Witajcie jutro oddaje kierownice do obszycia i znalazlem dosyc dziwny opis zdejmowania kierownicy;:
O co chodzi z tym walem?
1
Demontaz kierownicy z Airbagiem
Rozpoczęty przez Kubaat3lover, gru 19 2010 21:15
17 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 19 grudnia 2010 - 21:15
#2
Napisano 19 grudnia 2010 - 21:26
Chodzi o kolumnę kierowniczą. W sumie, to obojętnie jak ustawisz byle by potem zgrać znak ustalający wielofrezu kolumny ze znakiem wielofrezu kierownicy i będzie prosto. Choć u mnie na przykład nie było znaku na kolumnie, więc ten opis jest taki sobie.
#3
Napisano 19 grudnia 2010 - 22:07
Zrób tak jak Mercedes przykazał: http://w124-zone.com/downloads/MB%20CD/ ... 91-660.pdf
http://w124-zone.com/downloads/MB%20CD/ ... 6-8240.pdf
http://w124-zone.com/downloads/MB%20CD/ ... 6-8240.pdf
#5
Napisano 22 grudnia 2010 - 15:36
U Ciebie nie ma taśmy, wiec w zasadzie nie ma problemu, na kierownicy masz takie dwa znaczki u góry i na dole, na kolumnie ich nie masz, moim zdaniem musisz zastosować metodę prób i błędów, bo nie zaznaczyłeś sobie wcześniej jak to było poskładane
Wieczorkiem wrzucę jak to wygląda u mnie w 124 i jak te znaki wyglądają.
Wieczorkiem wrzucę jak to wygląda u mnie w 124 i jak te znaki wyglądają.
#6
Napisano 22 grudnia 2010 - 18:01
dzieki z góry. Wydawało mi sie ze jest tasma bo mam poduszke pozdr
#7
Napisano 22 grudnia 2010 - 19:59
Kubaat3lover, popieram słowa kolegi robson99.
Książki mówią o znakach, ale jeśli faktycznie występują, to pewnie od jakiegoś rocznika. W Twoim przypadku musisz po prostu ustawić kolumnę tak, by skrzydełko wyłączające kierunkowskaz było idealnie w lewo. Jest na nim taka kreska.
U mnie kierownica była przesunięta o kilkanaście frezów, przez co kierunki źle odbijały (jeden późno drugi za wcześnie). Przełożyłem jak trzeba i na założonej kierownicy (ale przed wkręceniem śrubki) zarysowałem na kolumnie ostrym szpikulcem miejsce gdzie są znaki kierownicy - potem poprawiłem pilniczkiem-iglaczkiem - tak na przyszłość żeby znowu nie kombinować.
Ubocznym efektem przekładania kierownicy było to, że podczas jazdy "na wprost" kierownica była skręcona. Ale po przeregulowaniu drążków (zbieżność) jest ok. No i z kierunkami jest spokój.
Z innego tematu, jak by komuś było potrzebne... Kierownica odpowiednio:
wprost / w_lewo / w_lewo_+_włączony_lewy_migacz:
Książki mówią o znakach, ale jeśli faktycznie występują, to pewnie od jakiegoś rocznika. W Twoim przypadku musisz po prostu ustawić kolumnę tak, by skrzydełko wyłączające kierunkowskaz było idealnie w lewo. Jest na nim taka kreska.
U mnie kierownica była przesunięta o kilkanaście frezów, przez co kierunki źle odbijały (jeden późno drugi za wcześnie). Przełożyłem jak trzeba i na założonej kierownicy (ale przed wkręceniem śrubki) zarysowałem na kolumnie ostrym szpikulcem miejsce gdzie są znaki kierownicy - potem poprawiłem pilniczkiem-iglaczkiem - tak na przyszłość żeby znowu nie kombinować.
Ubocznym efektem przekładania kierownicy było to, że podczas jazdy "na wprost" kierownica była skręcona. Ale po przeregulowaniu drążków (zbieżność) jest ok. No i z kierunkami jest spokój.
Z innego tematu, jak by komuś było potrzebne... Kierownica odpowiednio:
wprost / w_lewo / w_lewo_+_włączony_lewy_migacz:
#9
Napisano 22 grudnia 2010 - 23:10
Aha, w lewo :) .
Tyle, że ten wysuwający się "języczek" od kierunkowskazów, to on taki trochę latający jest, więc niby się już wszystko zgra ale wystarczy chuchnąć-dmuchnąć i znowu się wydaje, że krzywo. Więc nie musi być z chirurgiczną precyzją :) .
Ale widzę, że śrubokręt-krzyżak, to musiałeś mieć prawie jak wiertło, aleś niszczyciel, hehe ;P .
Tyle, że ten wysuwający się "języczek" od kierunkowskazów, to on taki trochę latający jest, więc niby się już wszystko zgra ale wystarczy chuchnąć-dmuchnąć i znowu się wydaje, że krzywo. Więc nie musi być z chirurgiczną precyzją :) .
Ale widzę, że śrubokręt-krzyżak, to musiałeś mieć prawie jak wiertło, aleś niszczyciel, hehe ;P .
#10
Napisano 23 grudnia 2010 - 13:28
Czy po odłączeniu kierwonicy z airbagiem będę musiał liczyć sie z pojawieniem kontrolek Airbag na desce rozdzielczej? Jesli tak, to w jaki sposób miałbym się takowej pozbyć? Gdzie znajdę bezpiecznik od airbag i czy będę musiał go usunąć ze slotu?
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[w124] Demontaż kierownicy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Saharek |
|
||
[W140] Pytanie o lusterko i regulacje kierownicy |
Mercedes S, CL i SEC | mikimisz |
|
||
[W140] Pytanie o lusterko i regulacje kierownicy |
Mercedes S, CL i SEC | mikimisz |
|
||
[w201] 2.0E '89 brak wspomagania kierownicy (nieregularnie) |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Lukasz1990Orange |
|
||
W124 , demontaz silnika elektrycznych szyb |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | fazzi |
|