Autko zakupione w sierpniu tego roku. Ogólnie zadbane i na bieżąco naprawiane (rachunki od poprzedniego właściciela). Gdzieniegdzie lakier do poprawek i drobne mechaniczne i elektryczne usterki. Do następnego zlotu wszystko będzie jak z fabryki ;-) Kilka drobnych zmian w planach
0
[124] Codec 2.0D 1989r.
Rozpoczęty przez codec, wrz 10 2007 13:54
149 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 10 września 2007 - 13:54
#2
Napisano 10 września 2007 - 14:53
codec, przydałoby się trochę więcej zdjęć i obszerniejszy opis samochodu ;-)
#3
Napisano 10 września 2007 - 15:42
Troszkę z historii:
Auto jeździło do 97 roku w Niemczech na taksówce. Później pojechało do Austrii i było używane do celów prywatnych przez jedną panią. Owa pani w 2002 sprezentowała auto swojemu ojcu w Polsce. Starszy pan uradowany z takiego prezentu nie żałował w ewentualne naprawy i wszystko co się zużywało wymieniał na nowe (w tym roku: sprzęgło, simering wału, łożysko pilotujące, tuleja centrująca wału; a w zeszłym roku: wszystkie płyny, komplet tarcz hamulcowych, drążki kierownicze, końcówki, sworznie wahacza tył, łożyska kół, pompa vaku, szybę przednią). Bardzo skrupulatnie zbierał wszystkie rachunki za co mu dziękuję.
Szukałem auta od początku lipca - no i znalazłem w połowie sierpnia. Oczywiście nie obyło się bez usterek: rdza na lewym przednim błotniku, niesprawny szyberdach, źle naprawione drzwi kierowcy (szpachla i lakier - drobna stłuczka w warsztacie), delikatne wgniecenie na tylnym lewym błotniku, trochę usterek elektrycznych, problem z wentylacją (nonstop gorace powietrze), kilometraż licznika nie działa, wypalone odbłyśniki lamp, "leciwa" stacyjka.
Niektóre z tych usterek już zlikwidowałem (szyber się otwiera, ale muszę wymienić jeszcze połamaną "lotkę" prowadnicy), wymieniłem elektrozawory, zmieniłem tunel z "taxi" na klasyczny (mniej plastików i taki ładniejszy ), zamówiłem odbłyśniki, naprawiłem podświetlenie deski, "zgasiłem" po wielkich bojach lampkę sygnalizacji awarii świateł no i Mercedes dostała nowy wkład stacyjki.
Dodatkowo zamontowałem alarm (wreszcie centralny z pilota) z czujnikami ruchu no i chromowane obwódki zegarów . Nowa stacyjka, więc nie obyło się bez kluczyka w pilocie (scyzoryk).
Jeszcze dużo pracy abym w 100% był usatysfakcjonowany, no ale bez pośpiechu
EDIT: 04.10.2007. 15:36
ostatnie zmiany:
1. wymiana wewnętrznego podświetlenia konsoli na diodowe
2. naprawiony szyberdach
dziś odwiedził mnie dawno oczekiwany listonosz przyniósł mi odbłyśniki po regeneracji i kierownicę. lampy wymyte, złożone i świecą rewelacyjnie (ale i tak xenony w przyszłości zamontuję ). zrezygnowałem z zakupu zamienników lamp dla nowych odbłyśników - co oryginał to oryginał - lepiej regenerować (to samo powiedział gość z firmy, która regeneruje lampy)
#4
Napisano 04 października 2007 - 18:37
codec napisał:
co oryginał to oryginał
codec wiem, ze odniosles to do lamp... a moze tez mozna by zastosowac to do tej kierownicy. Gusta sa rozne, ale ona akurat slabo pasuje moim zdaniem
#5
Napisano 04 października 2007 - 19:08
codec, gdzie i ile kosztowała Cie regeneracja odbłyśników??
#6
Napisano 04 października 2007 - 21:08
Charlie9 oryginalna, która jest strasznie denerwuje moje oko. na inna na razie mnie nie stać. za aktualną (fotka) dałem 115 zł i na razie musi wystarczyć. będzie pasowała (tak myślę), tylko jak zrobię modyfikacje kokpitu które mam w głowie - no ale to za jakiś czas - plan długofalowy
taką chciałbym docelowo (no ale poczekam jak gdzieś taniej dorwę)
majkel komplet (4 sztuki) kosztował mnie 8 zł + 138 zł = 146 zł. zrobiłem w tej firmie:
http://www.regeneracja-hc.com/
bardzo rzetelnie a co najważniejsze SZYBKO - wysłałem odblaski w sobotę i w czwartek miałem w domu - polecam
taką chciałbym docelowo (no ale poczekam jak gdzieś taniej dorwę)
majkel komplet (4 sztuki) kosztował mnie 8 zł + 138 zł = 146 zł. zrobiłem w tej firmie:
http://www.regeneracja-hc.com/
bardzo rzetelnie a co najważniejsze SZYBKO - wysłałem odblaski w sobotę i w czwartek miałem w domu - polecam
#7
Napisano 04 października 2007 - 21:35
No ja tez bym chcial taka kiere... najlepsza jaka jest w Mercu wg mnie
#8
Napisano 04 października 2007 - 22:52
codec Sam bym juz dawno lyknal jakby byla w normalej cenie. Za 900 to mozna duzo innych dupereli dokupic .
Jest tez teraz taka (inna, dosc zuzyta) na aledrogo, nawet ja licytowalem, ale po przemysleniu odstapilem.
Jest tez teraz taka (inna, dosc zuzyta) na aledrogo, nawet ja licytowalem, ale po przemysleniu odstapilem.
#10
Napisano 10 października 2007 - 11:07
No ciekawy pomysl... jak rozumiem jest to listwa rantowa z allegro? Fajnie
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W124] Srebrny przekaźnik - czy są zamienne |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Szarik |
|
|
|
[W124] czyszczenie ALDY |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
|
|
[w201/w124] Olej do silnika benzynowego - jaki? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kataklysm |
|
||
[W124] PolnaMysz 3.0D 1991 |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | PolnaMysz |
|
||
Podpięty [W/S124] 4-MATIC - wszystko o tym modelu |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Gość__ |
|