BOD, byłoby łatwiej i tak szukałem, ale w tym czasie nie było żadnej ładnie utrzymanej E klasy w cenie do 8-10tys. Te które byly były pozornie ładne, ale a to obroty w silniku falowały (po strzale LPG), a to zawieszenie troche tłukło i inne "ciekawe" historie.
Byłem uparty na E klasę i nie chciałem kupić wersji przed liftem ale po wielu nieudanych próbach kupiłem wkońcu możłiwie jak najbardziej zadbaną nie patrząc na wypas i to czy to stara czy nowa buda. Liczył się silinik na el.wtrysku z LPG w dobrym stanie i ogólny stan auta, bo wolę wydawać kasę na doposażanie auta i robienie liftingu niż na ciągłe naprawy bo, a to silnik się rozkraczy a to zawiecha poleci a to coś innego ale zato ma wypas i ładnie wygląda- na podnośniku przy naprawianiu.
"Jak się nie ma co się lubi to się lubi co się ma"
0
KamillO124 W124 E220 93r. Sedan Blauschwartz-moja Super Star
Rozpoczęty przez KamillO124, sie 21 2010 15:17
210 odpowiedzi w tym temacie
#21
Napisano 22 sierpnia 2010 - 21:51
#22
Napisano 22 sierpnia 2010 - 21:53
Dostałeś rozgrzeszenie hah!
Pozdrawiam serdecznie!
Pozdrawiam serdecznie!
#23
Napisano 22 sierpnia 2010 - 21:54
BOD, hehe :D dzieki Ci Panie:P
pozdro
pozdro
#24
Napisano 22 sierpnia 2010 - 23:24
Ogólnie co do body,które częściowo masz i do tego co dokupisz to jest jeden zaje*isty minus-laminat. Nie chodzi o to,że nie ma logo bo to swoją drogą,ale puknięcie itp. i zderzak idzie do kosza.Sam oryginał jest pewnie b.drogi,a a'la Brabus,które masz kosztuje 300zł,więc szkoda troche,że po lekkiej stłuczce puknięciu idzie na straty... To na tyle,powiedz mi nad jakim kołem będziesz się rozglądał??
#25
Napisano 23 sierpnia 2010 - 01:50
marcin124ce, masz dużo racji, laminat jest kruchy choć ten z którego są zrobione te zderzaki od kolegi Gowaa jest dość elastyczny (musiałem odciąć fragment mocowania żeby przerobić i zrobiłem test, nie tak łatwo go złamać). No i trzeba uważać żeby nie pukać nigdzie, ja nie mam zwyczaju dojeżdżać do samego zderzaka nigdzie i zawsze wolę wykręcić na 5razy niż próbować na 3razy na styk.
A jak już pęknie to laminat się łatwo klei, wystarczy żywica i mata i poprostu skleić.
Co do felg to teraz nie wiem jakie kupić;/ Naczytałem sięw necie opini i natknąłem się na opinie, że po zmianie felg z 15-16cali na 17-18 w autach z mniejszym silnikiem jest odczuwalne pogorszenie się dynamiki i przyspieszenia auta;/
A to mnie nie cieszy i nie taki jest mój cel, wręcz przeciwnie chciałem dołożyć sobie stożek i blos'a żeby jeszcze troche werwy dodać silnikowi.
Dlatego sam już nie wiem, czy wbijać się w fele 18" 8-8.5J czy może 17" 7-8J a może zostac przy 16"?? Być może koło piątku/soboty pożyczę od kolegi felgi z jego Audi, 17" Dezenty tył 9j przód 8,5j (pod warunkiem że uda mi się je założyć) I wtedy zobaczę jak się jeździ. Mam nadzieję, że to nieodczuwalne różnice bo chciałbym mieć conajmniej 17".
A jak już pęknie to laminat się łatwo klei, wystarczy żywica i mata i poprostu skleić.
Co do felg to teraz nie wiem jakie kupić;/ Naczytałem sięw necie opini i natknąłem się na opinie, że po zmianie felg z 15-16cali na 17-18 w autach z mniejszym silnikiem jest odczuwalne pogorszenie się dynamiki i przyspieszenia auta;/
A to mnie nie cieszy i nie taki jest mój cel, wręcz przeciwnie chciałem dołożyć sobie stożek i blos'a żeby jeszcze troche werwy dodać silnikowi.
Dlatego sam już nie wiem, czy wbijać się w fele 18" 8-8.5J czy może 17" 7-8J a może zostac przy 16"?? Być może koło piątku/soboty pożyczę od kolegi felgi z jego Audi, 17" Dezenty tył 9j przód 8,5j (pod warunkiem że uda mi się je założyć) I wtedy zobaczę jak się jeździ. Mam nadzieję, że to nieodczuwalne różnice bo chciałbym mieć conajmniej 17".
