Witajcie ,szukalem takiego tematu ale nie znalazlem,
Jak przekrecam klucz to nie dziala pompa paliwa i teraz jest mi ciezko zapalic auto na gazie,
Nie wiem gdzie szukac problemu, dalem prad do pompy i dziala wiec chyba sie nie spalila.
Co to moze byc ,jest jakis przekaznik czy bezpiecznik i moze ktos wie ktoredy ida kable moze spadl jakis bo to nagle sie stalo,
Pozdrawiam I z gory dzieki
2
[w124] Pompa paliwa nie dziala
Rozpoczęty przez kafer59r, paź 14 2007 13:49
28 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 14 października 2007 - 13:49
#2
Napisano 14 października 2007 - 14:02
Przekażnik pompy paliwowej..
za akumulatorem masz przekażniki. Taka czarna kostka, u mnie pomogło przelutowanie ścieżek oraz był zjarany bezpiecznik (tam jest)
za akumulatorem masz przekażniki. Taka czarna kostka, u mnie pomogło przelutowanie ścieżek oraz był zjarany bezpiecznik (tam jest)
#3
Napisano 14 października 2007 - 15:46
znalazlem go,bezpiecznik jest Ok, ale jak nim poruszam to cos brzeczy
#4
Napisano 14 października 2007 - 16:15
kafer59r napisał:
jak nim poruszam to cos brzeczy
#5
Napisano 14 października 2007 - 16:17
Określ dokładnie co brzęczy, gdzie , czy na zapłonie itp...
Jeśli bezpiecznik jest ok to przekażnik trzeba sprawdzić. Załapuje choć na chwilkę jak go odpalasz ? Bo jeśli pulsujesz gazem i coś tam załapuje to napewno coś z paliwem a jeśli mówisz, że pompka jest ok to raczej napewno przekaźnik tej pompki. (czarna kostka)
Z tego co wiem jest to przypadłość 124. Jeśli nie masz pojęcia o lutowaniu itp to weź w ostateczności ten przekaźnik do jakiegoś elektromechanika niech Ci ścieżki przelutuje. Powinno pomóc
Jeśli bezpiecznik jest ok to przekażnik trzeba sprawdzić. Załapuje choć na chwilkę jak go odpalasz ? Bo jeśli pulsujesz gazem i coś tam załapuje to napewno coś z paliwem a jeśli mówisz, że pompka jest ok to raczej napewno przekaźnik tej pompki. (czarna kostka)
Z tego co wiem jest to przypadłość 124. Jeśli nie masz pojęcia o lutowaniu itp to weź w ostateczności ten przekaźnik do jakiegoś elektromechanika niech Ci ścieżki przelutuje. Powinno pomóc
#6
Napisano 14 października 2007 - 17:10
Sorrki napisalem troche nie zrozumiale bo w pospiechu Chodzilo mi o to ze jak poruszam tym przekaznikiem to cos brzeczy,
Mam rozumiec ze mozna rozebrac ten przekaznik,czesto lutuje to moze uda mi sie sciezki przelutowac :grin:
Mam rozumiec ze mozna rozebrac ten przekaznik,czesto lutuje to moze uda mi sie sciezki przelutowac :grin:
#7
Napisano 14 października 2007 - 17:24
wiesz, żebyś jakiegoś innego nie ruszył
Najlepiej zrób zdjęcie przekażników (jest za plastikową ściagnką za akumulatorem) i my powiemy Ci który to przekaźnik. Delikatnie da się go "otworzyć" i zobaczysz co dzieje się w środku (lutowanie pewnie będzie potrzebne) <---- o ile to przekaźnik świruje..
Ale powiem Ci, że miałem taki sam problem , tyle tylko , że ja spowodowałem zwarcie kilkakrotnie ( na kablach centralki) , ja do odpalania a on załapać nie chce
powiedz jeszcze czy czasem załapuje (ale nie wchodzi na odpowiednie obroty, tylko nim telepie i po kilku sek gaśnie)
Najlepiej zrób zdjęcie przekażników (jest za plastikową ściagnką za akumulatorem) i my powiemy Ci który to przekaźnik. Delikatnie da się go "otworzyć" i zobaczysz co dzieje się w środku (lutowanie pewnie będzie potrzebne) <---- o ile to przekaźnik świruje..
Ale powiem Ci, że miałem taki sam problem , tyle tylko , że ja spowodowałem zwarcie kilkakrotnie ( na kablach centralki) , ja do odpalania a on załapać nie chce
powiedz jeszcze czy czasem załapuje (ale nie wchodzi na odpowiednie obroty, tylko nim telepie i po kilku sek gaśnie)
#8
Napisano 14 października 2007 - 20:15
Przekaźnik paliwa ma zazwyczaj oznaczenie KPR
#9
Napisano 15 października 2007 - 07:14
kafer59r napisał:
Jak przekrecam klucz to nie dziala pompa paliwa i teraz jest mi ciezko zapalic auto na gazie,
Jak instalacja gazowa? Czy masz możliwość wymuszenia pracy na benzynie?
W prostych instalacjach gazowych, w ukadzie sterowania instalacją gazową, jest przekaźnik do odłączania zasilania pompy paliwowej przy przeŁączeniu w tryb zasilania silnika gazem.
#10
Napisano 15 października 2007 - 09:56
Instalacje mam zwykla,zastanawiam sie nad zmiana na sekwencje,bo czesto szczela,
A nie mam wlasnie czegos takiego zeby na gazie wylaczylo pompe, bo jak ona dziala to skacza mi obroty, i ciagnie gaz z benzyna na 300km wezmie ok 7l benzyny.
EDIT: Wysłany: Dzisiaj 10:59
Pepis, popatrzylem do tego przekaznika i byla przepalona sciezka ,zlutowalem ja i teraz jest wszystko OK
Pozdrowianka i dzieki za pomoc, bo naprawde nie wiedzialem gdzie szukac bledu ;-)
MOD: Scalono posty.
A nie mam wlasnie czegos takiego zeby na gazie wylaczylo pompe, bo jak ona dziala to skacza mi obroty, i ciagnie gaz z benzyna na 300km wezmie ok 7l benzyny.
EDIT: Wysłany: Dzisiaj 10:59
Pepis, popatrzylem do tego przekaznika i byla przepalona sciezka ,zlutowalem ja i teraz jest wszystko OK
Pozdrowianka i dzieki za pomoc, bo naprawde nie wiedzialem gdzie szukac bledu ;-)
MOD: Scalono posty.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Przekaźnik pompy paliwa - zamienność |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | neo2k |
|
||
Przekaźnik pompy paliwa - zamienność |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | neo2k |
|
||
[124] Pompa hamulcowa schemat |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Damian85 |
|
||
[W124] filtr paliwa siatkowy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
||
[W201] Wyciek paliwa z pompy wtryskowej |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | SQ5NAZ |
|