[C124] bydle 420CE 199?
#1
Posted 06 August 2016 - 20:22
Baza to C124 1991r z silnikiem 3.0 12V w automacie, bezowa tapicerka, cztery szyby w pradzie...i chyba to tyle z istotniejszych informacji.
Ponizej rozkodowany VIN:
Baumuster 124050
Sales name 300 CE
Permanent link http://carinfo.kiev....ars/vin/mercede … u=8v4p1ld2
Order number 0 0 212 03382 (Destination: Branch Berlin)
Delivery date 1991-06
PAINT1 481 UNDERSHIELDS
Interior color 265 No code designation available
Engine 103983 12 252523
Gearbox 722358 03 542501
265A LEATHER CREAM BEIGE - MUSHROOM / QUARTZ
265A *1 _______ 19960806 LEATHER CREAM BEIGE - MUSHROOM / QUARTZ
265A *2 _______ 19961112 LEATHER MUSHROOM
281 AMG PERFORMANCE STEERING WHEEL
412 ELECTRIC SLIDING ROOF
412 *1 _______ 19951002 ELECTRIC SLIDING ROOF
412 *2 _______ 19980716 ELECTRIC SLIDING ROOF WITH TILTING DEVICE
420 AUTOMATIC TRANSMISSION 4-GEAR
481 UNDERSHIELDS
531 AUTOMATIC ANTENNA
584 ELECTRIC WINDOW LIFTER, 4-WAY, V 124, 6-WAY
620 AIR POLLUTION CONTROL
650 No code designation available
682 FIRE EXTINGUISHER
731 WOOD TRIM BURRED WALNUT ROOT
751 BECKER RADIO GRAND PRIX 2000 VK RDS
Auto kupilem od forumowicza z inne forum - w sumie to ogladalem je prawie rok temu ale jakos nie moglismy sie zgadac az do dzisiaj. Silnik 3.0 podobno ma uszkodzona uszczelke pod glowica...nie wiem nie bede weryfikowac. Jakis niemiec zaczol sie rozbierac i tak brakuje calego przodu czyli lampy, zderzak, wzmocnienie przednie, grill chlodnice. Najwiekszym plusem tego auta jest znikoma ilosc rdzy! Oraz kremowe skorzane wnetrze w bardzo dobrym stanie - trzeba bylo siedzisko pasazera zmienic bo jest z przeszyciami od pierwszej wersji C124. Auto jest puki co brudne bardzo i zdekompletowane ale na bierze wygladu to z czasem.
Dobra to teraz czas opisac dawce. Kopalem w sieci ostatnio po ogloszeniach i przypadkiem trafilem na E420. Cena tego auta byla naprawde niska jak na ten model bo 12900 zl wystawiony. Wpadl mi wtedy pomysl zeby zamiast 3.2 M104 wpakowac do tej budy 4.2 M119 i tak pojechalem obejrzec tego strupa. Po zajechaniu na miejsce moim oczom ukazal sie widok masakryczny na pierwszy rzut oka. Rdza na kazdym elemencie, wszystko zgnite - nie wiem tylko jeszcze dokladnie jak podloga...ale nie to bylo wazne. Istotny byl silnik. Jak sie okazalo odpala od strzala, pracuje rownom, nic nie przerywa, skrzynia zmienai biegi dobrze wiec szybka myslowka i decyzja ze biore go. No i tak oto wczoraj przyprowadzilem dawce serca czylli W124 E420 1993r automat, szara skora, klimatyzacja itd. Rozkodowany VIN:
Ident. number (FIN) WDB1240341C053325
VIN WDB1240341C053325
Baumuster 124034
Sales name E420
Permanent link http://carinfo.kiev....ars/vin/mercede … u=p8s5boup
Order number 0 3 220 70340 (Destination: Branch Hannover)
Delivery date 1993-10
PAINT1 744 DARK BLUE SOFT TOP FABRIC 5010
Interior color 278 No code designation available
Engine 119975 12 014312
Gearbox 722366 03 916009
