Witam mam taki problem dopiero co kupiłem mercedesa w201 2.0 automat i na biegu park i neutral silnik ma wysokie obroty na drive obroty spadają i pytanie brzmi czy tak ma być czy jest się czym martwić według byłego właściciela skrzynia automatyczna potrzebuje wysokich obrotów (wdl mnie obroty mam 2500 nie mam obrotomierza tylko zegar) drugim zmartwieniem jest to że wentylator chłodnicy wgl prawie się nie kręci jest to ok 20 obrotow na minutę nie zależnie od od temperatury silnik dogrzwa 100 stopni podczas jazdy w korku.
proszę o pomoc i z góry dziękuję za każdą wskazówkę
0
Mercedes w201 2.0 wysokie obroty na neutral i park
Rozpoczęty przez Kolbi, sie 03 2019 21:55
9 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 03 sierpnia 2019 - 21:55
#2
Napisano 03 sierpnia 2019 - 23:50
Co do temperatury, to pewnie wiskoza na wentylatorze padła. Gdzieś czytałem że można dolać oleju do niej, ale nie ma pewnosci że to poprawi jej stan.
Wysłane z mojego ATU-L21 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego ATU-L21 przy użyciu Tapatalka
#3
Napisano 03 sierpnia 2019 - 23:56
Wtrysk nie reguluje jałowych obrotów, do naprawy. Wiatrak uruchamia się od 105 stopni, 100 w korkach to normalna rzecz.
#4
Napisano 04 sierpnia 2019 - 06:34
No niestety ale wtrysk do przeglądu i to grubego, możesz jeszcze cięgna posprawdzać ale raczej się wybijają niż są za ciasno, chyba , że ktoś modził coś... wiatrak ponad 100st się minimalnie powinien załączać...
#5
Napisano 04 sierpnia 2019 - 08:35
Co do obrotów to ja mam silnik na gaźniku, może to tylko kwestia dobrej regulacji, ale nie jestem tego pewien czy mają być takie obroty czy nie
#6
Napisano 04 sierpnia 2019 - 10:59
Mają być na poziomie 750 obr./min.
#7
Napisano 04 sierpnia 2019 - 12:00
Użytkownik jakubbi dnia 03 sierpnia 2019 - 23:50 napisał
Co do temperatury, to pewnie wiskoza na wentylatorze padła. Gdzieś czytałem że można dolać oleju do niej, ale nie ma pewnosci że to poprawi jej stan.
Wysłane z mojego ATU-L21 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego ATU-L21 przy użyciu Tapatalka
#10
Napisano 05 sierpnia 2019 - 15:20
1.8, 2.0, gaźnik, wtrysk, manual, automat, wszystko jedno. Silniki czterocylindrowe, i benzyna i diesel, miały elektromages, nie wisko.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Ogólnopolski Zlot Mercedes-Benz w Toruniu 2024 (19 maja) |
Zloty i spoty innych for i klubów | Tomq |
|
|
|
WIS Mercedes |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Kristoff |
|
||
Podpięty [w201/w124] Mercedes-Benz Service Library Index |
FAQ, HOW-TO, Tutorials, Manuals | szafa |
|
||
Mercedes w201 Problem z odpalaniem na zimnym i kontrolką ABS |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Gigachadman90 |
|
||
Przełożenie Dyfra Mercedes w190 |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Bocian84 |
|