Jump to content




- - - - -

[W210] Coś zrzera aku


15 replies to this topic

#1 Offline   davmix


  • posts 2,456
  • Joined 24 Jun 2008
  • Miejscowość: Kalisz
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:E320 CDI

Posted 25 November 2008 - 20:25

Mianowicie jest problem, założone nowe aku we wakacje jakoś wszystko było ok aż to jakiegoś czasu, auto stało może z tydzień i nie odpaliło nawet postojówki nie świecą nie mówiąc już o wyświetlaczach, dobrze że nie był alarm załączony bo dopiero cyrki by wyszły.
Zero reakcji radio wyciągnięte ale to nie to :)
Aku to na pewno nie jest bo po doładowaniu w innym aucie śmiga jak głupi :mrgreen: z powrotem po przełożeniu do okulara odpala działa ale jak postoi to znowu ucieka prąd :ok:
Jakieś pomysły??



#2 Offline   jackie01


  • posts 3,694
  • Joined 08 Jan 2007
  • Miejscowość: Świętokrzyskie
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1983
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Posted 25 November 2008 - 22:14

davmix, miernik w łapę i mierzysz pobór prądu na postoju. Jeśli będzie wysoki to odlaczas pokoleji bezpieczniki i w ten sposob szukasz złodzieja prądu. Nic więcej nie uradzim.

#3 Offline   Robert142T


  • posts 150
  • Joined 06 Jul 2008
  • Miejscowość: Białystok
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:w168 A170 CDI 1999r.

Posted 26 November 2008 - 01:03

davmix mam taki sam problem w swoim w210 z 97roku. Samochod z rana odpala bez problemu pozniej w miescie jezdzi na taxi czyli akumulator powinno caly czas ladowac podczas jazdy a nieraz jest tak ze gdy silnik zgaszony i stoi na oko pol godziny do godziny na wylaczonym silniku z kluczykiem na zaplonie drugim samochod nie chce odpalic. Strasznie cos duzo pradu pobiera, zastanawiam sie nad radiem orginalnym mercedesa, mam pełny zestaw głośników orginalnych razem ich jest 10. Akumulator tez mam nowy i to samo sie dzieje co u ciebie. Orginalnie kupilem go z akumulatorem od bmw i naladowalem ten akumulator i wozilem go ze soba jakby ten padł, lecz pozniej ten od bmw tez siada nie wiem juz co moze byc przyczyna. Jakbys wiedzial cos wiecej to pisz bede wdzieczny.

Pozdrawiam :mrgreen:

#4 Offline   jjanicki


  • posts 491
  • Joined 06 Feb 2007
  • Miejscowość: Lublin
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1983
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Posted 26 November 2008 - 09:33

Robert142T napisał:

stoi na oko pol godziny do godziny na wylaczonym silniku z kluczykiem na zaplonie drugim samochod nie chce odpalic.

Robert142T napisał:

mam pełny zestaw głośników orginalnych razem ich jest 10.
Czyżby chodziło o postój z kluczykiem przekręconym po to, żeby radia słuchać :mrgreen:

Przy poprawnie podłączonym radiu kluczyk wystarczy przekręcić do położenia I, żeby grało.
O ile nie słuchasz, że słychać na całym osiedlu, to te 10 głośników w żaden sposób nie ma prawa rozładować aku przez nawet 2h.

#5 Offline   Robert142T


  • posts 150
  • Joined 06 Jul 2008
  • Miejscowość: Białystok
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:w168 A170 CDI 1999r.

Posted 26 November 2008 - 11:03

Ups... sory błąd. Kluczyk przekrecony na pozycje 1, nie na zapłon. Radio gra tylko dla ucha nie na cale osiedle, w moim przypadku nalezy jeszcze doliczyc radio (taxi). Radio jest wlaczone caly czas. No ale nie powinno to tak rozladowywac akumulatora, wkoncu auto wiecej jezdzi niz stoi.

#6 Offline   rafalrafal


  • posts 80
  • Joined 03 Nov 2008
  • Miejscowość: Szczecin

Posted 27 November 2008 - 09:19

U mnie mam ten sam problem pożeracza prądu. U mnie po odłączeniu klemy też właśnie coś robi "cyk". Raz jest "cyk" raz nie ma.
Możesz podpowiedzieć czy da się problem rozwiązać samemu ? Jeśli tak to jak ?
:pub:

#7 Offline   davmix


  • posts 2,456
  • Joined 24 Jun 2008
  • Miejscowość: Kalisz
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:E320 CDI

Posted 28 November 2008 - 20:42

W przyszły piątek dam wam znać co było :mrgreen: przyczyną bo auto wędruje do ASO Garcarek pod Kaliszem.
Do tej pory udało się ustalić że w stanie spoczynku kable doprowadzające prąd do odbiorników zjadają ponad 3 Ampery...

#8 Offline   helixwroclaw2005


  • posts 1,161
  • Joined 19 Sep 2008
  • Miejscowość: Wrocław Krzyki jeszcze
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1983
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Posted 30 November 2008 - 17:42

davmix innej możliwości już nie masz jak wizyta w ASO :mrgreen: Samo otwarcie zlecenia pewnie kosztuje 800zł

#9 Offline   davmix


  • posts 2,456
  • Joined 24 Jun 2008
  • Miejscowość: Kalisz
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:E320 CDI

Posted 30 November 2008 - 18:34

Czy ja wiem czy aż tyle za zmianę oleju w ASB wzięli 600 z ich olejem i częściami.
Za zmianę stacyjki wzięli mi 217 złotych, stacyjka na allegro kosztuje 190 plus przesyłka i jeszcze zapłata dla jakiegoś mechaniora co to włoży a w ASO mam chociaż jakąś gwarancję na to.
ASO wcale nie są takie drogie jak się wydaje, zresztą i tak nie ja płace tylko tata bo to jego auto :mrgreen:

#10 Offline   helixwroclaw2005


  • posts 1,161
  • Joined 19 Sep 2008
  • Miejscowość: Wrocław Krzyki jeszcze
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1983
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Posted 30 November 2008 - 19:22

davmix to co napisałeś to dotyczy czynności serwisowych, które są znane i proste technicznie. Wymiana oleju, stacyjki, klocków itd. to nie to samo co niezidentyfikowana niesprawność.
Nam Wszystkim potrzebni są skuteczni, niedrodzy mechanicy, których znamy i których nam polecają. Ostatnio wymieniałem olej w silniku, filtr oleju, filtr paliwa, filtr powietrza, płyn chłodniczy, termostat za 40zł
Czekam na info z wizyty w ASO.








Podobne tematy Zwiń