Wymieniłem wężyk odpowietrzenia regulatora ciśnienia paliwa.
Oczywiście nie zszedł tak sobie, tylko ta grubsza część postanowiła zostać sobie w środku. Pomocnym okazał się zagięty kawałek drutu i biegła znajomość mnogiej ilości przekleństw.
Postanowiłem też uruchomić wreszcie radio i sprawdzić co z anteną. Radio Grundig (wiem, nie Becker...o, żal... [wg mnie ?!?*%$:&#%= rozdmuchana popularność tego badziewia, które w ogóle nie gra, a za cenę rynkową można kupić np dobrego Pionka]), ale z takim go kupiłem i takie na razie zostanie.
Radio kiedyś grało, potem przestało i musiałem wsadzić swe łapska, bo podczas jazdy panuje cisza absolutna i nie umiem już wytrzymać bez muzyki.
Musiałem wyprostować trochę blacharki, pokleić panel w miejscach akurat gdzie śrubki trzymają go z resztą,
zacisnąłem i polutowałem od nowa konektorki.
Zauważyłem, że pomarańczowy przewód jest podłączony do wyjścia, na którym nie ma napięcia, a obok, wolne dostaje napięcie w momencie załączenia radia. Myślę - idealne miejsce na podłączenie anteny.
Myślałem, że ktoś celowo odłączył, bo maszt na jednej sekcji bardzo ciężko chodzi i pewnie ktoś chciał ocalić elektronikę...udałem się do bagażnika.
Rozwiązanie mojego problemu było prostsze niż mogłem się spodziewać:
Głupi, myślałem że 124 ma tylko automatyczne anteny cóż, bieda edyszyn - to bieda...
Ale radio śpiewa radośnie przez swoje oryginalne papierowe głośniki z przodu i za pomocą anteny wysuniętej na 3/4
W przyszłości chciałbym rozwinąć nieco system, wiem - w 124 to niełatwe.
Wiem już że muszę się trzymać fabrycznych 120mm, jeśli nie chcę nic z tapicerki przerabiać.
Kupiłem już nawet adaptery do tyłu, bo tanie i akurat były.
Nie będzie to hala koncertowa, ale chodzi o to by ciut lepiej grało niż teraz
Ale to kiedyś-tam...
Aha....i wosk do pielęgnacji...
...brody
4
[W124] AiM 2.3E '86
Started by AiM, Sep 08 2016 14:23
694 replies to this topic
#541
Posted 02 January 2018 - 20:30
#542
Posted 02 January 2018 - 21:51
Brodę się tylko czyści z jedzenia a nie pielęgnuje xD
#544
Posted 03 January 2018 - 06:30
I mówisz, że to ja noszę rurki
#545
Posted 03 January 2018 - 08:50
Ja nie noszę rurek Wręcz przeciwnie
Ale jak się ma bródkę, której długość przekracza już kilkanaście cm, to mogą być pewne problemy z okiełznaniem "loków"
Aha i proszę też nie nazywać mnie żadnym hipsterem - to tylko dorobiona ideologia do braku gustu w doborze ubioru i braku chęci by zadbać o siebie (np by się ogolić). Ja noszę brodę od lat i ma to związek z Męskim Graniem, które lubię...
Oczywiście poza tym kępkiem kędziorków - reszta ładnie ogolona na łyso
Ale jak się ma bródkę, której długość przekracza już kilkanaście cm, to mogą być pewne problemy z okiełznaniem "loków"
Aha i proszę też nie nazywać mnie żadnym hipsterem - to tylko dorobiona ideologia do braku gustu w doborze ubioru i braku chęci by zadbać o siebie (np by się ogolić). Ja noszę brodę od lat i ma to związek z Męskim Graniem, które lubię...
Oczywiście poza tym kępkiem kędziorków - reszta ładnie ogolona na łyso
Edited by AiM, 03 January 2018 - 08:51.
#546
Posted 03 January 2018 - 21:25
AiM ten kabel z anteny idzie bezpośrednio do radia ? U mnie była antena z Poloneza, kupiłem jakąś prywaciarską do W124, mam ją z podobnym kablem jak u Ciebie ale nie wiem gdzie ten kabel idzie. W bagażniku był jakiś brązowy kabel i właśnie do niego podłączyłem tą antenę ... tylko zaczęła świecić kontrolka od płynu do spryskiwaczy.
#547
Posted 03 January 2018 - 21:32
Tak. Gruby, czarny prosto do radia, zwykły kabel antenowy.
Masę powinna mieć z karoserii, ale tu widzę że jest jeszcze druga, może dodatkowy ekran żeby zakłóceń nie było.
A tą masę w bagażniku poszukaj lepiej gdzie rzeczywiście powinna być podłączona.
Nie wiem co to ma do płynu - może masz już mało...albo pływak się zawiesił.
Mój jest na stałe odłączony bo bez przerwy świeci.
Masę powinna mieć z karoserii, ale tu widzę że jest jeszcze druga, może dodatkowy ekran żeby zakłóceń nie było.
A tą masę w bagażniku poszukaj lepiej gdzie rzeczywiście powinna być podłączona.
Nie wiem co to ma do płynu - może masz już mało...albo pływak się zawiesił.
Mój jest na stałe odłączony bo bez przerwy świeci.
Edited by AiM, 03 January 2018 - 21:44.
#548
Posted 04 January 2018 - 19:37
Dzięki
#549
Posted 04 January 2018 - 20:06
Kolego podziwiam ilość pracy i serca włożone w auto. Temat przewertowałem od deski do deski zanim jeszcze kupiłem swoją 124. Nie ukrywam, że mobilizował w poszukiwaniach! Świetne auto w fantastycznym stanie. Pozdrawiam
#550
Posted 05 January 2018 - 08:45
Dziękuję serdecznie. Bardzo mi miło
Ale nie narobiłem się jeszcze przy Niej. Większość forumowiczów tu odwala kawał dużo grubszej roboty
Mnóstwo jeszcze do zrobienia, a czasu prawie zero, jeździć też trzeba, czasem fundusze blokują...
Wszystko jeszcze przede mną
Ale nie narobiłem się jeszcze przy Niej. Większość forumowiczów tu odwala kawał dużo grubszej roboty
Mnóstwo jeszcze do zrobienia, a czasu prawie zero, jeździć też trzeba, czasem fundusze blokują...
Wszystko jeszcze przede mną
Podobne tematy
Topic | Forum | Started By | Stats | Last Post Info | |
---|---|---|---|---|---|
[w126] DaiMlerek SEC 5.0 USA |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | DaiMlerek |
|
||
Żegnaj Daimler, witaj Mercedes-Benz |
HydePark | MICHAL200 |
|
||
Daimler szuka kupca na Chryslera |
HydePark | MICHAL200 |
|