Czy któryś z szanownych kolegów wie w jaki sposób aplikuje się środek firmy LIQUI MOLY oczyszczający wtryskiwacze? Konkretnie chodzi mi o środek o nazwie DIESEL SPÜLUNG który jest na aukcji Allegro: http://moto.allegro...._wtryskow_.html
W opisie Aukcji jest sposób użycia ale nie jest on do końca jasny a słyszałem że środek można zalać bezpośrednio do nowego filtra paliwa...i9 że jest skuteczniejszy niż w przypadku dolania go do baku.
Pozdrawiam...
1
[w201/w124] Oczyszczanie wtryskiwaczy środkiem LIQUI MOLY
Rozpoczęty przez markusso77, lip 12 2007 06:46
140 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 12 lipca 2007 - 06:46
#2
Napisano 12 lipca 2007 - 09:02
Ja slyszalem badzo duzo opini ze mixol wlewaja do zbiotrnika i bardzo ladnie czysci i potem silnk bardziej mieciutko chodzi.
#3
Napisano 12 lipca 2007 - 09:58
Wymien sobie koncowki wtryskiwaczy (tym bardziej ze masz tylko cztery)...bo jak czytam ze ten "cud" wyczysci Ci komore spalania to
#4
Napisano 12 lipca 2007 - 10:50
Już tego środka używałem i o dziwo w znaczący sposób wyciszył wtryskiwacze . Robiłem to u pompiarza i niestety nie bardzo pamiętam jak on ten specyfik zaaplikował... A moje wtryskiwacze jeszcze polatają . Pozatym jest trochę zachodu z ich wymianą jeżeli coś nie pójdzie tak jak powinno - wtedy jest więcej nerwów i latania po warsztatach niż to warte... :evil: Co do mixolu to przyznam że dolewam do ropki ale czy on ma właściwości czyszczące to nie jestem pewien - dla mnie to ma raczej właściwości smarne...
EDIT:
Już wiem... Można go zalać do nowego filtra paliwa przy jego wymianie, można wpiąć się w przewody paliwowe bo podobno pojemnik z tym środkiem jest do tego przystosowany(nie wiem czy da radę w naszych gwiazdach) i można czyścić za pośrednictwem jakiegoś urządzenia o nazwie Jet Clean Plus (koszt najsłabszego urządzenia to jedyne 2,5tyś PLN ). Przedstawiciel handlowy LIQUI MOLY który udzielił mi tych informacji spotkał się też z dolewaniem tego specyfiku do baku żeby zmieszał się z ropą. Wierzcie lub nie ale u mnie znacząco wyciszyły się wtryskiwacze które przed zabiegiem klepały jak w ciągniku... A zaczęły klepać po wlaniu kiepskiej może zanieczyszczonej ropki na polskiej stacji - o jakiej stacji benzynowej mowa chyba wszyscy wiedzą(a miał mieć po tej ropce vervę jak )
EDIT:
Już wiem... Można go zalać do nowego filtra paliwa przy jego wymianie, można wpiąć się w przewody paliwowe bo podobno pojemnik z tym środkiem jest do tego przystosowany(nie wiem czy da radę w naszych gwiazdach) i można czyścić za pośrednictwem jakiegoś urządzenia o nazwie Jet Clean Plus (koszt najsłabszego urządzenia to jedyne 2,5tyś PLN ). Przedstawiciel handlowy LIQUI MOLY który udzielił mi tych informacji spotkał się też z dolewaniem tego specyfiku do baku żeby zmieszał się z ropą. Wierzcie lub nie ale u mnie znacząco wyciszyły się wtryskiwacze które przed zabiegiem klepały jak w ciągniku... A zaczęły klepać po wlaniu kiepskiej może zanieczyszczonej ropki na polskiej stacji - o jakiej stacji benzynowej mowa chyba wszyscy wiedzą(a miał mieć po tej ropce vervę jak )
#5
Napisano 12 lipca 2007 - 21:21
markusso77, skoro juz uzywales tego srodka...to nie powinienes tankowac Vervy bo ma wlasciwasci czyszczace:)) Verva wyplukala Tobie ten silikon (czy cos) z koncowek i znow zaczely halasowac. "Klepanie" koncowek nie jest spowodowane zlym paliwem tylko luzami we wtryskiwaczu, ktore powstaja, gdy material sie najzwyczajniej zuzywa. Teraz, ponownie zalales Liqui Moly i przestaly halasowac..."uzupelniajac" luz, cos al'a MotoDoktor ;-)
To Takie moje przemyslenia... :roll:
:grin:
To Takie moje przemyslenia... :roll:
:grin:
#6
Napisano 12 lipca 2007 - 21:41
seriou napisał:
luzami we wtryskiwaczu, ktore powstaja, gdy material sie najzwyczajniej zuzywa.
