Ale mi się podoba!
8
[W201] Showtime 2.3E Kompressor '90
Started by showtime, Nov 16 2016 19:38
544 replies to this topic
#41
Posted 08 December 2016 - 16:10
#42
Posted 08 December 2016 - 21:43
Fajna robota
#43
Posted 08 December 2016 - 23:18
Odpaliłem fotki, poogladalem, P rzypatrzyłem się i niestety stwierdzam, ze ten pakiet do szerokiej listwy nie pasuje stylistycznie. Poszukałem fotek w sieci i wszystko z epoki jest na wąskiej listwie i tam to zgrywa sie. Co widać choćby po dokładce tylnego zderzaka.
Ale jak to przy wiekszych projektach, trzeba poczekać na efekt końcowy, bo może być całkiem odmienny.
Ale jak to przy wiekszych projektach, trzeba poczekać na efekt końcowy, bo może być całkiem odmienny.
#45
Posted 10 December 2016 - 08:41
Jesli sam pryskasz - rob to lepiej.
Jesli placisz za to - zmien lakiernika. W tej chwili to jest na sztuke, a nie zgodnie ze sztuka.
Jesli placisz za to - zmien lakiernika. W tej chwili to jest na sztuke, a nie zgodnie ze sztuka.
#46
Posted 10 December 2016 - 08:53
Czy tam spinki od listew na drzwiach zostały?
#48
Posted 10 December 2016 - 10:12
[edit] Nie na drzwiach tylko prawym, przednim błotniku - pomyłka
#49
Posted 10 December 2016 - 10:27
No niestety nie zbyt dobra robota na tym błotniku...
#50
Posted 10 December 2016 - 11:24
POPULAR
Showtime szczegoly, ale one decyduja o efekcie.
1. Spinki listw -tu nie chodzi o nie, ale o otwory w blachach. Spinka pozostawiona nie pozwoli poprawnie rozszlifowac tego miejsca, bez rozszlifowania podklady nie maja przyczepnosci, bez przyczepnosci beda odpryskiwac. Ponadto - pozniej bedziesz chcial zalozyc nowe spinki i pouszkadzasz powloke do samej blachy. To jest powazna wada powloki zabezpieczajacej, a pozniej taoze dekoracyjnej. Pomijam, ze nawet jesli ta spinka jest ok i bedzie uzyta ponownie, to bedzie wtopiona w lakier i uszkodzisz go przy montazu listew.
2. Nie rozszlifowany lakier na dolnej polaci blotnika oraz rancie. To newralgiczne miejsca w tym modelu i powinny zostac poprawnie zabezpieczone.
3. Szlifowanie szlifierka 125mm na dlugich, plaskich elementach - gwarantuje ci, ze po wszystkim pod swiatlo listwy beda pofalowane. To czesty widok, takie elementy szlifuje sie dlugim heblem. Paprak powie, ze podklad to zniweluje i podklad dotrze na dlugim heblu, profesjonalista powie zeby ten pierwszy wzial kolo i puknal sie w czolo.
4. Szpachlowka typu soft na plastikowym zderzaku, zderzak nie rozbrojony do prac przygotowawczych...
5. Baranek w spreju -serio? Ale tak serio serio?
6. Wisienka na torcie - szlif maski bez usuniecia resztek gumowej podkladki pod grill, oraz jej zabezpieczenie do podkladowania - "miszczostfo".
To sa szczegoly jak mowilem, ale one maja wplyw na koncowy efekt i trwalosc tego efektu. Cale lakiernictwo to nic innego jak suma szczegolow.
1. Spinki listw -tu nie chodzi o nie, ale o otwory w blachach. Spinka pozostawiona nie pozwoli poprawnie rozszlifowac tego miejsca, bez rozszlifowania podklady nie maja przyczepnosci, bez przyczepnosci beda odpryskiwac. Ponadto - pozniej bedziesz chcial zalozyc nowe spinki i pouszkadzasz powloke do samej blachy. To jest powazna wada powloki zabezpieczajacej, a pozniej taoze dekoracyjnej. Pomijam, ze nawet jesli ta spinka jest ok i bedzie uzyta ponownie, to bedzie wtopiona w lakier i uszkodzisz go przy montazu listew.
2. Nie rozszlifowany lakier na dolnej polaci blotnika oraz rancie. To newralgiczne miejsca w tym modelu i powinny zostac poprawnie zabezpieczone.
3. Szlifowanie szlifierka 125mm na dlugich, plaskich elementach - gwarantuje ci, ze po wszystkim pod swiatlo listwy beda pofalowane. To czesty widok, takie elementy szlifuje sie dlugim heblem. Paprak powie, ze podklad to zniweluje i podklad dotrze na dlugim heblu, profesjonalista powie zeby ten pierwszy wzial kolo i puknal sie w czolo.
4. Szpachlowka typu soft na plastikowym zderzaku, zderzak nie rozbrojony do prac przygotowawczych...
5. Baranek w spreju -serio? Ale tak serio serio?
6. Wisienka na torcie - szlif maski bez usuniecia resztek gumowej podkladki pod grill, oraz jej zabezpieczenie do podkladowania - "miszczostfo".
To sa szczegoly jak mowilem, ale one maja wplyw na koncowy efekt i trwalosc tego efektu. Cale lakiernictwo to nic innego jak suma szczegolow.
Podobne tematy
Topic | Forum | Started By | Stats | Last Post Info | |
---|---|---|---|---|---|
(w201) m102.980 2.3 --> m111.983 2.3 kompressor |
Modyfikacje,Tuning | Maku |
|
||
W124 2.3 Coupe / Swap 2.3 Kompressor,, 722.6, customowe wnętrze |
Modyfikacje,Tuning | dvjcodec |
|
||
[201] Mercedes 190 2.3 Kompressor SWAP |
Modyfikacje,Tuning | godzix |
|
||
W202 w201 schematy instalacji silnikowej m111 kompressor |
Modyfikacje,Tuning | Moz |
|
||
[W201] M102 Swap silnika M111 Kompressor |
Modyfikacje,Tuning | Sysy95 |
|