyła z gwintu ze sworznia w bloku tak mocno siedzi i kapa mantel.
#13
Napisano 24 marca 2015 - 15:30
Czyli masz pouszkadzane gwinty w sworzniach? No to faktycznie, kaplica, sam nie wiem co bym wybrał, czy rozwiercić i nagwintować rozmiar większy, czy zastosować helikoila... Obie drogi podobnie inwazyjne, nie pamiętam ile tam jest materiału już ale coś mi się wydaje, że za mało...
Niech się wypowie ktoś mądrzejszy...
Niech się wypowie ktoś mądrzejszy...
#14
Napisano 24 marca 2015 - 17:14
Ten dolny sworzeń wyciągnołem został mi ten górny bede pewnie po głembiał i gwintował jakos dam rade
#16
Napisano 31 marca 2015 - 19:21
Panowie jakim momentem dokrecac śruby z głowicy począwszy od pierwszego etapu ?
#17
Napisano 31 marca 2015 - 21:02
http://mb201-124.eu/...nty-dokrecania/
pamiętaj o prawidłowym skręceniu napinacza rozrządu bo cała robota pójdzie się.....
edit:
a tak poza protokołem to mamy wielgachny temat o tym
http://mb201-124.eu/...a/page__st__120
pamiętaj o prawidłowym skręceniu napinacza rozrządu bo cała robota pójdzie się.....
edit:
a tak poza protokołem to mamy wielgachny temat o tym
http://mb201-124.eu/...a/page__st__120
#18
Napisano 02 kwietnia 2015 - 15:19
Dzieki i pozdrawiam
#19
Napisano 18 kwietnia 2015 - 08:35
Witam jescze raz mam sprawe bo poskładałem wszystko ale mi nie odpala iskra jest wszystko na znaki, na wale na OT, i na głowicy tez tylko ze jak odebrałem głowice to wiadomo oni tez krecili wałkiem i teraz jak zawory sie otwierają i zamykają to skąd wiadomo ze otwierają sie na pierwszy cylinder bo mi nic nie koliduje i zawory nie uderzają o tłoki bo tak jak muwie ustawiłem na znaki i nie wiem czy to moze miec znaczenie że tam sie cos mija i jak na aparacie zapłonowym zobaczyc że znaki sie zgadzają.
#20
Napisano 18 kwietnia 2015 - 09:58
Tu masz ustawianie http://mb201-124.eu/...post__p__201536
tylko pamiętaj żeby ustawić OT dla pierwszego cylindra.
tylko pamiętaj żeby ustawić OT dla pierwszego cylindra.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W201] Podsufitka szyberdachu |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | pavlus |
|
||
W124 M111 problem z podciśnieniem |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | pawelza |
|
||
[W201] Wymiana simmerringu przekładni głównej |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | SQ5NAZ |
|
|
|
[W201] Problem z podświetleniem zegarów |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | ksiumaxx |
|
|
|
[w124] wskazówka temperatury cieczy się nie podnosi |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
|