Czesc, kupilem c124 3.0 24v 1990, skrzynia 5 automat, na ta chwile sprzet ze tak powiem nie zyje, silnik nie pali, skrzynia uszkodzona, plan na auto to kapitalka, jednak przed wyciagnieciem wszyskiego z auto planuje uruhcomic silnik i naprawic skrzynie, silnik kreci ale nie odpala, co zrobiłem do tej pory.
1. Wyciagnełem pompy paliwa, sprawdzilem na krótko i dzialaja, wyieniłem filtr paliwa, pompy daja cisneinie ale nie wiem czy prawidłowe
2. Wymieniłem swiece - iskra byla i jest
3. Jak odkrecam nakretke od wtryskiwacza rozruchowego to jest tam cisnienie, natomiast na zadnym z 6 wtryskiwaczy nie ma paliwa, sucho
Postanowiłem ze spróbuje popdpiac sie do złacza diagnostycznego (16 pinowa wtyczka), zakupiłem diode, dzis chcialem sprobować cos z czytac, tylko mam mały problem w dokumentacji jest ze na pinie 1 mam minius a 16 zasilanie po stacyjce, problem jest taki ze ja 16 pin wam wolny, zadnego przewodu, mam zajete piny 1,3,5,7,8,13,14
Teraz pytanie
1. Jak w tym modelu diagnozowac bledy KE-jetronic model to prawdopodbnie 5.2?
0
[c124] 3.0 24 jak czytac bledy KE-jetronic
Rozpoczęty przez nowyc124, paź 17 2021 11:36
1 odpowiedź w tym temacie
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[C124] Instalacja sterownika centralnego zamka BLOW |
Modyfikacje,Tuning | kris772 |
|
|
|
C124 Swap Om606 Potrzebuje pomocy |
Modyfikacje,Tuning | habana50 |
|
|
|
[C124 M104] Brak podtrzymania obrotów, skrzynia nie redukuje |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Szarik |
|
||
[w124] brak sygnału Sonda lambda c124 M104 3.2 |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | tdmavo |
|
||
C124 Swap V8 |
Modyfikacje,Tuning | Kebsik |
|