Witam mam taki problem w moim 124 zablokowała mi się stacyjka nie mogę przekręcić kluczykiem próbowałem, spędziłem wiele czasu na próbie jej przekręcenia ale nic nie dało dodam jeszcze ze zablokowana jest kierownica.Kupiłem już nowa wkładkę czy czy po rozwierceniu stacyjki uda mi się zwolnic blokadę kierownicy i wyciągnąć stacyjkę.Pozdrawiam z góry dziękuje za pomoc .
2
W124 Zablokowana Stacyjka Proszę o pomoc.
Rozpoczęty przez Tomiko, sty 01 2020 12:20
7 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 01 stycznia 2020 - 12:20
#2
Napisano 01 stycznia 2020 - 12:59
Jeśli masz drugi kluczyk to spróbuj drugim kluczykiem ,lub dorób kluczyk,bo bez wyciągnięcia wkładu stacyjki po ludzku ,jest to ciężka robota ,rozwiercenie wkładki raczej nic nie da,choć na100% nie jestem pewien.
#3
Napisano 01 stycznia 2020 - 13:23
Próbowałem drugim kluczykiem i nic .
#4
Napisano 02 stycznia 2020 - 10:31
kolego - po pierwsze sprawdź czy ten drugi kluczyk nie jest "wyciuchany"; jeżeli nie to po zawodach, natomiast jeżeli tak to spróbuj znaleźć fachmana od kluczy który potrafi dorobić nowy na podstawie starego zużytego; szansa jest 50/50 że uda się przekręcić na NOWYM kluczyku - mi się w ten sposób udało, w którymś wątku o zablokowanej stacyjce o tym pisałem; I NIC NIE WOLNO ZAKRAPLAĆ DO STACYJKI - ŻADNYCH WD40 I IM PODOBNYCH;
Użytkownik mixx edytował ten post 02 stycznia 2020 - 10:37
#5
Napisano 03 stycznia 2020 - 22:18
Witam, poradziłeś sobie ? Moim zdaniem czeka Cię wymiana całej stacyjki poprzez wycięcie. znam temat jeżeli nie obrócisz kluczykiem na pozycję 1 konieczne będzie wycięcie stacyjki.
#6
Napisano 04 stycznia 2020 - 12:47
Najpewniej już się wcześniej kilka razy zacięło, a ty to zlekceważyłeś, i teraz jest problem.
Za wiercenie wkładki nawet się nie bierz - szyld jest piekielnie twardy. Wierteł nałamiesz, a poza tym jest ryzyko, że uszkodzisz mechanizm uruchamiający blokadę. Chyba nie chcesz, żeby blokada zaskoczyła w czasie jazdy?
Zdemontuj stacyjkę w całości i zanieś do klucznika - taka jest moja rada.
Za wiercenie wkładki nawet się nie bierz - szyld jest piekielnie twardy. Wierteł nałamiesz, a poza tym jest ryzyko, że uszkodzisz mechanizm uruchamiający blokadę. Chyba nie chcesz, żeby blokada zaskoczyła w czasie jazdy?
Zdemontuj stacyjkę w całości i zanieś do klucznika - taka jest moja rada.
#7
Napisano 06 stycznia 2020 - 00:06
Przerabiałem temat... Bez wyjścia stacyjki się nie obejdzie. Będzie Ci łatwiej. Kupuj drugi wkład stacyjki i kołnierz... U mnie akurat złamany sztos/łamak zlodzieja spowodował uszkodzenie. Zacinała się aż w końcu trzeba było po lawetę dzwonić...
#8
Napisano 12 stycznia 2020 - 20:56
Miniszlifierka i jedziesz!
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[om602] ARA, proszę o dokładny opis działania układu |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | markslew |
|
||
[W124 2.5d] Problemy z odpaleniem na ciepłym (stacyjka albo podciśnienie) |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | RAF1 |
|
|
|
220 benzyna, proszę o opinie |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | martini13 |
|
||
[W201] Lewarek ASB a stacyjka i pedał hamulca. Zależności. |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | SQ5NAZ |
|
||
Igła 124 ... Gorąco proszę o Wasze opinie |
HydePark | PSIKUS_666 |
|
|