witam mam pytanko mam strasznie duza róznice w spalaniu miasto/trasa. gaz mam jak sie nie myle I generacji ten najstarszy . na trasie pali mi ok 13,5litra przy sredniej predkosci ale jesli chodzi o miasto to ostatni wyszlo mi ponad 24litry troche mam ciezka noge ale nie za mocno (przeciez to nie sportowe autko). Zauwazylem ze tak duzo mi pali jak jest zimny dlaczego jest tak duza roznica Na benzynie po miescie palil najwiecej ok 14,5(nawet w zimie ) a na trasie 11. to jest az 10 litrow roznicy troszke chyba za duzo?
0
duzo pali jak jest zimny
Started by grubyyy2007, Jul 08 2008 14:59
12 replies to this topic
#1
Posted 08 July 2008 - 14:59
#2
Posted 08 July 2008 - 17:03
grubyyy2007 napisał:
az 10 litrow roznicy troszke chyba za duzo?
grubyyy2007 napisał:
Na benzynie po miescie palil najwiecej ok 14,5(nawet w zimie ) a na trasie 11.
grubyyy2007 napisał:
zauwazylem ze tak duzo mi pali jak jest zimny
Moje rady:
1. Na wężyku doprowadzającym gaz do miksera powinien być zaworek. Na odpalonym silniku powoli go skręcaj, dopóki auto nie zacznie się dławić (tak żeby normalnie jeszcze chodziło na biegu jałowym). Potem przejażdżka, czy da się nim jechać jeszcze, czy już nie :-P Jak nie to znowu troszeczkę popuścić, i tak do uzyskania "bardzo przeciętnych" osiągów... Spalanie LPG znacznie spadnie, ale kosztem mocy i dynamiki :sad:
2. Gdy punkt #1 zawiedzie, lub dalej będzie palił jak smok no to pozostaje regulacja instalacji u dobrego gazownika... Może również będzie konieczna regulacja zapłonu.
3. Gdy #1 i #2 Cię nie zadowolą, pozostaje montaż instalacji II lub nowszej generacji, bądź montaż BLOS-a.
#3
Posted 08 July 2008 - 18:10
Co do tej srobki to przykrecona mam juz mocno a ssanie sie nie zalancza cos mam popsute kolega mi mowil ze mam za slaby parownik poniewaz mam do 100KM
RADHEZZ a ty jaki masz parownik do jakiej mocy u mnie jest napisane 100HP
RADHEZZ a ty jaki masz parownik do jakiej mocy u mnie jest napisane 100HP
#4
Posted 08 July 2008 - 22:54
grubyyy2007, gdybyś ssanie miał zepsute, to bez dodawania gazu w zimie by Ci auto gasło dopóki by się nie nagrzało - to samo zresztą dotyczy chłodniejszych poranków itp. itd. więc... ;-)
Jeżeli zaś chodzi o parownik to również zbyt mały, niedogrzany lub zasyfiony może powodować zwiększone zużycie gazu, jak i zapchany filtr gazu.
Moim parownikiem to sugerować się nie możesz, bo mam "trochę" mniejszy silnik o odpowiednio mniejszej mocy ;-) Chociaż wydaje mi się że mój parownik ma wg. producenta do 100kW, czyli do 134KM :roll:
Kto Ci zakładał instalację i dobierał jej elementy?
Jeżeli zaś chodzi o parownik to również zbyt mały, niedogrzany lub zasyfiony może powodować zwiększone zużycie gazu, jak i zapchany filtr gazu.
Moim parownikiem to sugerować się nie możesz, bo mam "trochę" mniejszy silnik o odpowiednio mniejszej mocy ;-) Chociaż wydaje mi się że mój parownik ma wg. producenta do 100kW, czyli do 134KM :roll:
Kto Ci zakładał instalację i dobierał jej elementy?
#5 Gość__
Posted 09 July 2008 - 18:19
Parownik do wymiany. Kup nowy, porządny i podjedź z tym do gazownika.
Powiedz mi jeszcze jak przedstawiają się osiągi na tym parowniku
Powiedz mi jeszcze jak przedstawiają się osiągi na tym parowniku
#6
Posted 11 July 2008 - 19:08
ostatnio przejrzalem parownik wyczyscilem co trzeba no i oczywiscie przykrecilem srubke teraz na 2 pojedzie ok 80km/h i zobaczymy a wczesniej jak tak dozo palil to osiagi mialem porownywalne do benzyny (ale oczywiscie nic jej niedorowna) . co do parownika wszystkie membranki mam ok .
#7
Posted 14 July 2008 - 07:56
Mój 1.8 pali podobnie bo na trasie pali około 11,5 gazu a gdy jeżdżę po warszawie spala okolo 18l. mam zamiar założyć blosa i napisze czy to coś dało
#8
Posted 14 July 2008 - 12:39
Kemiro napisał:
gdy jeżdżę po warszawie spala okolo 18l
Inna bajka, że takie spalanie w tak małym i słabym silniku to po prostu kpina... 20-25l gazu to brał 2-tonowy kloc mojego kuzyna o nazwie Grand Cherokee 4.0... No i ten kloc do tego całkiem nieźle pomykał :roll:
Niemniej czekam na rezultaty... chociaż tej odpowiedzi spodziewam się w odpowiednim temacie o BLOS-ie
#9
Posted 14 July 2008 - 20:25
witam u mnie jest juz ok na trasie ponizej 13litr na miescie srednio 15litr jak na instalke 1 generacji mi to odpowiada troszke slabszy jest ale i tak jest ok dzieki za pomoc pozdrawiam wszystkich milosnikow mercedesow
#10
Posted 15 July 2008 - 07:51
ale co zrobiłeś podkręciłeś go ?
Podobne tematy
Topic | Forum | Started By | Stats | Last Post Info | |
---|---|---|---|---|---|
[w124] wielki problem z odpowietrzeniem układu paliwoego |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
||
[w124/w201] Benzyna, nie chce odpalić. |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Miras G |
|
||
Problemy z odpalaniem w124 300e na zimnym silniku |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | lukasz1986 |
|
||
[W124] brak wskazań obrotomierza, sygnał jest |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
||
W201 Problem z odpalaniem na zimnym |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Gigachadman90 |
|