Mogę się zgodzić z Gerri, u mnie ktoś wcześniej odkręcał tarczę i zrobił to koszmarnie że na śrubkach widać że były ruszane. Ja jak ostatnio naprawiałem zegary to wyjąłem tylko to kółko zębate, punktakiem lekko "zdeformowałem" miejsce gdzie wchodzi ośka i wpuściłem tam dosłownie kropeleczkę kleju do śrub, po włożeniu koła na swoje miejsce i wsunięciu ośki samo w sobie ładnie już się trzymało a chwila moment i klej też stwardniał i jeszcze bardziej to usztywnił.
Takie dokładne rozbieranie jak np. wyjmowanie tej sprężynki to już na pewno jest nie potrzebne
0
58 replies to this topic
#21
Posted 01 October 2011 - 13:31
#22
Posted 27 October 2011 - 23:33
Witam
Kupię najlepiej sam prędkościomierz do 2,5D 1986r (w ostateczności cały licznik )mój po nieudanej próbie naprawy licznika jest do wymiany pękła ośka napędzająca
Kupię najlepiej sam prędkościomierz do 2,5D 1986r (w ostateczności cały licznik )mój po nieudanej próbie naprawy licznika jest do wymiany pękła ośka napędzająca
#23
Posted 28 October 2011 - 20:13
filipqc1 napisał:
Witam
Kupię najlepiej sam prędkościomierz do 2,5D 1986r (w ostateczności cały licznik )
Kupię najlepiej sam prędkościomierz do 2,5D 1986r (w ostateczności cały licznik )
http://www.unitcat.r...125/15S/54/585/
Do skrzyni manualnej czterobiegowej, pięciobiegowej, do automata, do ASD, do ASR, do 4-matic, i co jeszcze chcesz...
filipqc1 napisał:
mój po nieudanej próbie naprawy licznika jest do wymiany pękła ośka napędzająca
#24 Gość__
Posted 28 October 2011 - 20:18
filipqc1, żebym więcej nie widział "kupię" poza działem odpowiednim, handlowym :police: I nie próbuj tu rozwijać/uzasadniać tej kwestii. Ogólnie to trzymajmy się meritum.
#25
Posted 28 October 2011 - 22:53
Cytat
To po coś rwał tą głupią strzałkę? Przecież to niepotrzebne...
jaką strzałkę?
posypała się na ośce mała, czarna, plastikowa zębatka i problem gotowy :cry: :cry:
#26
Posted 29 October 2011 - 08:39
filipqc1 napisał:
posypała się na ośce mała, czarna, plastikowa zębatka i problem gotowy :cry: :cry:
#27
Posted 12 November 2011 - 20:10
Witam,
W moim też nie działa dzienny licznik kilometrów (ten który liczy cały żywot jest ok), i myśle że to ma związek z takim jednostajnym tykaniem tego licznika podczas jazdy. Tykanie to oczywiście ma związek z prędkością czyli im szybciej tym częsciej. Może ktoś miał podobny problem i wskarze mi przyczynę. Z góry dziękuję. Mam tez pytanie odnośnie demontażu zegarów: jakie wykonać kolejno czynności aby je wyciągnąć, no i nic nie urwać.
W moim też nie działa dzienny licznik kilometrów (ten który liczy cały żywot jest ok), i myśle że to ma związek z takim jednostajnym tykaniem tego licznika podczas jazdy. Tykanie to oczywiście ma związek z prędkością czyli im szybciej tym częsciej. Może ktoś miał podobny problem i wskarze mi przyczynę. Z góry dziękuję. Mam tez pytanie odnośnie demontażu zegarów: jakie wykonać kolejno czynności aby je wyciągnąć, no i nic nie urwać.
#28
Posted 12 November 2011 - 20:51
Powiedz tak:
Czy jak tyrkocze to rusza się lekko ostatnia cyferka od prawej strony dziennego licznika czy nic?
Na początek jeśli nie robiłeś to weź wciśnij i jakby strzel tym kasownikiem tak by odbił w drugą stronę. Tak sa takie trybiki i kiedy jest wciśnięty to nie obraca się dzienny. Wystarczy 1 mm szpary i już nie nabija. Wiem coś o tym. Zobacz to na początek.
Czy jak tyrkocze to rusza się lekko ostatnia cyferka od prawej strony dziennego licznika czy nic?
Na początek jeśli nie robiłeś to weź wciśnij i jakby strzel tym kasownikiem tak by odbił w drugą stronę. Tak sa takie trybiki i kiedy jest wciśnięty to nie obraca się dzienny. Wystarczy 1 mm szpary i już nie nabija. Wiem coś o tym. Zobacz to na początek.
#29
Posted 13 November 2011 - 15:19
w moim wczoraj kupionym w201 mam ten sam problem z tykaniem licznika dziennego przebiegu, zaraz sprawdzę to co mówisz.
#30
Posted 13 November 2011 - 16:46
Witam ponownie,
U mnie rzeczywiście ostatni bębenek tak lekko "podskakuje" jakby chcial się obrócic ale niestety coś mu przeszkadza, i dzisiaj wykonalem próbe strzelania z kasownika - pare razy..ale niestety nie pomogło.
Chyba trzeba będzie wyjąc zegarki?
U mnie rzeczywiście ostatni bębenek tak lekko "podskakuje" jakby chcial się obrócic ale niestety coś mu przeszkadza, i dzisiaj wykonalem próbe strzelania z kasownika - pare razy..ale niestety nie pomogło.
Chyba trzeba będzie wyjąc zegarki?
Podobne tematy
Topic | Forum | Started By | Stats | Last Post Info | |
---|---|---|---|---|---|
Licznik kilometrów w124 |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | lukaszmo |
|
||
[W124] Naprawa liczników kilimetrów |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | ozzy1979 |
|
||
[w124] Wypłowiały plastik licznika. |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Michal001 |
|
||
W202 2.0 kompresor opis kostki licznika |
Modyfikacje,Tuning | Moz |
|
||
[W124] Wyjęcie zegarów e420 "licznik elektroniczny" |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | mateuszeq |
|