Dzięki za wyjaśnienie z tym MAPsensorem
sprawdze wszystko co napisałeś jak tylko uporam sie z wymianą kabli w wiązce.
Tylko u mnie obroty nie falują, a strasznie trzęsie sinikiem-nie równa praca, a na lpg pracuje równo.
Jeszcze raz dzięki , zabieram sie do pracy .
PS: za co odpowiada czujnik pod kolektorem na bloku w moim silniku?
5
184 odpowiedzi w tym temacie
#31
Napisano 24 listopada 2010 - 16:38
#32
Napisano 25 listopada 2010 - 08:05
hub1 said:
a strasznie trzęsie sinikiem-nie równa praca
W takim przypadku może to być:
- nieszczelność między przepływomierzem a przepustnicą - inaczej pisząc "lewe powietrze"
- nieszczelność w podciśnieniach - sparciałe wężyki
- przepustnica - wytarty potencjometr - rozkręcić czarną zaślepkę z boku i ocenić stan potencjometru i wiązki elektrycznej przepustnicy
- zapieczone wtryskiwacze
- przepływomierz
Ale tutaj dokładnie trzeba by było sprawdzić jaki jest skład mieszanki - za uboga czy za bogata?
Diagnostyka oraz Live Data i przeglądanie wartości.
#33
Napisano 11 grudnia 2010 - 14:42
kolego mr_simon. nie wprowadzaj ludzi w błąd.
po pierwsze jeżeli wtrysk paliwa nie nastepuje w odpowiednim momnencie. to obroty nie będą ok. będzie falowało. po drugie jak skład miesznaki ma być ok skoro patrz wyżej.
najpier poprawić kabelki a potem dopiero dalej szukć.
czujniki pod kolektorem ssącym masz dwa.
pierszy z pojedyńczą wtyczka to podgrzewanie mieszanki na zimym silniku.
druga tam powinna być. takie cos przykręcone do bloku. to czujnik spalania stukowego.
po pierwsze jeżeli wtrysk paliwa nie nastepuje w odpowiednim momnencie. to obroty nie będą ok. będzie falowało. po drugie jak skład miesznaki ma być ok skoro patrz wyżej.
najpier poprawić kabelki a potem dopiero dalej szukć.
czujniki pod kolektorem ssącym masz dwa.
pierszy z pojedyńczą wtyczka to podgrzewanie mieszanki na zimym silniku.
druga tam powinna być. takie cos przykręcone do bloku. to czujnik spalania stukowego.
#34
Napisano 06 października 2011 - 19:11
Panowie też mam problem z falującymi obrotami i nierówną pracą. Reanimowałem wiązkę niby było trochę lepiej, ale to nie to. Chciałem to podłączyc jak kolega do gniazdo diagnostyczne.
No i Panowie tu pojawia się problem.
1. Podłączyłem wszystko według instrukcji ale dioda nie miga. Nie pokazuje żadnych błędów ani nic. Świeci się tylko jak podepnę pin8 do pinu1 poza tym nic
2. silnik teraz pracuje jeszcze gorzej, rzuca go we wszystkie strony, szarpie, że aż się nie da jechać.
Nie wiem teraz od czego zacząć. Widziałem na aledrogo takie interfejsy za100PLN ale czy tym coś zrobi? Nie wiem gdzie się z tym udać, rozkładam ręce.
Jest jeszcze taka rzecz: gdy dojeżdżałem z rozpędu do skrzyżowania czy gdzieś i z 5biegu wrzucałem na luz, to obroty spadały do około 1500 a teraz po mojej nie udanej (niby diagnozie) tego niema obroty spadają na 850 a powinny spaść dopiero po zatrzymaniu pojazdu.
M111.960 220CE 95r. POMOCY
No i Panowie tu pojawia się problem.
1. Podłączyłem wszystko według instrukcji ale dioda nie miga. Nie pokazuje żadnych błędów ani nic. Świeci się tylko jak podepnę pin8 do pinu1 poza tym nic
2. silnik teraz pracuje jeszcze gorzej, rzuca go we wszystkie strony, szarpie, że aż się nie da jechać.
Nie wiem teraz od czego zacząć. Widziałem na aledrogo takie interfejsy za100PLN ale czy tym coś zrobi? Nie wiem gdzie się z tym udać, rozkładam ręce.
Jest jeszcze taka rzecz: gdy dojeżdżałem z rozpędu do skrzyżowania czy gdzieś i z 5biegu wrzucałem na luz, to obroty spadały do około 1500 a teraz po mojej nie udanej (niby diagnozie) tego niema obroty spadają na 850 a powinny spaść dopiero po zatrzymaniu pojazdu.
M111.960 220CE 95r. POMOCY
#35
Napisano 06 października 2011 - 19:17
Marcinzzz, ze swojej strony polecam zakup interfejsu VIAKEN: www.viaken.pl - najprostszy bez multipleksera. Jak kupisz to daj znać a wspólnymi silami pomożemy Ci w diagnostyce i rozwiązaniu problemy z Twoją
#36
Napisano 06 października 2011 - 19:52
No właśnie o taki mi chodziło, kupie go ale przyślą mi dopiero w następnym tygodniu. A jaki program będzie mi do tego potrzebny? Czytałem że współpracuje z carsoftm 7.4?
A jest jakiś sposób żeby zrobić chwilowy reset błędów beż tego? I jak zaadoptować przepustnicę jeśli nie działa sposób z włączeniem zapłonu wciskaniem gazu itd.? Potrzebny mi samochód a nie da się nim jechać
A jest jakiś sposób żeby zrobić chwilowy reset błędów beż tego? I jak zaadoptować przepustnicę jeśli nie działa sposób z włączeniem zapłonu wciskaniem gazu itd.? Potrzebny mi samochód a nie da się nim jechać
#37
Napisano 06 października 2011 - 19:58
Aby udała się adaptacja, błędy zapisane w sterowniku powinny być usunięte.
Lepszym programem będzie HFMScan, ponieważ dysponuje LIVE DATA - podgląd pracy silnika "na żywo".
Zaopatrz się w interfejs i będziemy działać.
Lepszym programem będzie HFMScan, ponieważ dysponuje LIVE DATA - podgląd pracy silnika "na żywo".
Zaopatrz się w interfejs i będziemy działać.
#38
Napisano 06 października 2011 - 20:04
Takie coś kupuje, będę miał dopiero w następnym tygodniu. Może być taki?
http://moto.allegro.pl/interfejs-diagno ... 66786.html
http://moto.allegro.pl/interfejs-diagno ... 66786.html
#39
Napisano 07 października 2011 - 06:39
Tak.
#40
Napisano 07 października 2011 - 11:23
A że trak się wtrącę do tematu. Czy ten sprzęt do diagnostyki też się nada?
http://allegro.pl/diagnostyka-pl-honda- ... 02260.html
http://allegro.pl/diagnostyka-pl-honda- ... 02260.html
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Podpięty [w124] Diagnostyka, naprawa, schematy, instrukcje |
FAQ, HOW-TO, Tutorials, Manuals | szafa |
|
||
[W124]M104 turbo |
Modyfikacje,Tuning | BenzLove |
|
||
[w124] Schemat sterownika silnika m103 2.6 oraz m104 3.0 24v |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Salwi |
|
|
|
SL R129 2.8 M104 Komputer ECU |
Mercedes SL, SLK | Kebsik |
|
||
Cykanie/stukanie - M104 3.2 |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | szymon00 |
|