Użytkownik patrol2 edytował ten post 03 listopada 2021 - 15:24
1
Jak odróżniać silniki 3,2 DCi
Rozpoczęty przez patrol2, lis 03 2021 15:02
5 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 03 listopada 2021 - 15:02
Dzień dobry Wszystkim, jestem tu nowy i tak naprawdę nie mam wielkiej wiedzy o Waszych ulubieńcach, szykuję się do swapa silnika 3,2 diesel, szukam jednostki z w210, jest podobno taki dużo prostszy jeśli chodzi o elektronikę, zwykłe wtryski i pompa wtryskowa. Tylko jak go zidentyfikować ??? Nie wiem jak go szukać. Proszę o porady bo chyba tylko tutaj mogę takie dostać Pozdrawiam Piotr
#2
Napisano 04 listopada 2021 - 20:35
Prawdopodobnie masz na myśli 3.0td silnik o oznaczeniu om606 turbo (177km) na zwykłej pompie i wtrysku pośrednim. Jedyna wada tych silników to wypalające się gniazda zaworowe (ze względu na pośredni wtryski i agresywniejsze spalin) przy przebiegu ponad 300tys km poprostu traci nieco kompresję/zaczyna klekotać głośniej i trzeba zrzucić głowicę i dać do obróbki. Poza tym żadnych poważnych usterek (panewki, pierścienie idealne, progi na cylindrach nie robią się nawet przy przebiegach 1mln km). Chociaż 3.2 CDI z W210 jest równie pancerny, zwykłe r6 z commonrail o niskim ciśnieniu otwarcia (pompy nie opiłkują itd.).
#3
Napisano 05 listopada 2021 - 09:55
Użytkownik lukas125p dnia 04 listopada 2021 - 20:35 napisał
Prawdopodobnie masz na myśli 3.0td silnik o oznaczeniu om606 turbo (177km) na zwykłej pompie i wtrysku pośrednim. Jedyna wada tych silników to wypalające się gniazda zaworowe (ze względu na pośredni wtryski i agresywniejsze spalin) przy przebiegu ponad 300tys km poprostu traci nieco kompresję/zaczyna klekotać głośniej i trzeba zrzucić głowicę i dać do obróbki. Poza tym żadnych poważnych usterek (panewki, pierścienie idealne, progi na cylindrach nie robią się nawet przy przebiegach 1mln km). Chociaż 3.2 CDI z W210 jest równie pancerny, zwykłe r6 z commonrail o niskim ciśnieniu otwarcia (pompy nie opiłkują itd.).
#4
Napisano 05 listopada 2021 - 11:34
Nie było Renault W210 .
Szukasz silnika CDI, nie DCi. Dokładniej, to chodzi o silnik OM613.
Szukasz silnika CDI, nie DCi. Dokładniej, to chodzi o silnik OM613.
Użytkownik Szarik edytował ten post 05 listopada 2021 - 11:35
#6
Napisano 05 listopada 2021 - 18:17
Oooo: https://allegrolokal...patrol-emulator
Najłatwiej odróżnić po tym oznaczeniu om613. Numer silnika nabity fabrycznie na bloku, rozpoczyna się cyframi 613 961 (E-klasa) lub 613 960 (S-klasa)
Najłatwiej odróżnić po tym oznaczeniu om613. Numer silnika nabity fabrycznie na bloku, rozpoczyna się cyframi 613 961 (E-klasa) lub 613 960 (S-klasa)
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
W124 M111 problem z podciśnieniem |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | pawelza |
|
||
Podpięty [W201/W124] M102, M103, problemy z silnikiem- temat zbiorczy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Jakub95 |
|
||
[w201/w124] Vacum pompa - brak podciśnienia |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | dudziako |
|
||
W 124 2.5d podciśnienie do modulatora ASB |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | sebaIRF1 |
|
|
|
[W124 2.5d] Problemy z odpaleniem na ciepłym (stacyjka albo podciśnienie) |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | RAF1 |
|
|