Skocz do zawartości




- - - - -

[w124] Niska temperatura silnika - wiatrak cały czas kręci.


90 odpowiedzi w tym temacie

#71 Offline   Fah


  • Postów: 336
  • Na forum od: 12 wrz 2017
  • Miejscowość: Ciechanów
  • Mercedes:W124 2.5D >93r. - OM605
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 03 listopada 2017 - 14:54

Sprawdziłem, bąbelków nie ma, ale też jest... znaczy nie zapowietrzanie, nie UPG



#72 Offline   w0jta5


  • Postów: 5 025
  • Na forum od: 14 lis 2008
  • Miejscowość: Karkonosze
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 03 listopada 2017 - 15:04

Jestem ciekaw ile jeszcze rzeczy sprawdzisz zanim wymienisz termostat...

#73 Offline   jaszek7777


  • Postów: 885
  • Na forum od: 01 paź 2013
  • Miejscowość: Ostróda
  • Mercedes:W201 2.5D - OM602
  • Rocznik:1987
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 03 listopada 2017 - 15:06

To już tylko termostat zostaje

#74 Offline   Fah


  • Postów: 336
  • Na forum od: 12 wrz 2017
  • Miejscowość: Ciechanów
  • Mercedes:W124 2.5D >93r. - OM605
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 03 listopada 2017 - 15:17

Dorzucam filmik ze sprawdzania - https://www.youtube....h?v=UBbbXRWJNSY

I jeszcze cuś - ten wężyk półprzezroczysty prowadzi donikąd - tak ma być, bo do odpowietrzania, czy gdzieś ma dawać ciśnienie?

A termostat wymienię, jak znajdę wahlera, doszły mnie słuchy, że ten, który mam, może otwierać się za szybko (co dla mnie jest dziwne, ale przeczyć nie będę). No i - powinien tak ciasno siezieć w obudowie, że nie mogę go wyjąć prawdopodobnie bez podważania śrubokrętem?

Do tego - kontrolka oleju zgasła (do czego się przyzwyczaiłem), kontrolka wody zgasła. Przy sprawdzaniu zaczęła się ledwo żarzyć

Użytkownik Fah edytował ten post 03 listopada 2017 - 15:21


#75 Offline   jaszek7777


  • Postów: 885
  • Na forum od: 01 paź 2013
  • Miejscowość: Ostróda
  • Mercedes:W201 2.5D - OM602
  • Rocznik:1987
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 03 listopada 2017 - 18:07

Wyświetl postUżytkownik Fah dnia 03 listopada 2017 - 15:17 napisał

I jeszcze cuś - ten wężyk półprzezroczysty prowadzi donikąd - tak ma być, bo do odpowietrzania, czy gdzieś ma dawać ciśnienie?
Tędy wypluwa nadmiar płynu, ma prowadzić "donikąd".

Wyświetl postUżytkownik w0jta5 dnia 03 listopada 2017 - 15:04 napisał

Jestem ciekaw ile jeszcze rzeczy sprawdzisz zanim wymienisz termostat...
Dopóki nic to nie kosztuje oprócz czasu, to niech sprawdza :) Są tu dziesiątki postów typu "wymieniłem i dalej to samo" ;)

Użytkownik jaszek7777 edytował ten post 03 listopada 2017 - 18:08


#76 Offline   Fah


  • Postów: 336
  • Na forum od: 12 wrz 2017
  • Miejscowość: Ciechanów
  • Mercedes:W124 2.5D >93r. - OM605
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 03 listopada 2017 - 21:46

w0jta5, http://www.iparts.pl...685d-34355.html - nada się?

#77 Offline   w0jta5


  • Postów: 5 025
  • Na forum od: 14 lis 2008
  • Miejscowość: Karkonosze
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 04 listopada 2017 - 14:18

Tak, będzie dobry. Z resztą jak do każdego diesla z tamtych lat. Choć osobiście szukałbym Mahle.
Sprawdź jeszcze drożność przewodu odpowietrzającego, ten po lewej stronie zbiorniczka wyrównawczego, idący nad chłodnicą.

#78 Offline   Fah


  • Postów: 336
  • Na forum od: 12 wrz 2017
  • Miejscowość: Ciechanów
  • Mercedes:W124 2.5D >93r. - OM605
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 04 listopada 2017 - 14:57

Drożny - ściskam górny wąż chłodnicy, a w zbiorniczku wypluwa przelewem nadmiar.

W sklepie mieli Wahlera na stanie - wymieniony, przy grzaniu doszedł do 110 stopni, dolałem resztę na odpalonym silniku. Spadło i trzyma 85 stopni (tj równo w połowie między 80, a wyższą kreską), z nawiewu dmucha żarem, nie ciepłem. Teraz czekam, aż się schłodzi, żeby sprawdzić, jak od zimnego się nagrzewa. Płynu w zbiorniczku nieco ponad stan

Co do wisko - trzyma zasprzęglone. Próbowałem zatrzymać butelką, nawet nie zwolniło

Użytkownik Fah edytował ten post 04 listopada 2017 - 14:58


#79 Offline   bobano


  • Postów: 103
  • Na forum od: 18 wrz 2008
  • Miejscowość: SPO
  • Mercedes:W124 2.2E - M111
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 19 lutego 2018 - 15:41

Witam. Czy przy silniku benzynowym w W124 220 taka temperatura jest normalna czy trochę za niska?? Nagrzewa się dość szybko ale nawet po ujechaniu 20 km z prędkością 100-120 temperatura cały czas trzyma ten poziom: Dzięki z góry za sugestie
Dołączona grafika

Użytkownik bobano edytował ten post 19 lutego 2018 - 15:43


#80 Offline   OSTRY2500


  • Postów: 814
  • Na forum od: 29 lip 2016
  • Miejscowość: ZAMOSC
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 19 lutego 2018 - 16:22

Za niska

Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka










Podobne tematy Zwiń