Jump to content




- - - - -

[W201] za wysokie obroty silnik m102


3 replies to this topic

#1 Offline   masap


  • posts 89
  • Joined 07 Sep 2010
  • Miejscowość: Olsztyn
  • Mercedes:W201 2.3E - M102
  • Rocznik:1987
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W124 , 2.0 Diesel , rocznik 1993

Posted 09 February 2023 - 23:25

Witam. Mam benzynę 2,3 na KJ. ostanio wymieniłem pompę paliwa a okazało się, że upalony był kabel przy pinie pod skrzynką

bezpieczników. Niedługo po tej wymianie i przelutowaniu przewodu + i pinu samochód zaczął po odpaleniu startować z około 800

obrotach a po niedługim czasie rozkręca się sam do około 1200 obrotów. Niekiedy elegancko same spadną do około 700 obrotów

(ale to żadkość). Silnik elegancko odpala od razu mówię. Wymieniłem silniczek krokowy powietrza dodatkowego i nic nie dało.

Do czego można się przyczepić jeszcze ??



#2 Offline   tomuss1980


  • posts 417
  • Joined 25 Jan 2013
  • Miejscowość: Middle North
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W201 2,3E USA
  • Trzeci Mercedes:W201 2,0E SPORTLINE

Posted 10 February 2023 - 12:08

EHA? Jak ma podniesione obroty to zobacz czy zareaguje jak odepniesz EHA.

#3 Offline   masap


  • posts 89
  • Joined 07 Sep 2010
  • Miejscowość: Olsztyn
  • Mercedes:W201 2.3E - M102
  • Rocznik:1987
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W124 , 2.0 Diesel , rocznik 1993

Posted 11 February 2023 - 17:56

Mógłbym prosić o zdjęcie tej części i zaznaczenie co mam ściągnąć przy pracującym silniku?

#4 Offline   Sl500r129


  • posts 8
  • Joined 07 Jul 2021
  • Miejscowość: Konin
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:cabrio
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Sl 500 r129

Posted 12 February 2023 - 18:58

EHA znajduję się po prawej stronie ke-jetronica. EHA jest to regulator ciśnienia paliwa, dochodzi do niego kostka z dwoma kablami odepnij ją i zobaczysz czy będzie różnica








Podobne tematy Zwiń