Witam!
Problem polega na tym, ze ladne kilka miesiecy walcze ze swoimi spryskiwaczami. Na samym poczatku plyn przestal leciec i juz. Sprawdzilem wezyki, silnik, wszystko bylo w porzadku, jednak okazalo sie, ze pod maska znajduje sie takie biale cos z gumką (chyba zawor odprowadzajacy) w ktorym byla peknieta gumka. Z jednej strony wchodzil jeden wezyk w ten zawor a z drugiej strony wychodzily 2. Za namowa znajomego, kupilem zwykly trojnik w sklepie i po podlaczeniu niby jest ok ALE nie ma cisnienia! Dyszą od strony kierowcy w ogole nie leci woda, natomiast od strony pasazera delikatnie pryska. W czym tkwi problem? Dodam jeszcze, ze gumka pod silniczkiem przy zbiorniczku zostala delikatnie uszczelniona silikonem, gdyz ciekla tam woda.
Prosze o pomoc.
1
[w124] spryskiwacze
Rozpoczęty przez malcolmx, wrz 14 2010 16:06
13 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 14 września 2010 - 16:06
#2
Napisano 14 września 2010 - 16:23
malcolmx napisał:
Za namowa znajomego, kupilem zwykly trojnik w sklepie i po podlaczeniu niby jest ok ALE
#3
Napisano 14 września 2010 - 16:30
A jak mam dokladnie nazwa te czesc? Trojnik z zaworem oporowym?
#4
Napisano 14 września 2010 - 18:09
trójnik spryskiwaczy (beda widziec OCB) - numer 000 860 08 62 (ASO - ok. 40PLN)
#5
Napisano 14 września 2010 - 18:58
Taka praktyczna- ekonomiczna uwaga: myślę że szpece na szrocie nie mają pojęcia o zaworze zwrotnym/oporowym i wyrwiesz u nich ten trójnik za przysłowiowe piwo
Pozdrawiam
Pozdrawiam
#6
Napisano 14 września 2010 - 19:14
nowy febiego cale 5zl
#7
Napisano 15 września 2010 - 18:55
15 zł w sklepie mercedesa dałem rok temu i chulało jak głupie
#8
Napisano 15 września 2010 - 21:20
Zanim kupisz nowy trójnik z zaworkiem, to sprawdź wodą w strzykawce czy są zwyczajnie drożne...
Przyjrzyj się dyszom - jak ktoś lał kranówę to możliwe, że mogły się zakamienić. U mnie jak niektóre dość niemrawo sikały i jednej dyszy nie dało się regulować, to zrobiłem małą kurację: Odłączyłem wężyk przy samym spryskiwaczu i strzykawką z rurką wlewałem rozgrzany ocet. Potem w drugą stronę: spryskiwacz w kubek z octem i ciągnąłem strzykawką. Trochę jeszcze leżały w occie, bo to nie działa momentalnie. Następnie poszła w ruch grubsza szpila, którą wsadziłem w dyszę - poruszać. Ocet oczywiście w celu odkamienienia, bo świetnie rozpuszcza takie osady.
Przyjrzyj się dyszom - jak ktoś lał kranówę to możliwe, że mogły się zakamienić. U mnie jak niektóre dość niemrawo sikały i jednej dyszy nie dało się regulować, to zrobiłem małą kurację: Odłączyłem wężyk przy samym spryskiwaczu i strzykawką z rurką wlewałem rozgrzany ocet. Potem w drugą stronę: spryskiwacz w kubek z octem i ciągnąłem strzykawką. Trochę jeszcze leżały w occie, bo to nie działa momentalnie. Następnie poszła w ruch grubsza szpila, którą wsadziłem w dyszę - poruszać. Ocet oczywiście w celu odkamienienia, bo świetnie rozpuszcza takie osady.
#9
Napisano 31 stycznia 2014 - 22:04
Witam jako że u mnie też sie zużył wąż od zbiornika do trójnika spryskiwaczy i został wymieniony na zwykły .Mam taki pytanie wypiołem przewody przy trójniku od podgrzewania węża czy musi być zamknięty ten obwód żeby grzały spryskiwacze ??
#10
Napisano 02 lutego 2014 - 09:37
Jak go "zamkniesz", to pójdzie bezpiecznik . Te wtyczki, to chyba tylko takie odejście na dodatkowy obwód:
http://www.autolib.d...AGRAMS/3249.pdf
http://www.autolib.d...AGRAMS/3249.pdf
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W124] Spryskiwacze |
HydePark | hadrianus |
|
||
[w124] Spryskiwacze reflektorów zacina się. |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Furional |
|
|
|
[w201] Spryskiwacze szyby - kable |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | matrix_44 |
|
||
spryskiwacze.... |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | marooooo5 |
|
||
[W140] Spryskiwacze lamp |
Mercedes S, CL i SEC | lutek66 |
|