Witam mam taki problem w moim 124 zablokowała mi się stacyjka nie mogę przekręcić kluczykiem próbowałem, spędziłem wiele czasu na próbie jej przekręcenia ale nic nie dało dodam jeszcze ze zablokowana jest kierownica.Kupiłem już nowa wkładkę czy czy po rozwierceniu stacyjki uda mi się zwolnic blokadę kierownicy i wyciągnąć stacyjkę.Pozdrawiam z góry dziękuje za pomoc .
2
W124 Zablokowana Stacyjka Proszę o pomoc.
Started by Tomiko, Jan 01 2020 12:20
7 replies to this topic
#1
Posted 01 January 2020 - 12:20
#2
Posted 01 January 2020 - 12:59
Jeśli masz drugi kluczyk to spróbuj drugim kluczykiem ,lub dorób kluczyk,bo bez wyciągnięcia wkładu stacyjki po ludzku ,jest to ciężka robota ,rozwiercenie wkładki raczej nic nie da,choć na100% nie jestem pewien.
#3
Posted 01 January 2020 - 13:23
Próbowałem drugim kluczykiem i nic .
#4
Posted 02 January 2020 - 10:31
kolego - po pierwsze sprawdź czy ten drugi kluczyk nie jest "wyciuchany"; jeżeli nie to po zawodach, natomiast jeżeli tak to spróbuj znaleźć fachmana od kluczy który potrafi dorobić nowy na podstawie starego zużytego; szansa jest 50/50 że uda się przekręcić na NOWYM kluczyku - mi się w ten sposób udało, w którymś wątku o zablokowanej stacyjce o tym pisałem; I NIC NIE WOLNO ZAKRAPLAĆ DO STACYJKI - ŻADNYCH WD40 I IM PODOBNYCH;
Edited by mixx, 02 January 2020 - 10:37.
#5
Posted 03 January 2020 - 22:18
Witam, poradziłeś sobie ? Moim zdaniem czeka Cię wymiana całej stacyjki poprzez wycięcie. znam temat jeżeli nie obrócisz kluczykiem na pozycję 1 konieczne będzie wycięcie stacyjki.
#6
Posted 04 January 2020 - 12:47
Najpewniej już się wcześniej kilka razy zacięło, a ty to zlekceważyłeś, i teraz jest problem.
Za wiercenie wkładki nawet się nie bierz - szyld jest piekielnie twardy. Wierteł nałamiesz, a poza tym jest ryzyko, że uszkodzisz mechanizm uruchamiający blokadę. Chyba nie chcesz, żeby blokada zaskoczyła w czasie jazdy?
Zdemontuj stacyjkę w całości i zanieś do klucznika - taka jest moja rada.
Za wiercenie wkładki nawet się nie bierz - szyld jest piekielnie twardy. Wierteł nałamiesz, a poza tym jest ryzyko, że uszkodzisz mechanizm uruchamiający blokadę. Chyba nie chcesz, żeby blokada zaskoczyła w czasie jazdy?
Zdemontuj stacyjkę w całości i zanieś do klucznika - taka jest moja rada.
#7
Posted 06 January 2020 - 00:06
Przerabiałem temat... Bez wyjścia stacyjki się nie obejdzie. Będzie Ci łatwiej. Kupuj drugi wkład stacyjki i kołnierz... U mnie akurat złamany sztos/łamak zlodzieja spowodował uszkodzenie. Zacinała się aż w końcu trzeba było po lawetę dzwonić...
#8
Posted 12 January 2020 - 20:56
Miniszlifierka i jedziesz!
Podobne tematy
Topic | Forum | Started By | Stats | Last Post Info | |
---|---|---|---|---|---|
[om602] ARA, proszę o dokładny opis działania układu |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | markslew |
|
||
[W124 2.5d] Problemy z odpaleniem na ciepłym (stacyjka albo podciśnienie) |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | RAF1 |
|
||
220 benzyna, proszę o opinie |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | martini13 |
|
||
[W201] Lewarek ASB a stacyjka i pedał hamulca. Zależności. |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | SQ5NAZ |
|
||
Igła 124 ... Gorąco proszę o Wasze opinie |
HydePark | PSIKUS_666 |
|