2
[w124] Filtr paliwa - jak wymienic?
Started by superbzorr, Jun 30 2008 17:06
74 replies to this topic
#51
Posted 24 October 2012 - 18:12
Wylotowym, tak jak pisałem. Stojąc przed maską, zaraz za drugim kolektorem wylotowym. Wchodzi w toto gruby wąż (czarny gumowy fi <> 2 cm), (który wcześniej się łączy z metalowym, pod zbiornikiem płynu spryskiwacza) a wychodzi cienki i idzie do filtra paliwa (najbardziej po lewo od filtra).
#53
Posted 24 October 2012 - 20:42
A nie jest to przypadkiem podgrzewacz paliwa?
#54
Posted 25 October 2012 - 07:40
Z tym kolektorem to pokręciłem. Oczywiście to kolektor ssący.
A co do samego filtra, to wygląda na to że w mojej wersji go nie ma. To co zaznaczyłem na zdjęciu to chyba będzie podgrzewacz paliwa.
Edited by piotrek.m5, 25 October 2012 - 07:58.
Zmieniono format zdjęcia na regulaminowy
#55
Posted 04 November 2012 - 02:55
Koledzy, gdzie znajdę w W124 300D filtr wstępny paliwa?? I czy jakas filozofia jest z wymianą czy poprostu odkrecamy i przykrecamy nowy. Dzieki za pomoc
#56
Posted 04 November 2012 - 09:32
Najlepszy dostęp do tego filterka od spodu auta(najlepiej z kanału). Za przewodem metalowym (tym co idą pod autem), na przewodzie gumowym znajdziesz plastikowe "zgrubienie" (czarne-jeśli filtr nigdy nie zmieniany). Ot cała filozofia. Najważniejsze przy montażu to kierunek przepływu paliwa, dwie opaski i tyle.
#57
Posted 07 November 2012 - 22:55
Chciałem zaprezentować filmik jak wymienic krok po kroku filtr paliwa w modelu W124 (diesel). Tutaj akurat jest 200D. Co prawda film nie jest po polsku, ale spokojnie można wywnioskowac co i jak.
#58
Posted 08 November 2012 - 20:45
Czy przy wymianie filtra wstępnego paliwa trzeba nalać do nowego filtra świeżej ropy i dopiero go zamontować czy mozna bez ropy wkręcić i "sama się naleje" podczas odpalania??. Przepraszam za tak dziwne pytanie, ale jestem laikiem w tych kwestiach a chce zrobic coś sam i przy okazji niczego nie spartoczyć. Aha i przy okazji jak ten filter(kątowy) otworzyc żeby ewentualnie ropy wlać?? Dzieki za pomoc
#59
Posted 09 November 2012 - 20:19
Małego otworzyć się nie da. Najwyżej można zdjać wężyk i nalać strzykawką przez krócieć, ale... wszystko i tak cofnie się do zbiornika. Zwyczajnie nie ma sensu. Zalewa się tylko duży filtr. Akumulator naładowany i kręcić aż zaskoczy. Niektórzy luzują nakrętki na wtryskach co by się szybciej odpowietrzył (oczywiście zakręcają jak tylko pojawi się paliwo). Inni nawet dodatkowo wykręcają np. świece żeby rozrusznik się tak nie meczył przez te np. pół minuty kręcenia. I oto cała filozofia .
#60
Posted 11 November 2012 - 22:35
We wstępnym filterku zawsze będzie trochę powietrza więc tym nie ma się co ekscytować, a układ zapowietrzony nie będzie.
Nie wiem czy pół godziny roboty (przy korzystnych wiatrach) jest warte 0,5 minuty odpowietrzania...
Użytkownik XM dnia 09 November 2012 - 20:19 napisał
Inni nawet dodatkowo wykręcają np. świece żeby rozrusznik się tak nie meczył przez te np. pół minuty kręcenia
Edited by 66TOMASZ99, 11 November 2012 - 22:36.
Podobne tematy
Topic | Forum | Started By | Stats | Last Post Info | |
---|---|---|---|---|---|
Przekaźnik pompy paliwa - zamienność |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | neo2k |
|
||
Przekaźnik pompy paliwa - zamienność |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | neo2k |
|
||
[W124] filtr paliwa siatkowy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
||
[W201]190E M102 2.0 otwór na pokrywie filtra powietrza. Odma? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | SQ5NAZ |
|
||
[W201] Wyciek paliwa z pompy wtryskowej |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | SQ5NAZ |
|