Witam szanownych klubowiczów .
Przymierzam się do zmiany silnika na om 605 pochodzący z 202 silnik został już kupiony, niestety ktoś przy demontażu poobcinał przewody elektryczne prowadzące do sterownika silnika. Sterownik ma numer A0185451932 , pompa wtryskowa 6050700401ER0047, czy wie ktoś jak to spiąć żeby działało, nadmieniam że wszystkie pozostałe elementy układanki posiadam ( potencjometr gazu, czujnik temperatury powietrza dolotu, zawory podciśnienia i pozostałe). Mile widziany schemat elektryczny połączeń elektrycznych i podciśnienia, lub rozpiska pinów sterownika.
Czy do tego sterownika potrzebny jest sparowany z nim kluczyk i immobilizer
0
zmiana silnika
Started by huma, Jan 30 2019 19:27
5 replies to this topic
#1
Posted 30 January 2019 - 19:27
#2
Posted 31 January 2019 - 08:09
Odezwałbyś się 2 tygodnie wcześniej to za grosze sprzedałbym Ci taką wiązkę, ale posłużyła już jako dawca przewodów. jakieś wtyczki pozostawały gdybyś potrzebował. Ewentualnie jakieś inne części od OM605 to pisz.
Moim zdaniem najprościej jest wsadzić pompę wtryskową od OM602 i olać elektronikę. I teraz jak chcesz po prostu przemieszczać się autem to zostaw seryjną, jak chcesz więcej mocy to wysyłaj pompę do serwisu i niech zmienią sekcje na większe.
Poszukaj na forum, bo temat swapu na OM605 często się przewija.
Moim zdaniem najprościej jest wsadzić pompę wtryskową od OM602 i olać elektronikę. I teraz jak chcesz po prostu przemieszczać się autem to zostaw seryjną, jak chcesz więcej mocy to wysyłaj pompę do serwisu i niech zmienią sekcje na większe.
Poszukaj na forum, bo temat swapu na OM605 często się przewija.
#3
Posted 05 October 2019 - 12:47
Dzień dobry,
czy wychodziły modele W124 z silnikami 601.911?. Mam taki w roczniku 1989. Wiem, że to numer silnika z W201 a powinien być 601.912..
czy wychodziły modele W124 z silnikami 601.911?. Mam taki w roczniku 1989. Wiem, że to numer silnika z W201 a powinien być 601.912..
#4
Posted 07 October 2019 - 11:10
Tak, to ten model 72km (inna komora wirowa, inne wtryskiwacze)
#5
Posted 09 October 2019 - 08:58
w0jta5, on 31 January 2019 - 08:09, said:
Odezwałbyś się 2 tygodnie wcześniej to za grosze sprzedałbym Ci taką wiązkę, ale posłużyła już jako dawca przewodów. jakieś wtyczki pozostawały gdybyś potrzebowa
Sam niedawno taka robiłem od nowa-to jak rzeźba w gównie za przeproszeniem.
#6
Posted 09 October 2019 - 13:11
volf, on 05 October 2019 - 12:47, said:
czy wychodziły modele W124 z silnikami 601.911?. Mam taki w roczniku 1989. Wiem, że to numer silnika z W201 a powinien być 601.912..
T34, on 07 October 2019 - 11:10, said:
Tak, to ten model 72km (inna komora wirowa, inne wtryskiwacze)
Natomiast zmiana mocy silnika była związana z modyfikacją głowicy i układu wtryskowego w lutym 1989 r. Dotyczyła wszystkich wolnossących silników diesla. Doładowane silniki miały wprowadzone modyfikacje w innym terminie.
tomuss1980, on 09 October 2019 - 08:58, said:
Nie mow ze pociales dobra wiazke do om 605? Ciekawe jak sie uchowała w dobrym stanie, te wiazki sa z kabli biodergradowalnych.
Podobne tematy
Topic | Forum | Started By | Stats | Last Post Info | |
---|---|---|---|---|---|
[w201/w124] Olej do silnika benzynowego - jaki? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kataklysm |
|
||
[w124] Schemat sterownika silnika m103 2.6 oraz m104 3.0 24v |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Salwi |
|
||
Wyciągnięcie Silnika OM601 2.0 Diesel |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Lownois |
|
||
Zmiana temperatury zewnętrznej z F na C |
Mercedes S, CL i SEC | Walgoz |
|
||
W124 3.2 drgania silnika |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | rodrigez2206 |
|