Jump to content




* * * * * 1 votes

Mercedes w201 2.0 wysokie obroty na neutral i park


9 replies to this topic

#1 Offline   Kolbi


  • posts 21
  • Joined 02 Aug 2019
  • Miejscowość: Kraków
  • Mercedes:W201 2.0 - M102
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Posted 03 August 2019 - 21:55

Witam mam taki problem dopiero co kupiłem mercedesa w201 2.0 automat i na biegu park i neutral silnik ma wysokie obroty na drive obroty spadają i pytanie brzmi czy tak ma być czy jest się czym martwić według byłego właściciela skrzynia automatyczna potrzebuje wysokich obrotów (wdl mnie obroty mam 2500 nie mam obrotomierza tylko zegar) drugim zmartwieniem jest to że wentylator chłodnicy wgl prawie się nie kręci jest to ok 20 obrotow na minutę nie zależnie od od temperatury silnik dogrzwa 100 stopni podczas jazdy w korku.
proszę o pomoc i z góry dziękuję za każdą wskazówkę



#2 Offline   jakubbi


  • posts 37
  • Joined 03 May 2019
  • Miejscowość: Bielsko
  • Mercedes:W124 2.3E - M102
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Kuga

Posted 03 August 2019 - 23:50

Co do temperatury, to pewnie wiskoza na wentylatorze padła. Gdzieś czytałem że można dolać oleju do niej, ale nie ma pewnosci że to poprawi jej stan.

Wysłane z mojego ATU-L21 przy użyciu Tapatalka



#3 Offline   Sawyer


  • posts 2,499
  • Joined 28 Aug 2013
  • Miejscowość: Na północy
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:CLK W209 320E - M112
  • Inne auto:Citroën Saxo 1.1i - TU1

Posted 03 August 2019 - 23:56

Wtrysk nie reguluje jałowych obrotów, do naprawy. Wiatrak uruchamia się od 105 stopni, 100 w korkach to normalna rzecz.

#4 Offline   Bogdan 190


  • posts 1,091
  • Joined 12 Oct 2013
  • Miejscowość: Wodzisław Śląski
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Honda CB 750 Nighthawk

Posted 04 August 2019 - 06:34

No niestety ale wtrysk do przeglądu i to grubego, możesz jeszcze cięgna posprawdzać ale raczej się wybijają niż są za ciasno, chyba , że ktoś modził coś... wiatrak ponad 100st się minimalnie powinien załączać...

#5 Offline   Kolbi


  • posts 21
  • Joined 02 Aug 2019
  • Miejscowość: Kraków
  • Mercedes:W201 2.0 - M102
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Posted 04 August 2019 - 08:35

Co do obrotów to ja mam silnik na gaźniku, może to tylko kwestia dobrej regulacji, ale nie jestem tego pewien czy mają być takie obroty czy nie

#6 Offline   Sawyer


  • posts 2,499
  • Joined 28 Aug 2013
  • Miejscowość: Na północy
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:CLK W209 320E - M112
  • Inne auto:Citroën Saxo 1.1i - TU1

Posted 04 August 2019 - 10:59

Mają być na poziomie 750 obr./min.

#7 Offline   Szarik


  • posts 1,165
  • Joined 29 Nov 2013
  • Miejscowość: Młoszowa
  • Mercedes:W124 3.0E-24V - M104
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W124 250D '92r.

Posted 04 August 2019 - 12:00

Wyświetl postUżytkownik jakubbi dnia 03 August 2019 - 23:50 napisał

Co do temperatury, to pewnie wiskoza na wentylatorze padła. Gdzieś czytałem że można dolać oleju do niej, ale nie ma pewnosci że to poprawi jej stan.

Wysłane z mojego ATU-L21 przy użyciu Tapatalka
Tu będzie elektromagnes, nie wisko. Pewnie czujnik do zmiany.

#8 Offline   jakubbi


  • posts 37
  • Joined 03 May 2019
  • Miejscowość: Bielsko
  • Mercedes:W124 2.3E - M102
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Kuga

Posted 04 August 2019 - 12:09

Wyświetl postUżytkownik Szarik dnia 04 August 2019 - 12:00 napisał

Tu będzie elektromagnes, nie wisko. Pewnie czujnik do zmiany.
Nie wiedziałem że w 1.8 jest elektromagnes. Człowiek całe życie się uczy :)

Wysłane z mojego ATU-L21 przy użyciu Tapatalka



#9 Offline   tomuss1980


  • posts 417
  • Joined 25 Jan 2013
  • Miejscowość: Middle North
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W201 2,3E USA
  • Trzeci Mercedes:W201 2,0E SPORTLINE

Posted 05 August 2019 - 13:55

Wyświetl postUżytkownik jakubbi dnia 04 August 2019 - 12:09 napisał

Nie wiedziałem że w 1.8 jest elektromagnes. Człowiek całe życie się uczy :)
Nie wiedziałem ze był 1,8 na gazniku, człowiek sie uczy całe zycie.:-)

#10 Offline   Szarik


  • posts 1,165
  • Joined 29 Nov 2013
  • Miejscowość: Młoszowa
  • Mercedes:W124 3.0E-24V - M104
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W124 250D '92r.

Posted 05 August 2019 - 15:20

1.8, 2.0, gaźnik, wtrysk, manual, automat, wszystko jedno. Silniki czterocylindrowe, i benzyna i diesel, miały elektromages, nie wisko.








Podobne tematy Zwiń