Pod kolektorem wylotowym, przy pompie wody, na tej samej podstawie co pompa wody tyle nie z przodu a z boku silnika.
0
[w124] Niska temperatura silnika - wiatrak cały czas kręci.
Rozpoczęty przez Tetris535, lut 24 2010 00:32
90 odpowiedzi w tym temacie
#31
Napisano 01 listopada 2017 - 16:44
#33
Napisano 01 listopada 2017 - 19:59
Jeśli jest tak samo, jak w OM602, to termostat powinien być pod tą rurą z lewej. Obudowy termostatu trudno nie rozpoznać, prześledź węże, termostat będzie tam, gdzie włażą w silnik oraz będzie tam plastikowa obudowa na 2-3 śrubki sześciokątne
Użytkownik jaszek7777 edytował ten post 01 listopada 2017 - 19:59
#35
Napisano 01 listopada 2017 - 20:20
Nad alternatorem idzie wąż od chłodnicy i połączony z kruccem który jest przykrecony dwiema śrubami i pod nim jest termostat.
Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka
#36
Napisano 02 listopada 2017 - 00:35
Czyli - wyciągnąć obudowę filtra powietrza dla lepszego dojścia i idzie, odkręcić dwie śruby i mam, yup? Wąż też zdjąć, czy jest wystarczająco giętki, żeby bez problemu odciągnąć osłonę?
#37
Napisano 02 listopada 2017 - 12:30
Tak jest, spokojnie poradzisz sobie bez zdejmowania węża.
#38
Napisano 02 listopada 2017 - 12:31
Filtra nie ruszaj, jest z drugiej strony. Śruby chyba są 3 i to wszystko co trzeba odkręcić, a wąż odepnij jeśli uznasz za konieczne- ja odpinałem. No i rzecz jasna pamiętaj, że trzeba spuścić sporo płynu z układu
#39
Napisano 02 listopada 2017 - 13:37
O płynie pamiętam, i tak będę zmieniał na zimowy, bo nie wiem, co w układzie siedzi. Więc obie rzeczy za jednym zamachem (albo bardziej poprawnie politycznie -za jednym incydentem)
#40
Napisano 02 listopada 2017 - 14:32
Etap 1 - wykręciłem termostat, siedzi sztywno w oprawce/osłonie i... jest zamknięty. Nalałem wody w sam cybant i jest szczelny. Teraz czekam na wrzątek.
Ale jak nim potrząsnę, coś w środku lata, grzechocze
Etap 2 - zalałem wrzątkiem, otwiera się
Etap 3 - zalałem chłodniejszą wodą, zamyka się.
Czyli działa. Co jeszcze mogłoby być winowajcą?
Ale jak nim potrząsnę, coś w środku lata, grzechocze
Etap 2 - zalałem wrzątkiem, otwiera się
Etap 3 - zalałem chłodniejszą wodą, zamyka się.
Czyli działa. Co jeszcze mogłoby być winowajcą?
Użytkownik Fah edytował ten post 02 listopada 2017 - 14:45
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[w201/w124] Olej do silnika benzynowego - jaki? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kataklysm |
|
||
[w124] Schemat sterownika silnika m103 2.6 oraz m104 3.0 24v |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Salwi |
|
|
|
Wyciągnięcie Silnika OM601 2.0 Diesel |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Lownois |
|
||
W124 3.2 drgania silnika |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | rodrigez2206 |
|
||
[W140] Gaśnie podczas jazdy |
Mercedes S, CL i SEC | Fiksu1901 |
|