Niestety pojawił się problem, którego nigdy nie było, do tej pory(2 i pół miesiąca od kupna) auto nigdy mi nie zgasło, w ciągu ostatnich dwóch dni udało mi się doprowadzić do zgaśnięcia 10 razy.
Nieważne czy na zimnym, czy na ciepłym jeżeli wrzucę D lub R obroty potrafią się zapaść i silnik zgasnąć, czasem zapalą się wszystkie kontrolki i silnik z około 200 obrotów na minutę się podniesie, czasem jest w miarę w porządku, czyli obroty nie maleją poniżej 500 i silnik nie dostaje drgawek.
Mam wrażenie, że przy wrzucaniu na D jest mocniejsze szarpnięcie samochodem. Tuż po pierwszym zgaśnięciu, po odebraniu z warsztatu, stało się coś bardzo dziwnego, po wrzuceniu D i nie wciskaniu gazu obroty zaczęły szaleć od 500 do 1000 i z powrotem do 500 i jeszcze raz do 1000 i tak dalej, nie powtórzyło się to więcej.
Jest jeszcze jeden dziwny symptom, przed wymianami, gdy wrzuciłem D i nie wciskałem żadnych pedałów auto po rozpędzeniu się na wolnych obrotach idealnie trzymało tę prędkość, teraz jakby nie było bardzo delikatnie zwalnia i przyspiesza, jest to może 1,2 km/h na godzinę, ale jest, a wcześniej nie było.
Skrzynia biegów(automat) jest po remoncie u Pana Karwowskiego(wszystko się sprawowało porządnie po remoncie, polecam), filtr powietrza, paliwowy, oleju i sam olej wymienione.
W innym temacie pytałem się o zaznaczony przewód(EGR) i go w ogóle nie mam no i tej instalacji do której on prowadzi:
Myślałem, żeby spróbować oczyścić przepustnicę bo jest osmolona: http://narzedzia.mot...uemart&Itemid=1
I może psiknąc na przepływomierz tym środkiem: http://narzedzia.mot...uemart&Itemid=1 tylko nie wiem gdzie w silniku M103 są elementy grzejne przepływomierza.
Także psiknąć na kable zapłonowe, które nie były wymieniane, gdyż są sprawne tym czymś: http://e-katalog.int...scr_dItems.html
Edited by Duke, 09 October 2015 - 10:01.