ok tylko jak mam sie non stop pieprz.... z lpg to wole troche mniej jezdzic ale na pb smigac choc spalanie w miescie rzedu 16l niezbyt mnie satysfakcjonuje w poprzednim aucie nie mialem lpg ale ono palilo od 5.2 na trasie (raz sie udalo) zazwyczaj 6l trasa 7-8 miasto do 14 ale to inna historia bo z predkoscia przelotowa 120-160
w oplu staruszka mam lpg chyba 2 gen jest przycisk i po przegazowaniu sam sie przestawia na lpg jak by mi tak gaz w mb chodzil to bym byl zadowolony
jaki moze byc koszt tego??
a i jeszcze jedno butla w kolo ok ale czy to ze mam zbiornik paliwa w bagazniku a w zasadzie na tylnej kanapie to norma w niektorych wersjach czy jakis wybryk natury badz poprzednich wlascicieli
0
czy padnie mi mechaniczny wtrysk na gazie??
Started by grubyyy2007, Jun 11 2008 13:18
50 replies to this topic
#11
Posted 03 January 2009 - 16:33
#12
Posted 03 January 2009 - 16:37
polu napisał:
czy to ze mam zbiornik paliwa w bagazniku
#13
Posted 03 January 2009 - 16:41
Mateusz napisał:
Wszystkie 124/201 miały zbiornik za tylną kanapą
A kombi?
#14
Posted 03 January 2009 - 16:52
Mateusz napisał:
Wszystkie 124/201 miały zbiornik za tylną kanapą ;-)
#15
Posted 03 January 2009 - 16:53
polu napisał:
jaki moze byc koszt tego??
#16
Posted 03 January 2009 - 16:59
Rob napisał:
A kombi?
Radosław napisał:
CE tez nie?
#17 Gość__
Posted 03 January 2009 - 17:23
Radhezz napisał:
polu napisał/a:
najlepsza jest instalacja dla m102 na mechanicznym wtrysku
Właśnie to o co się pytasz - czyli BLOS. Nic lepszego na ten temat jeszcze nie wymyślono. Tzn. jest jeszcze III generacja instalacji LPG, ale tego już nie dostaniesz tak łatwo, a i koszty są "trochę" nieciekawe.
najlepsza jest instalacja dla m102 na mechanicznym wtrysku
Właśnie to o co się pytasz - czyli BLOS. Nic lepszego na ten temat jeszcze nie wymyślono. Tzn. jest jeszcze III generacja instalacji LPG, ale tego już nie dostaniesz tak łatwo, a i koszty są "trochę" nieciekawe.
#18
Posted 03 January 2009 - 20:08
kloss72 napisał:
Z kosztów można zejść wkładając BLOS samemu
#19 Gość__
Posted 03 January 2009 - 20:43
Radhezz napisał:
Tak jeżeli auto już ma jakąś instalację LPG założoną i wbitą do dowodu - jeżeli nie to niestety trzeba wyrzucić większą ilość kasy na montaż droższej bardziej skomplikowanej instalacji w zakładzie.
Cytat
instalacje I generacji są już w zasadzie niemożliwe do założenia legalnie w zakładzie. A to przez przepisy unijne o konieczności posiadania elektronicznej regulacji i ch.. kogo obchodzi że jest to niepotrzebne w tym wypadku - musi być
#20
Posted 03 January 2009 - 21:54
kloss72 napisał:
Jak ktoś ma gen.II lub IV to już nie ma sensu.
A co do tej I generacji do gaźnikowaca to zapewne masz rację że da się założyć, bo tam nawet jakby chcieć dać jakąś elektronikę to nie ma się za bardzo gdzie wpiąć, nie mówiąc już o sensie takiej operacji ;-)
Podobne tematy
Topic | Forum | Started By | Stats | Last Post Info | |
---|---|---|---|---|---|
[W124] dokręcanie wtrysków silnik TURBO |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
||
[W201] Wyciek paliwa z pompy wtryskowej |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | SQ5NAZ |
|
||
[w124] Syczenie wtrysków - demontaż komory wstępnej |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | woju24 |
|
||
[OM601] Problem z wtryskiwaczami |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Dulson |
|
||
W124 2.0 m111 Czyszczenie wtryskiwaczy lpg. |
LPG i Paliwa Alternatywne | Przemek84 |
|