I ma rację, te plastiki się palą pod nagrzewarką, Ogólnie dziadostwo
3
[w140] Wichu 6.0E 1991
Started by Wichu, Jan 03 2016 20:04
40 replies to this topic
#21
Posted 20 October 2016 - 22:11
#22
Posted 21 October 2016 - 09:19
Ale jest w końcu jakaś metoda rzeczywiście na taki zderzak?Dzwoniłem przed chwilą do jakiegoś cudaka z Wrocławia,ale najpierw oczywiście przyjechać dopiero potem będziemy rozmawiać.Ma ktoś jakieś doświadczenie w tej kwestii?Chodzi tylko o deformacje,a nie pękniecie.
#23
Posted 22 October 2016 - 05:44
Wiesz co, wgniotki na plastykowych elementach można próbować likwidować wrzątkiem. Polewałeś i czasami wracało to normy. Tu jednak jest zbyt duży element, aby wrzucać go do wrzątku w nadziei, że się odkształci do pierwotnego kształtu. Oczywiście, jak nie było zagięć "na ostro", gdzie struktura już była przełamana.
#24
Posted 22 October 2016 - 08:53
Jak stracił linie to nawet indiańskie tańce nie pomogą. Pur to jest pur i purem zostanie
#25
Posted 26 December 2016 - 14:35
Wichu,jakieś postępy są czy póki co przez temperature stoisz w miejscu z tematem?
#26
Posted 26 December 2016 - 20:55
Idzie do przodu, ale powoli. Szybę wstawiłem, papiery u tłumacza, pasować będę przód na gotowo, bo chyba gdzieś delikatnie uciekł ablo zderzak się jednak przegiął, albo maska mi kłamie. W sumie to błotnik z tyłu miał być dawno zrobiony, ale blacharz go nie dotknął więc sam się nim zajmę. Zostanie malowanie. Klamka klapy przestała działać, nivo zaczęło cieknąć przy lewym przodzie. Po przepłukaniu ukł. paliwowego nitro plusem i innymi czyścikami chodzi bardziej gładko i nie występują wypadania zapłonów. Trochę roboty jeszcze zostało. Teraz czekam na te tłumaczenia i jade na przeglad i po blachy.
#27
Posted 22 February 2017 - 22:28
Trochę aktualizacji.
Wymieniłem olej na 10W60 shella, przepłukałem układ chłodzenia i zauważyłem że przednie sanie są w słabym stanie. Na szczęście "biały trup" miał idealnie zakonserwowane olejem i ropą więc wyglądały lepiej. Wziąłem je, oczyściłem, zakonserwowalem i pomalowalema, to samo zrobiłem z tylnymi.
Auto stoi w powietrzu i czeka na demontaż. O ile tył zrobię bezboleśnie- moje sanie mają świerze gumy, a białego trupa mają " nowe " wahacze- o tyle z przodem będzie ciężko. Nieprzewidziane kilka tys pln w postaci: 1200 gumy wózka przód, 1200 poduszki silnika, 350 uszczelka dużej miski, 50 małej miski, ok. 300 regeneracja rozrusznika, x pln za kompresor klimy.
Spasowałem na chwilę maskę od "białego trupa" i odetchnąłem z ulgą, bo bez większego ustawiania wszysto pasuje idealnie- nic się nie przesunęło od kolizji. Teraz zostało mi poszukać kogoś kto się będzie chciał zamienić na maski lub uzbierać na nową 1400pln - oryginalny zamiennik, w aso 7200netto ( ała).
Aktualnie jestem na poziome opuszczania tyłu, wymiany wszystkich przewodów na podwoziu i konserwacji.
Oczywiście z dodatków doszły tylne plastikowe nadkola,bo po takim czasie są juz twarde i pękają w rękach i masa małych rzeczy typu spinki itd.
Co do rejestracji auta to stwierdzilem jednak że będzie miał żółte blachy. Ze względu na stopień i ilość napraw jakie przechodzi i przejdzie ten egzemplarz, ze względu na ubezpieczenie, ale przede wszystkim ze względu na stare baby siedzące w urzędach. Przez ostatnie kilka lat spędzonych za granicą zapomniałem już jak wkur... denerwujące jest chodzenie po okienkach w Polsce. Jedna baba nawet straszyła mnie służbą ochrony środowiska, bo "złom sprowadzam do Polski i jeszcze 6 litrów Euro 0- on nie powinien być zarejestrowany".
Przy okazji:
Potrzebowałbym zdjęć/ informacji od posiadaczy w140. Przy lewym tylnym nadkolu jest filtr Evap paliwa- potrzebuję zdjęcie obejmujące filtr i wężyki z niego wychodzące- pod plastikowym nadkolem. Druga sprawa to zdjęcie podłogi pod siedziskiem kanapy w rejonie pompki centralnego- dokładniej to jak podłoga wygląda pod pompką w kierunku progu i w kierunku wzmocienia poprzecznego.
