Jump to content




- - - - -

[w124] Progi - naprawa czy wymiana?


65 replies to this topic

#61 Offline   dario2002


  • posts 23
  • Joined 06 Feb 2013
  • Miejscowość: Mielec
  • Mercedes:W124 2.5D turbo - OM602
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:w124 200E

Posted 07 February 2013 - 10:43

Kolego po wypiaskowaniu całej karoserji zobaczył byś że masz takich połączeń w124 sporo na bazie stopów miedzi. Oczywiście jest sporo również spoin klasycznych. P.S. Blacharze zazwyczaj mówią żeby kupić cały element, np. próg a potem i tak w miarę uznania wycinają sobie z niego to co im jest potrzebne więc nie ma się co tak stresować. Zadbajcie tylko o znalezienie dobrego fachowca.



#62 Offline   kikan1


  • posts 15
  • Joined 03 Sep 2011

Posted 13 May 2013 - 22:48

A koledzy jaki mniej więcej jest koszt wymiany dwóch prógów nowych w 190 ? :)

#63 Offline   cyborg


  • posts 172
  • Joined 28 Jun 2010
  • Miejscowość: Brodnica
  • Mercedes:W124 2.0E <92r - M102
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:C107
  • Inne auto:Voyager, Stratus, PT, Audi A2

Posted 14 May 2013 - 11:22

W 190 masz 4 progi-zewnętrzny i wewnętrzny prawy i lewy. U mnie kolega blacharz mowil przed robota ze za 3 stowki powinien ogarnąć razem z dziura w tylnym nadkolu (gdybym sam rozebral wnętrze), ale ostatecznie sprzedałem auto razem z nowymi progami. Za same progi dalem cos poniżej 5 stowek. Szczerze to balem się tej roboty bo i kawal podłogi od strony prawego progu miałem zjedzone..

#64 Offline   kikan1


  • posts 15
  • Joined 03 Sep 2011

Posted 14 May 2013 - 11:27

http://allegro.pl/pr...3221927432.html

Jakbym takie progi kupił i po prostu je oddał do blacharza to jaki koszt może tego być , moje z dołu mają dziury już trochę i chciałbym to na nowo zrobić bo z jednej strony już muszę deske podłozyć bo guma z lewarka uleciała :D a o podłogę się nie martwię bo to akurat jest wszystko zrobione pięknie :)

#65 Offline   robson325


  • posts 9
  • Joined 03 May 2014
  • Miejscowość: kłobuck
  • Mercedes:W124 2.0D - OM601
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Passat B4 1.9 TDI

Posted 30 January 2017 - 15:05

Pamiętam z Wojska ze samoloty też mają poszycie nitowane i nic się nie urywalo...

#66 Offline   wojtek81


  • posts 5,934
  • Joined 17 Sep 2009
  • Miejscowość: Wielkopolska
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Posted 30 January 2017 - 20:25

Poszycie w samolocie, a próg - element nośny w samochodzie - to dwie różne rzeczy.
Dzięki sztywności progów nie pęka Ci przednia szyba jak wjeżdżasz na krawężnik.
Osobiście, mogąc wybierać, nie chciałbym mieć tego przynitowanego.

Edited by wojtek81, 30 January 2017 - 20:25.









Podobne tematy Zwiń