I owszem, ale jeżeli znamy budowę wtryskiwacza, a raczej końcówki wtrysku - to wiemy jaką ma budowę i na jakiej zasadzie działa... Wiemy też że zużyta końcówka daje znać o sobie dymieniem, nierówną pracą itp.
Co do jakości paliwa to pewnie pozostawia wiele do życzenia o dodatkowe smarowanie w postaci owych środków nie zaszkodzi, o ile będą stosowane nie z przesadą Co do Mixolu itp specyfików to należy zwrócić uwagę aby środek spalał się bez mała w całości i nie powodował dodatkowego nagaru
#7
Napisano 12 lipca 2007 - 21:53
moze i jest tak, ze to paliwo jest przyczyna...a jesli rzeczywiscie tak jest polecam opal ;-) Ci co jezdza nawet zachwalaja, ze motorek "bzyka"
ps. mam 6 koncowek wtryskiwaczy z BMW bo dzis wymienialem, jesli ktos jest zainteresowany moge wrzucic foto...) Luzu nie czuc "w rece"
pzdr
ps. mam 6 koncowek wtryskiwaczy z BMW bo dzis wymienialem, jesli ktos jest zainteresowany moge wrzucic foto...) Luzu nie czuc "w rece"
pzdr
#8
Napisano 13 lipca 2007 - 07:45
seriou napisał:
markusso77, skoro juz uzywales tego srodka...to nie powinienes tankowac Vervy bo ma wlasciwasci czyszczace:))
Ok. możliwe że jest tak jak piszesz ale mój silniczek na wolnych obrotach pracował jak benzynka. Jadąc nad morze zalałem sobie Vervy pod korek i się zaczęło...W drodze powrotnej zaczął już od czasu do czasu poklepywać, ale pod domem już klekotał jak ''BECZKA'' Wtedy pojechałem do pompiarza na Boryny w Wawie który wykręcił wtryskiwacz który jego zdaniem najbardziej klepał - obejrzał,pomierzył,sprawdził rozpylanie i stwierdził że wtryskiwacz jest OK i nie wie czemu tak hałasuje Następnie zaaplikował chemie do oczyszczania firmy LIQUI MOLY i przyznam że silnik zaczął pracować zupełnie inaczej i znacząco się wyciszył ;-) I Vervę zalałem przed użyciem LIQUI MOLY...
cytujemy tylko fragment wypowiedzi...
#9
Napisano 15 lipca 2007 - 18:00
Witam najlepiej do czyszczenia wryskiwaczy jest dolac nafty do baku paliwa jest mniej szkodliwa jak preparaty ktore czyszcza wtryskiwacze podobno pala koncowki .
#10
Napisano 15 lipca 2007 - 19:51
Już wlewałem naftę do ropy ale nie zauważyłem znaczącej poprawy pracy wtryskiwaczy. A ile tej nafty należy wlać na cały bak? Ja wlewałem 1,5litra...
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
W124 2.0 m111 Czyszczenie wtryskiwaczy lpg. |
LPG i Paliwa Alternatywne | Przemek84 |
|
||
Wymiana końcówek wtryskiwaczy. |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Mizuno |
|
|
|
Wezyki w oplocie w gniazdach wtryskiwaczy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | fazzi |
|
||
[W201] - 2,3 benzyna -Jakie jest kolejność podłączenia wtryskiwaczy do rozdzielacza ?a |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | masap |
|
|
|
(w201) benzyna 2,3 Litra . Czy jest jakiś domowy sposób sprawdzenia wtryskiwaczy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | masap |
|
|