038 POWER SUPPLY RCL CONTROL UNIT FOR IMMOBILIZER
240 OUTSIDE TEMPERATURE INDICATOR
244 SPORTS SEATS, FRONT
278A LEATHER ALPACA GRAY
281 AMG PERFORMANCE STEERING WHEEL
412 ELECTRIC SLIDING ROOF
412 *1 _______ 19951002 ELECTRIC SLIDING ROOF
412 *2 _______ 19980716 ELECTRIC SLIDING ROOF WITH TILTING DEVICE
480 SELF-LEVELLING SUSPENSION
512 MB RADIO SPECIAL WITH TRAFF. MESS., RDS
553 COMBI CODE: 550+551
570 FOLDING ARMREST, FRONT
580 AIR CONDITIONING
591 WD GREEN GLASS ALL-RND., HTD. REAR WIND.-ESG
620 AIR POLLUTION CONTROL
653 SPORTS CHASSIS WITH 8-HOLE LIGHT ALLOY RIMS
744 DARK BLUE SOFT TOP FABRIC 5010
859 No code designation available
864 REAR ENTERTAINMENT (2 SCREENS)
873 SEAT HEATER FOR LEFT AND RIGHT FRONT SEATS
953 No code designation available
Byla jeszcze mysl "a moze go odbuduje" ale po tym jak mnie dzisiaj [i tu padło brzydkie słowo za które mi wstyd] to napewno nie bede go ratowac i idzie on zgodnie z przeznaczeniem na dawce serca. A dlaczego mnie [***]? Otoz wczoraj i przedwczoraj auto oplalalo normalnie, nawet jezdzilismy nim (inaczej bym go nie kupil) nawet dzisiaj rano zjechal z laweta o wlasnych silach...no a jak zjechal juz to pojechalem pod couepe i tak zostawilem przed brama. Po moim przyjezdzie, jak chcialem wjechac na posesje nim niestety *edit admina* nie chcial zapalic...rozrusznik kreci ale nie odpala...nie wiem co jest grane.
Zamiar jest taki ze z sedana robimy przeszczem sciany grodziowej, spasowanie silnika - musi pierw odpalic, musze sie nim przejechac tak zebym byl pewny ze wszystko w nim mechaniczne pod wzgledem napedu jest sptrawne i jezdzace a nastepnie rozbieramy coupe na czesci pierwsze, pozniej piaskowanie calej karoserii, konserwowanie (moze jakis ocynk albo cos podobnego jeszcze nie mam rozeznania), malowanie no i skladanie do kupy z powrotem. Szczegoly takie jak kolor, rodzaj maski, lamp felg to sprawa drugo jak nie trzeciorzedna w tym momencie wiec to wyjdzie w praniu oczywiscie jakas tam koncepcje mam. Jako ciekawoste dodam ze mam do niego ksiazke serwisowa i faktury na chyba wszystkie naprawy do 2013r wiec przebieg 280 000 km napewno jest oryginalny a od 2013r auto stalo w Szwecji gdzie obok portu nad woda ktora to zrobila w nim takie oto spustoszenie w postaci rdzy. i tak ponad 3 lata auto stalo ale pozniej sam dojechal 50 km na statek i pozniej sam zjechal i z Radomia gdzies na wioche dojechal sam...ale zawieszenie jest ogolnie skonczone...to tak z grubsza opisana historia.
Zdjec nie bedzie bo ja nie mam czasu bawic sie w wrzucenie ich na jakies hostingi zeby specjalnie byly miniaturki chyba ze moderator zgodzi sie na zdjecia oryginalnej wielkosci z FB to wtedy je uzupelnie.
Ale mam jeszcze pytania:
1. Czy w sedanie jest immo? BO w VIN rozkodowanym jest cos takiego jak kod 038 POWER SUPPLY RCL CONTROL UNIT FOR IMMOBILIZER wiec na logike mam ale mam tez do niego komplet takich kluczy normalncych w tej wersji najbiedniejszej bez pilota/obudowy?