Wymieniłem olej na 10W60 shella, przepłukałem układ chłodzenia i zauważyłem że przednie sanie są w słabym stanie. Na szczęście "biały trup" miał idealnie zakonserwowane olejem i ropą więc wyglądały lepiej. Wziąłem je, oczyściłem, zakonserwowalem i pomalowalema, to samo zrobiłem z tylnymi.
Auto stoi w powietrzu i czeka na demontaż. O ile tył zrobię bezboleśnie- moje sanie mają świerze gumy, a białego trupa mają " nowe " wahacze- o tyle z przodem będzie ciężko. Nieprzewidziane kilka tys pln w postaci: 1200 gumy wózka przód, 1200 poduszki silnika, 350 uszczelka dużej miski, 50 małej miski, ok. 300 regeneracja rozrusznika, x pln za kompresor klimy.
Spasowałem na chwilę maskę od "białego trupa" i odetchnąłem z ulgą, bo bez większego ustawiania wszysto pasuje idealnie- nic się nie przesunęło od kolizji. Teraz zostało mi poszukać kogoś kto się będzie chciał zamienić na maski lub uzbierać na nową 1400pln - oryginalny zamiennik, w aso 7200netto ( ała).
Aktualnie jestem na poziome opuszczania tyłu, wymiany wszystkich przewodów na podwoziu i konserwacji.
Oczywiście z dodatków doszły tylne plastikowe nadkola,bo po takim czasie są juz twarde i pękają w rękach i masa małych rzeczy typu spinki itd.
Co do rejestracji auta to stwierdzilem jednak że będzie miał żółte blachy. Ze względu na stopień i ilość napraw jakie przechodzi i przejdzie ten egzemplarz, ze względu na ubezpieczenie, ale przede wszystkim ze względu na stare baby siedzące w urzędach. Przez ostatnie kilka lat spędzonych za granicą zapomniałem już jak wkur... denerwujące jest chodzenie po okienkach w Polsce. Jedna baba nawet straszyła mnie służbą ochrony środowiska, bo "złom sprowadzam do Polski i jeszcze 6 litrów Euro 0- on nie powinien być zarejestrowany".
Przy okazji:
Potrzebowałbym zdjęć/ informacji od posiadaczy w140. Przy lewym tylnym nadkolu jest filtr Evap paliwa- potrzebuję zdjęcie obejmujące filtr i wężyki z niego wychodzące- pod plastikowym nadkolem. Druga sprawa to zdjęcie podłogi pod siedziskiem kanapy w rejonie pompki centralnego- dokładniej to jak podłoga wygląda pod pompką w kierunku progu i w kierunku wzmocienia poprzecznego.
Edited by Wichu, 22 February 2017 - 22:40.
#28
Posted 22 February 2017 - 22:40
Użytkownik Wichu dnia 22 February 2017 - 22:28 napisał
w aso 7200netto ( ała).
Normalnie rejestruj na zwykłe blachy-żółte tablice to jak dla mnie zrzekniecie się auta na rzecz państwa.
Poczytaj o opcji ubezpieczenia w PZU pod tytułem "weterani szos".W tym roku wybiorę taki pakiet ubezpieczenia do swojego W140,będzie sporo taniej-chociaż i tak mam tanio,trafiło się jak ślepej kurze ziarno.
Co do zdjęć,jutro postaram Ci się coś przesłać.Wydaje mi się,że mam w tych okolicach wszystko OK(pompka powietrza).
Nadkoli jutro raczej nie dam rady zdemontować.
#29
Posted 22 February 2017 - 23:20
O ubezpieczenie bardziej chodziło mi o AC. Już czuję że "v12" ze słupków będą kusić amatorów parkingów.
#30
Posted 23 February 2017 - 07:50
Niestety auto nie ma EGS więc lipa ze spalinami, jak wprowadzą naklejeczki to nie wjedziesz nim do centrum, chyba, że dołożysz egs.
Czyżbyś wyłamał się z kanonu pryskania proszkiem ławy i machnąłeś pyndzelkiem ? No nie przystoi....to tylko majsterus paćka pyndzelkiem, reszta robi "profeskę" Czyli na maskuje rdzę w zakamarkach plastikiem w proszku
A ja mówię " Precz z żółtymi blachami, na pohybel im "
Czyżbyś wyłamał się z kanonu pryskania proszkiem ławy i machnąłeś pyndzelkiem ? No nie przystoi....to tylko majsterus paćka pyndzelkiem, reszta robi "profeskę" Czyli na maskuje rdzę w zakamarkach plastikiem w proszku
A ja mówię " Precz z żółtymi blachami, na pohybel im "
Podobne tematy
Topic | Forum | Started By | Stats | Last Post Info | |
---|---|---|---|---|---|
[W124] PolnaMysz 3.0D 1991 |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | PolnaMysz |
|
||
[S124] baleronwkombi 2.0E 1991 |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | baleronwkombi |
|
||
[W124] Vontage 2.0 1991 |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | Vontage |
|
||
(W124) 300e 1991 BRAK KLAKSONU. Gdzie przekaźnik? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Krawol |
|
||
Zakup felg W201 1991 2.0 Sportline |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Kowalski0791 |
|