Jump to content




- - - - -

[w124] Prawidłowe dane przepływomierza m111.960


12 replies to this topic

#11 Offline   Adaml4


  • posts 65
  • Joined 14 Jul 2015
  • Miejscowość: Wro
  • Mercedes:W124 2.2E - M111
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Posted 01 January 2019 - 14:58

Hmmm tak sie zastanawiam czy przepływka Bremi tez troche pochula?? Czy ryzykował ktoś i kupował takie coś czy wszyscy odrazu kupują Boscha?



#12 Offline   patrykjanek


  • posts 144
  • Joined 07 Jun 2015
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W124 2.5D turbo - OM602
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:E-klasa kombi 94 2.2 asb lpg

Posted 08 January 2019 - 19:21

Wyświetl postUżytkownik Adaml4 dnia 01 January 2019 - 14:58 napisał

Hmmm tak sie zastanawiam czy przepływka Bremi tez troche pochula?? Czy ryzykował ktoś i kupował takie coś czy wszyscy odrazu kupują Boscha?
I jak montowałeś ten Bremi? Ja znalazłem używany dobry z anglika z małym przebiegiem boscha i ma wartości jak w książce, czyli ok. 0,9V na wolnych obrotach i przy gazowaniu powyżej 4V. Multimetrem z rozizolowanymi końcówkami wpiąłem się przez wtyczkę pięciopinową(cztery aktywne) przy czym nie dopina się wtyczki do końca, bo przewody multimetra się przerwą. Można jeszcze pomierzyć na sterowniku silnika po otwarciu obudowy, ale piny są bardzo ciasno umieszczone i można coś spalić. Najwygodniej hfmscan z live data

Edited by patrykjanek, 08 January 2019 - 19:23.


#13 Offline   Adaml4


  • posts 65
  • Joined 14 Jul 2015
  • Miejscowość: Wro
  • Mercedes:W124 2.2E - M111
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Posted 08 January 2019 - 22:42

Ja kupilem wtyczke, poniewaz wiazka byla regenerowana ale wtyczka od przeplywki i metr kabla przed nia byly nie ruszane... Wymienilem kabel z wtyczka i auto hula :)








Podobne tematy Zwiń