2. Po przekreceniu kluczyka nie slysze pompy paliwa - czy immo odcina pompe paliwa czy dziala na innej zasadzie?
3. Czy jest jakies jeszcze inne CE 4.2 V8 w PL?
#2
Posted 07 August 2016 - 23:06
Powodzenia i trzymam kciuki.
Edited by LukeSkyWalker, 07 August 2016 - 23:06.
#3
Posted 07 August 2016 - 23:51
Edited by bydle, 07 August 2016 - 23:53.
#4
Posted 08 August 2016 - 00:49
#5
Posted 08 August 2016 - 08:15
#6
Posted 08 August 2016 - 08:35
Użytkownik Kamylek dnia 08 August 2016 - 00:49 napisał
A mozesz mi cos wiecej powiedziec o tym przyjacielu? Sam przerabiales ten temat czy znac kogosz kto przerabial?
Użytkownik LukeSkyWalker dnia 08 August 2016 - 08:15 napisał
Auto ma wyglada jak w oryginale a jest tam duzo jakis pierdol, plasticzkow, poza tym jest klima w dawcy ktorej w bazie sie ma i ja tez chce przekladac i tak po prostu bede mial mniej problemow niz z jakims w140. Poza tym to ma wygladac tak jak by wyjechalo z fabryki bez druciarstwa.
Mam dzisiaj chwilke wiec dam zdjecia (slabe jest to na tym forum ze nie mozna edytowac pierwszego posta tak zeby aktualizowac zmiany/zdjecia w aucie zeby po wejsciu w temat nie trzeba bylo kopac po nastu stronach...mogli byscie cos z tym zrobic tak jak jest na wiekoszosci for motoryzacyjnych)
Pacjent:
Dawca:
Edited by bydle, 08 August 2016 - 08:50.
#7
Posted 08 August 2016 - 08:59
Użytkownik LukeSkyWalker dnia 08 August 2016 - 08:15 napisał
Użytkownik bydle dnia 08 August 2016 - 08:35 napisał
A mozesz mi cos wiecej powiedziec o tym przyjacielu? Sam przerabiales ten temat czy znac kogosz kto przerabial?
#8
Posted 08 August 2016 - 09:03
#9
Posted 08 August 2016 - 23:10
Jutro chce zalac do niego 4L GM'a 5W30 z nowym filtrem zeby to pochodzilo chwile potem zalac plukanke Liqui Moly i wlac Mobila syntetyka zeby znowu na nim popracowa a przed demontazem spuscic go i dopiero na sam koniec zalac docelowym Millersem syntetycznym - co sadzicie o takim zabiegu?
Jak juz odpalil silnik to wziolem w koncu coupete i umylem ja. Okazalo sie ze pod warstwa brudu jest nawet ladny lakier - ale ciemno juz bylo wiec zdjecia zrobie jutro - i sie tak zaczolem zastanawiac czy piaskowac ta karoserie ale w sumie nie do konca mi podchodzi ten kolor ale rdzy naprawde nie ma duzo na tej budzie i prawie cala w oryginalnym lakierze jest
Mala transmisja z prac nad autem:
https://www.youtube....h?v=GWHGNtGGRLY
Jutro wywalam z coupety wszystko spod maski i lece dalej z tematem Puki pdam na ryj bo walczylem z nimi do 22....
#10 Gość_krzychuzzz_
Posted 09 August 2016 - 12:38
Użytkownik bydle dnia 08 August 2016 - 23:10 napisał
Podobne tematy
Topic | Forum | Started By | Stats | Last Post Info | |
---|---|---|---|---|---|
[C124] Instalacja sterownika centralnego zamka BLOW |
Modyfikacje,Tuning | kris772 |
|
||
C124 Swap Om606 Potrzebuje pomocy |
Modyfikacje,Tuning | habana50 |
|
||
[C124 M104] Brak podtrzymania obrotów, skrzynia nie redukuje |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Szarik |
|
||
[c124] 3.0 24 jak czytac bledy KE-jetronic |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | nowyc124 |
|
||
[w124] brak sygnału Sonda lambda c124 M104 3.2 |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | tdmavo |
|