#26
Napisano 23 sierpnia 2010 - 04:10
KamillO124 napisał:
z jego Audi, 17" Dezenty tył 9j przód 8,5j (pod warunkiem że uda mi się je założyć)
mozesz miec maly problem jesli sa dedykowane do audi, bno tam jest mniejszy otwor centrujacy.
odnosnie BLOSA to juz lepiej wywal ta instalacje i zaloz sekwencje, BLOS tani nie jest...
A różnice na felgach są odczuwalne...
#27
Napisano 23 sierpnia 2010 - 06:18
Nie ganie tego co robisz Wyrazilem tylko swoje subiektywne zdanie w temacie. W orginale miales II generacje sto dwudziestki czworki i ja bym tak pozostawil. Subiektywnie uwazam rowniez, ze grill z pierwszej i drugiej generacji jest zdecydowanie ladniejszy Stad takie rozczarowanie. Bo pozostale zmiany i plany bardzo fajne, zeby nie bylo, ze mi sie nie podoba
#28
Napisano 23 sierpnia 2010 - 07:23
Przerobka na BLOSa przy dobrych wiatrach wyniesie ok 800 zl liczac dobry stozek i caly dolot. A przerobienie "przodu" na sekwencje wyjdzie pare stowek drozej raptem. Wiec chyba nie do konca jest sens bawic sie przy tym silniku w blosa Nawet jesli wyrwiesz pare KM na blosie w stosunku do II gen. to taka sama mozliwosc masz w sekwencji poprzez odpowiednie wgranie mapy. A przy sekwencji zyskujesz troche swietego spokoju z uzytkowaniem LPG Co do felg to ja smigalem 200d na feldze 17" i oponach 225 i zylem Sa tez u nas tacy co maja 18" na 200d. Ale to nie jest jazda. U Ciebie jest wiecej mocy ale tez poczujesz roznice. Mysle, ze realne odczucie zmiany na troche wieksze kolo zaciera sie dopiero przy mocy silnika powyzej 200 koni.
#29
Napisano 23 sierpnia 2010 - 09:49
Zmianę na sekwencję też rozważam ale to już droższa zabawa, musiałbym wymienić wtryskiwacze, parownik, całą centralkę sterującą itp.
Ale nie wykluczam, że to zrobię.
na moich 16-stkach moja od 0 do 100 ma 10sek z małym chaczykiem, chyba dzisiaj założę stalówki (zimowe:/) albo pożyczę od kolegi letniaki na stalówkach i pojeżdżę po mieście, zależy mi na jak największej dynamice auta dlatego tak dużą wagę przywiązałem do felg.
Co prawda w mojej jest most o większym przełożeniu niż fabryczne dzięki czemu silnik ma łatwiej rozpędzić auto to jak dojdą lżejsze i węższe kółka to jeszcze trochę zyska, bądź po zmianie na większe osiągi będą jak w oryginale.
Muszę z tym pokombinować, posprawdzać i porobić doświadczenia. Wiadomo, że da się jeździć, wszystkim się da jeździć ale jazda a jazda to są różnice, ja wolę dynamikę choć z drugiej strony szersze kapcie oferują lepszą przyczepność. Tak więc muszę znaleźć jakiś rozsądny kompromis.
Ale nie wykluczam, że to zrobię.
na moich 16-stkach moja od 0 do 100 ma 10sek z małym chaczykiem, chyba dzisiaj założę stalówki (zimowe:/) albo pożyczę od kolegi letniaki na stalówkach i pojeżdżę po mieście, zależy mi na jak największej dynamice auta dlatego tak dużą wagę przywiązałem do felg.
Co prawda w mojej jest most o większym przełożeniu niż fabryczne dzięki czemu silnik ma łatwiej rozpędzić auto to jak dojdą lżejsze i węższe kółka to jeszcze trochę zyska, bądź po zmianie na większe osiągi będą jak w oryginale.
Muszę z tym pokombinować, posprawdzać i porobić doświadczenia. Wiadomo, że da się jeździć, wszystkim się da jeździć ale jazda a jazda to są różnice, ja wolę dynamikę choć z drugiej strony szersze kapcie oferują lepszą przyczepność. Tak więc muszę znaleźć jakiś rozsądny kompromis.
#30
Napisano 23 sierpnia 2010 - 17:47
Ja na Twoim miejscu odpuscil bym Blos. Mam taki sam motor i przekliman II generacje LPG. To sa motory na elektronicznym wtrysku. Oszczedz sobie klopotu i jezeli rozwaszasz przerobienie instalacji gazowej to poczekaj miesiac, czy dwa dluzej i zamontu instalacje IV generacji.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[w124] e220, m111.960. problem z odpaleniem |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | hadrianus |
|
||
Miłośnicy w124/201 Tczew, Starogard Gdański i okolice |
HydePark | Kristoff |
|
||
E 250TD 1994 sedan modyfikacje |
Modyfikacje,Tuning | TripleX |
|
|
|
[S124] Vinnie E220 1994 "Misio" |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | Vinnie |
|
||
e220 coupe schemat instalacji centralnego zamka |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | lunda |
|
|