PiotrGo pisze:
Ale w moim przypadku oprócz blosa nowe kable WN beru, nowe świece beru, nowa kopułka beru, nowy palec rozdzielacza beru, uszczelnienie dolotu szczególnie w miejscach gdzie siedzą wtryskiwacze PB oraz wyjście z kalosza na zawór biegu jałowego.
Do tego wszystkiego ustawiam bogatą mieszankę na wolnych obrotach.
A ja na to zrób to samo z ,,kuchenka gazową ,,i efekt ten sam.
Wtrysk gazu jest oczywiście najlepszym rozwiazaniem :grin:
0
[w124] wybuch gazu, bum, boom, antybum, przeciwwybuch
Started by spider, Mar 11 2009 11:07
55 replies to this topic
#11
Posted 18 March 2009 - 22:58
#12
Posted 19 March 2009 - 17:00
adiLSM napisał:
odkąd mam wtrysk LPG
kaper napisał:
Wtrysk gazu jest oczywiście najlepszym rozwiazaniem :grin:
#13
Posted 19 March 2009 - 20:40
Radhezz napisał:
Z tego co wiem to chodzi o III generację, tj. wtrysk ciągły - koszty wiadomo że niemałe, ale też podobno dość trudno obecnie taką instalację nabyć...
Rok temu zapłaciłem 3500pln co prawda musiałem poczekać chyba z 2 tygodnie aż dojedzie do PL z za granicy hehe i nastąpił montaż - drogo ale warto...
#14
Posted 19 March 2009 - 22:09
Wrzuć fotki swojej instalacji. Chętnie popatrzę na to dzieło. To IGS?
#15
Posted 19 March 2009 - 23:35
kaper napisał:
Wrzuć fotki swojej instalacji. Chętnie popatrzę na to dzieło. To IGS?
4 strona mojej galerii jest fotka poglądowa...
#16
Posted 20 March 2009 - 22:12
Ładne autko ale nie za dużo widać :sad:
#17
Posted 01 April 2009 - 00:44
ja mam gaz od poł roku. W ciagu tego czasu raz mi strzelił. wydaje mi sie ze duzo zalezy od tego na jakiej stacji tankujemy gaz. Na moje gazy na rożnych stacjach troche sie rożnią. staram sie tankowac cały czas na jednej sprawdzonej stacji i nie mam wtedy problemów. jak zatankuje gaz na stacji z innej korporacji to nie chodzi mi tak jak powinien(przerywa, nie ma mocy, nawet raz mi sie zdarzyło ze strzelił). jeśli ktos uwaza ze nie mam racji to zapraszam zeby powiedział coś na ten temat:)
#18
Posted 01 April 2009 - 13:30
Ja również polecam BLOS. Jakiś czas sam używałem tego urządzenia i nie miałem żadnego "strzału". Autko o wiele lepiej pracowało, jednak bez perfekcyjnej regulacji z podłączonym analizatorem spalin będzie dużo więcej palił niż ze standardowym mikserem palnikowym. jednak Problem wybuchów redukuję dość znacznie.
Pozdrawiam.
zefirek
Pozdrawiam.
zefirek
#19
Posted 03 April 2009 - 08:53
zefirek napisał:
jednak bez perfekcyjnej regulacji z podłączonym analizatorem spalin będzie dużo więcej palił niż ze standardowym mikserem palnikowym.
Przesadzasz, kupujesz na allegro za 35zł monitor sondy lambda i ustawiasz sobie sam.
#20
Posted 15 April 2009 - 14:25
spider, i jak, udalo Ci sie zamontowac ten zawor? Mozesz cos wiecej na ten temat napisac? Mi ostatnio strzela srednio 1 na 100 km tak, ze musze ten wezyk wsadzac i jest to troche uciazliwe na ulicy (co prawda potrafie sie juz zamknac w 5 min, no ale jednak...). Wiem, ze to jest tylko obejscie problemu, ale jak rozumiem to w momencie strzalu zamiast wywalac wezyk/klape spietrzajaca powietrze wywali sie przez ten zawor i mozna jechac dalej? Bardzo licze na odpowiedz bo to by mi moglo znacznie ulatwic zycie pozdrawiam
Podobne tematy
Topic | Forum | Started By | Stats | Last Post Info | |
---|---|---|---|---|---|
[W124] cięgno gazu i... ? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Gumisio |
|
||
Linka gazu do OM602 |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | k4mi3n |
|
||
ke-jet, wtrysk gazu. |
LPG i Paliwa Alternatywne | szymtro |
|
||
s124 e320 ASB - gwaltownie rusza do tylu po nacisnieciu lekko gazu |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kibibyte |
|
||
W124 automat - brzęczenie przy odpuszczaniu gazu |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Fighter600 |
|